BF2: verbinden wil ineens niet meer

Pagina: 1
Acties:

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:34

riffey#4

aka Beever#4

Topicstarter
Sinds gisteren kan ik met BF2 ineens geen server meer joinen.

Het enige dat ik me kan herinneren gedaan te hebben is het uninstallen van de demo-versie van BF2 (weer wat ruimte maken)

BF2 start wel, en ik kan ook een Multiplayer Local hosten. Het spel staat er dus nog wel compleet op.
Als ik een server kies (uit de in-game browser of uit BF2AutoLoader) krijg ik "Joining server" en ik zit meteen weer in de in-game browser (zonder foutmelding)
Mijn versie is v1.1.2484. Wat is de versie als je hem gepatcht hebt? Ik heb vanaf de dag dat ie uitkwam al met v102 gespeeld, maar er nooit op gelet welke versie bij het versienummer staat.
Als ik de patch opnieuw probeer te installeren krijg ik na het kiezen van de taal de melding: "Can't find install folder for Battlefield 2"
Maar mijn snelkoppelingen werken nog gewoon en ook BF2AutoLoader starten het spel nog gewoon.
In de in-game browser staat "same version only" aangevinkt, en ik zie ook een hele rij servers.

Iemand een idee?

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Blijkbaar hangen de demo en het volledige spel iets te veel aan elkaar aangezien hij de install dir van BF2 niet kan vinden nadat je de demo hebt uninstalled. Probeer het volledige spel eens opnieuw te installeren, als je bij de deïnstallatie hetzelfde krijgt te horen moet je ff proberen om de CD erin te stoppen en kijken of je hem kunt installeren.

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Topicstarter
Als ik de installer draai gebeurt er niks. Geen "repair", geen "uninstall", geen "install".
ik kan 'm wel helemaal weggooien maar ben benieuwd of meer mensen dit hebben (gehad)...

• Mafkees
  • Niet online
Hoe bedoel je precies gebeurt er niks? Kun je wel klikken maar start er niks op of kun je niets aanklikken?

Gooi de mappen voorlopig nog niet weg want dan krijg je echt problemen omdat hij dan nog wel als geinstalleerd staat in je register. Dat heb ik ook met o.a. Medal of Honor gehad en dat is niet prettig.

[ Voor 49% gewijzigd door Mafkees op 05-09-2005 02:30 ]

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Topicstarter
Wat ik bedoel is: als ik de exe van de update draai, krijg ik alleen even het "uitpakbalkje"
Daarna krijg je meestal een schermpje met de vraag wat je wilt doen (updaten, uninstallen enz.)

Bij mij gebeurt er na het "uitpakbalkje" helemaal niks. Hij staat ook niet meer in mijn taakoverzicht, hij stopt gewoon...

Kan iemand even het juiste versienummer geven dat in je scherm staat? Is v1.1.2484 de goeie? Dan kan ik zien of patchen uberhaupt zin heeft...

• Mafkees
  • Niet online
Dat versienummer heb ik ook, nieuwste patch naar mijn weten want ik kom op elke server :)
Pagina: 1