Mijn probleem is het volgende, ik kan al zins heel lang links met target="_blank" openen, dan komt er onderaan de pagina zo''n foutmelding te staan, die overigens elke keer wisseld, en links met externe programma's werken ook niet ik kan bijvoorbeeld geen links in msn openen, kan bij een msn space niet aan een fotoalbum werken.
Ik heb got google dit forum en weet ik veel andere forums doorzocht maar niks kunnen vinden hierover.
ik heb scriptnl.exe van microsoft gedaan
En regsvr32 urlmon.dll deze met de andere 6 samen
Het is niet mogelijk om ie te verwijderen, omdat ie nergens eer bij software staat, en de volgende xommand helpt ook niet rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf
k blijf denken dat het een javascript fout is maar weet hier niks van af.
K ben een beetje ten einden raad, want heb er geen zin an om voor ie xp opnieuw te instaleren,
Alvast hartelijk bedankt
Edit
Zoals vermeld een wisselende foutmelding,, geen uitroepteken onderaan( vb regel 179 teken 2 klasse niet geregistreerd) norton of iets dergelijk word niet gerdaaid evenals een popup bokker.
Ik heb got google dit forum en weet ik veel andere forums doorzocht maar niks kunnen vinden hierover.
ik heb scriptnl.exe van microsoft gedaan
En regsvr32 urlmon.dll deze met de andere 6 samen
Het is niet mogelijk om ie te verwijderen, omdat ie nergens eer bij software staat, en de volgende xommand helpt ook niet rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf
k blijf denken dat het een javascript fout is maar weet hier niks van af.
K ben een beetje ten einden raad, want heb er geen zin an om voor ie xp opnieuw te instaleren,
Alvast hartelijk bedankt
Edit
Zoals vermeld een wisselende foutmelding,, geen uitroepteken onderaan( vb regel 179 teken 2 klasse niet geregistreerd) norton of iets dergelijk word niet gerdaaid evenals een popup bokker.
[ Voor 12% gewijzigd door arievdonk op 05-09-2005 08:59 ]