Ik probeer al een tijdje mijn processor wat over te clocken, maar het lukt me met geen mogelijkheid om het een beetje goed te krijgen.
In de bios kan ik dit selecteren:
www.magnoon.nl/files/bios.jpg
Overclock 5% of als ik een beetje hoger probeer te overclocken krijg ik geen beeld meer. Nu moet ik de cmos resetten voordat ik weer beeld kan krijgen. Ik kan een héél klein beetje overclocken dan blijf ik nog beeld houden, maar eigenlijk kom ik nog geen 50 mhz verder.....
Nou is mijn vraag, wat doe ik fout, of wat moet ik doen om gewoon nog beeld te houden.
System specs:
Tagan 380w
ASUS P4C800 Deluxe
1024 MB Corsair twinx dual channel
P4 3 Ghz [Temps: 37 graden idle, 53 stressed (Zalman 7000CU)]
2x 80 gb seagate
ASUS V9999 Gamers Edition
DVD-Brander
En wat casefans.
Zou het iets met mijn voeding te maken kunnen hebben? Het lijkt me niet maar ik weet het anders ook niet meer.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
In de bios kan ik dit selecteren:
www.magnoon.nl/files/bios.jpg
Overclock 5% of als ik een beetje hoger probeer te overclocken krijg ik geen beeld meer. Nu moet ik de cmos resetten voordat ik weer beeld kan krijgen. Ik kan een héél klein beetje overclocken dan blijf ik nog beeld houden, maar eigenlijk kom ik nog geen 50 mhz verder.....
Nou is mijn vraag, wat doe ik fout, of wat moet ik doen om gewoon nog beeld te houden.
System specs:
Tagan 380w
ASUS P4C800 Deluxe
1024 MB Corsair twinx dual channel
P4 3 Ghz [Temps: 37 graden idle, 53 stressed (Zalman 7000CU)]
2x 80 gb seagate
ASUS V9999 Gamers Edition
DVD-Brander
En wat casefans.
Zou het iets met mijn voeding te maken kunnen hebben? Het lijkt me niet maar ik weet het anders ook niet meer.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen