[IE]link naar nieuw venster weigert *

Pagina: 1
Acties:

• arievdonk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Mijn probleem is het volgende, ik kan al zins heel lang links met target="_blank" openen, dan komt er onderaan de pagina zo''n foutmelding te staan, die overigens elke keer wisseld, en links met externe programma's werken ook niet ik kan bijvoorbeeld geen links in msn openen, kan bij een msn space niet aan een fotoalbum werken.

Ik heb got google dit forum en weet ik veel andere forums doorzocht maar niks kunnen vinden hierover.
ik heb scriptnl.exe van microsoft gedaan
En regsvr32 urlmon.dll deze met de andere 6 samen

Het is niet mogelijk om ie te verwijderen, omdat ie nergens eer bij software staat, en de volgende xommand helpt ook niet rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf

k blijf denken dat het een javascript fout is maar weet hier niks van af.
K ben een beetje ten einden raad, want heb er geen zin an om voor ie xp opnieuw te instaleren,

Alvast hartelijk bedankt

Edit

Zoals vermeld een wisselende foutmelding,, geen uitroepteken onderaan( vb regel 179 teken 2 klasse niet geregistreerd) norton of iets dergelijk word niet gerdaaid evenals een popup bokker.

[ Voor 12% gewijzigd door arievdonk op 05-09-2005 08:59 ]

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:12
zo'n foutmelding
Welke foutmelding? Zo kunnen wij er ook niets mee.

Eerste wat in me opkomt is een popup-blocker? Anders kan je kijken of je IE opnieuw kan installeren of upgraden.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je een (brakke) popup-blocker of Norton Antivirus achtige programma's draaien?

[ Voor 116% gewijzigd door BtM909 op 05-09-2005 09:01 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• arievdonk
Zoals vermeld een wisselende foutmelding,, geen uitroepteken onderaan( vb regel 179 teken 2 klasse niet geregistreerd) norton of iets dergelijk word niet gerdaaid evenals een popup bokker.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Open de volgende link eens, klik op de link en als de link niet functioneert, paste dan de source-code dan van het bestand :)

http://BtM.HereJezus.nl/GoT/got.htm

offtopic:
en het is weigert

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• arievdonk
link werkt idd niet, maar alsje graag je source code terug wil...
code:
1
2
3
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<title>Pop up</title>
<a href="http://gathering.tweakers.net" target="_blank">Gathering of Tweakers</a>
(firefox)

Hij opent de linkt dus gewoon helemaal niet, en voor een aantal ms sites heb je dit dus wel nodig, en het is bovendien heel iritand om voor alles naar benee te lopen.

• sjroorda
arievdonk schreef op maandag 05 september 2005 @ 09:08:
link werkt idd niet, maar alsje graag je source code terug wil...
code:
1
2
3
<title>Pop up</title>
<a href="http://gathering.tweakers.net" target="_blank">Gathering of Tweakers</a>
(firefox)

Hij opent de linkt dus gewoon helemaal niet, en voor een aantal ms sites heb je dit dus wel nodig, en het is bovendien heel iritand om voor alles naar benee te lopen.
Toch zelf ook maar Firefox installeren dan :). Maar wat voor foutmelding geeft-ie hier dan precies? Zet al je veiligheidsinstellingen eens goed/default, en sluit alle andere programma's (ook in je system tray) eens af en probeer het dan nog eens?

• arievdonk
k heb al firefox, maar heb ie nog nodig voor een aantal ms sites, of is er een mod om firefx zoch als ie te laten gedragen, dat zou ook moeten werken.....

Maar bij deze geeft ie geen fout...

Bij startpagina.nl geeft ie de volgende fout regel 179 teken 2 klasse niet geregistreerd
Bij spaces.msn.com regel 363 teken 2 klasse....

Maar bij tweakers geen foutmelding, zal wel gewoon goed geprogrameerd zijn :P

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Probeer eens de volgende regel uit te voeren (Start -> Uitvoeren). Zorg er wel voor dat je je windows XP cd bij de hand hebt daar kan om gevraagd worden.

code:
1
sfc /scannow

If I can't fix it, it ain't broken.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hebt dit probleem in Firefox of in IE?

• arievdonk
Probleem is in IE
code:
1
sfc /scannow
Hierbij krijg ik de volgende foutmelding:
windows bestandsbeveiliging kan geen controlle van beveiligde systeem bestanden uitvoeren de specifieke foutcode is 0x000006ba [de rpc server is niet beshikbaar]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan zou ik graag de bron-code willen zien in IE ;). Als je last hebt van een third-party tool die popups probeert te blocken, dan wordt de source-code nl. aangepast :)

• arievdonk
Dit is de broncode in IE

code:
1
2
3
<title>Pop up</title>

Gewoon hetzelfde dus, k weet ook niks van een andere popup blokker

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan zou ik je systeem eens goed controleren op spyware en virussen :)

• sjroorda
arievdonk schreef op maandag 05 september 2005 @ 09:59:
Probleem is in IE

[...]

Hierbij krijg ik de volgende foutmelding:
windows bestandsbeveiliging kan geen controlle van beveiligde systeem bestanden uitvoeren de specifieke foutcode is 0x000006ba [de rpc server is niet beshikbaar]
[google=0x000006ba] geeft o.a. http://www.sootahcris.com...e/2005_08_01_archive.html met een oplossing voor dit probleem erin.

• arievdonk
Heeft allebei niet geholpen :| word wel vevelend nu
Pagina: 1