Hey,
op onze stage moeten wij bezig met infrarood op de Pocket Pc. We gaan in Visual Studio 2003 bezig (C#), en we zijn nu aan het proberen een simpel voorbeeld in elkaar te zetten die files verstuurd tussen 2 apparaten met infrarood.
Het probleem is dat Visual Studio, de namespaces van IRDA niet herkend.
Ik kwam een voorbeeld tegen dat begint met de volgende code (ik post dit om te laten zien welke namespaces er worden gelaten, naar ons idee zijn deze juist, maar misschien zien we wat over het hoofd).
Moet er nog wel even bij zeggen dat Visual Studio en C# in het algemeen nog vrij nieuw voor ons is, heb het idee dat we ergens een instelling moeten wijzigen waar we op dit moment niks vanaf weten, dus vergeef ons onze noobheid
op onze stage moeten wij bezig met infrarood op de Pocket Pc. We gaan in Visual Studio 2003 bezig (C#), en we zijn nu aan het proberen een simpel voorbeeld in elkaar te zetten die files verstuurd tussen 2 apparaten met infrarood.
Het probleem is dat Visual Studio, de namespaces van IRDA niet herkend.
Ik kwam een voorbeeld tegen dat begint met de volgende code (ik post dit om te laten zien welke namespaces er worden gelaten, naar ons idee zijn deze juist, maar misschien zien we wat over het hoofd).
Als we nu de volgende vars willen aanmaken krijgen we bij alle 4 de melding dat de namespace niet wordt herkend:using System;
using System.Drawing;
using System.Collections;
using System.Windows.Forms;
using System.Data;
using System.Net;
using System.Net.Sockets;
using System.IO;
Op MSDN staat: "Note: This namespace, class, or member is supported only in version 1.1 of the .NET Framework.", maar bij Help > About staat duidelijk dat we 1.1 draaien, dus dat zal het niet zijnprivate IrDAListener irListen;
private IrDAClient irClient;
private IrDAEndPoint irEndP;
private IrDADeviceInfo[] irDevices;
Moet er nog wel even bij zeggen dat Visual Studio en C# in het algemeen nog vrij nieuw voor ons is, heb het idee dat we ergens een instelling moeten wijzigen waar we op dit moment niks vanaf weten, dus vergeef ons onze noobheid