Omdat ik wilde weten of ik door iemand op MSN geblokkeerd werd, ging ik m.b.v. Google op zoek naar een online blockchecker. Ik vond er talloze, maar klikte voor 't gemak gewoon de eerste de beste uit de lijst aan: PucaZone's MSN Block Checker. Het gebruik was/is gemakkelijk en de site meldde na ingeving van 't bewuste MSN adres keurig dat ik 't volledig mis had: mijn contactpersoon was écht offline en had mij gelukkig niet stiekem geblokkeerd.
Maar waar ik helemaal niks van begrijp is dat wat er op die site in dat kadertje staat geschreven:
2) "Het kan dus zijn dat deze persoon toch online is en jou geblokkeerd heeft.": Slaat "deze persoon" eigenlijk op die "niemand" uit die eerste zin of slaat "deze persoon" op het zojuist door mij ingevoerde MSN adres die ik wilde controleren op echte offline-status?
Maar waar ik helemaal niks van begrijp is dat wat er op die site in dat kadertje staat geschreven:
1) "Je kan in MSN instellen dat niemand buiten je contactlijst je status mag zien.": Wat staat hier nu eigenlijk? Je kan toch in principe alléén elkaars status zien als je elkaars MSN adres weet en hebt opgenomen in je contactenlijst? Dus wat betekent "niemand buiten je contactlijst" en hoe werkt dat dan?[...]
Je kan in MSN instellen dat niemand buiten je contactlijst je status mag zien. Het kan dus zijn dat deze persoon toch online is en jou geblokkeerd heeft.
2) "Het kan dus zijn dat deze persoon toch online is en jou geblokkeerd heeft.": Slaat "deze persoon" eigenlijk op die "niemand" uit die eerste zin of slaat "deze persoon" op het zojuist door mij ingevoerde MSN adres die ik wilde controleren op echte offline-status?
[ Voor 31% gewijzigd door Thexder op 05-09-2005 02:16 ]