#$^% Modem

Pagina: 1
Acties:

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:15

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Ik heb een (niet lachen) Winmodem van het merk motorola (een motorola sm-56 speakerphone voice modem). En dat kloteding wil niet hoger dan 1.2 k/s up/downstream...

Ik heb al kabels van 1m(eter) tot 10m en 3 providers gesjekt en niets verbeterd de situatie. Een nieuwe driver hielp ook niets (het werd erger).

Heeft iemand enige informatie, FAQ'jes wat dan ook???

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

ga naar de site van de fabrikant en kijk daar

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:54

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

he, heb ook zo'n monitor gehad, was alleen binnen een paar weken stuk :( ik geloof dat ik wel goede snelheden haalde. is wel lang geleden weet het niet meer zo goed.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Ben al op de site van de fabrikant geweest, waar denk je dat ik die nieuwe driver heb gehaald? (Zie boven)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Wat is de totale aansluitfactor van alle apparaten bij je in huis (Telefoons, faxen, modems enz enz). Dit is te vinden op de blauwe sticker onder het apparaat. De maximum totale aansluitfactor mag niet hoger zijn dan 5 (althans niet veel hoger). Anders treedt er te veel verlies op in de signalen.

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 09:16
Wat voor cpu heb je eigenlijk? die dingen doen het alleen maar goed met een intel 233MMX en hoger (amd en cyrix moet je nog een snellere hebben). (gaat allemaal met mmx instructies). heb je al eens een andere modem geprobeert, kun je tenminste uitvinden of het aan de modem of aan de lijn ligt. suc6 :)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Winmodems zijn inderdaad CPU afhankelijk.
Wanneer je een tragere CPU gebruikt zal dus ook de performance van het modem dalen.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Ik heb een 300Mhz amd k6-2 met 128M geheugen, dat lijkt me wel vlot genoeg voor een modem?

Weet iemand misschien waar ik een hardmodem kan kaufen, want dit kreng werkt natuurlijk ook niet onder Redhat.

Aansluitfactor is precies 5, geeft dat problemen?

• MaxxRide
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-01 10:13

MaxxRide

Surf's up

Heb je al in de software gekeken wat je max doorvoer is voor de poort??

Ik heb net een externe bullet gekocht werkt perfect onder linux. (RH) waar denk je dat ik dit onder heb gesubmit :)

If you are not wiping out you are nog pushing enough...

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
De mijne is intern, externe modems zijn nooit winmodems (geloof ik).

Max doorvoer is 115200bps

Pagina: 1