Omdat mijn audiokaart onboard kapot gegaan was, heb ik een nieuwe audiokaart van TerraTec gekocht (Aurion 5.1 PCI). Nadat ik die ingebouwd en geinstalleerd had, moest ik rebooten. Na het rebooten zag ik het Windows logo, en daarna geen beeld. Ik heb gelijk de computer weer ge-reboot door hem vervolgens in de veilige modus(F8) te laden. Ik heb de nieuwste drivers toen gedownload van de TerraTec site, ik heb de onboard soundkaart verwijdert en in de BIOS uitgezet. Toen heb ik weer ge-reboot waarna ik nog steeds geen beeld had, na het Windows Logo (blauwe balkje van links naar rechts)!
Daarna heb ik de kaart in een ander PCI slot gezet. Weer geinstalleerd, maar na het rebooten weer geen beeld. De computer starte op, je zag het Windows logo en het blauwe balkje van links naar rechts gaan, en daarna ineens zwart beeld. Omdat ik de computer op de achtergrond wel hoorde doorrommelen had ik besloten op hem gewoon aan te laten staan, en afwachten wat er gebeurde. Ik wachte en wachte en plotseling, na ongeveer 5 minuten, kreeg ik weer beeld.
Dit probleem heb ik telkens als ik de pc opstart. Het beeld valt ineens weg na het Windows logo en dan ongeveer 5 minuten later heb ik beeld en doet de computer weer gewoon normaal. Ik heb de logboeken nagekeken, geen bijzondere fouten en geen conflicten.
Specs van mijn pc
AMD Athlon 64 3400+
Windows XP Media Center Edition
512 MB DDR
Gigabyte Socket 754 Moederbord
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt,
Arend van Dijk
Daarna heb ik de kaart in een ander PCI slot gezet. Weer geinstalleerd, maar na het rebooten weer geen beeld. De computer starte op, je zag het Windows logo en het blauwe balkje van links naar rechts gaan, en daarna ineens zwart beeld. Omdat ik de computer op de achtergrond wel hoorde doorrommelen had ik besloten op hem gewoon aan te laten staan, en afwachten wat er gebeurde. Ik wachte en wachte en plotseling, na ongeveer 5 minuten, kreeg ik weer beeld.
Dit probleem heb ik telkens als ik de pc opstart. Het beeld valt ineens weg na het Windows logo en dan ongeveer 5 minuten later heb ik beeld en doet de computer weer gewoon normaal. Ik heb de logboeken nagekeken, geen bijzondere fouten en geen conflicten.
Specs van mijn pc
AMD Athlon 64 3400+
Windows XP Media Center Edition
512 MB DDR
Gigabyte Socket 754 Moederbord
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt,
Arend van Dijk