![]() | ||
![]() | De Grote GoT FotoContest 37-ste editie: September 2005 | ![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Voor het thema en de omschrijving: zie 2-de bericht.![]() | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Het thema wordt gekozen door de winnaar van de voorgaande contest. Foto's die niet voldoen aan het thema (+ toelichting), contest regels of GoT-regels of aan minimale kwaliteitseisen worden verwijderd. Dat beoordeelt de organistatie in eerste instantie, maar liefst zoveel mogelijk in overleg met de bedenker van het thema. In principe heeft iedereen hier een zegje over, er kan over gediscussieerd worden. Het thema moet iedereen de mogelijkheid bieden deel te nemen. Er moet ook iets inspirerends van uitgaan. Het thema 'Grasveldje' biedt, (denk ik) te weinig variatie voor een leuke contest. Om de contest een beetje breed toegankelijk te houden doen we om de maand een simpel concreet thema. De andere maanden kunnen er dan uitstapjes worden gemaakt naar diepzinnig abstracte thema's. ![]() | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Wat mij betreft soept en cropt men er maar op los. Soepen kan mooi en nuttig zijn om een foto net dát te geven om hem mooi te maken. Zelfde geldt voor croppen. Dat is nou juist éen van de leuke dingen van digitale fotografie. De kiezer beslist uiteindelijk of het een goede foto is of niet. Teveel soepen leidt meestal wel tot afbreuk van de foto. Vergeet niet dat dit een foto-contest is en niet een Photoshop-contest! ![]() | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Plaats hier geen foto's die niet aan de contest meedoen daar zijn andere topics voor! (Maar voel je wel vrij je "experimenten" hier te posten, advies krijgen van anderen over jouw foto's is ook een deel van deze contest.) Daarom: eerst goed nadenken over jouw invulling van het onderwerp en de uitvoering ervan, daarna pas posten in dit topic. Het wordt wel gedoogd wanneer je na het posten van een foto bruikbare tips leest en daarna evt. iets verandert, maar het is dus niet de bedoeling dat iedereen 20 foto's gaat posten, waar de forum bezoekers dan maar de beste uit moeten zoeken Brainstormen in dit topic kan uiteraard wel, maar houd er dan wel rekening mee dat anderen jouw idee kunnen gaan uitvoeren ![]() | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Je kunt (vanaf de 25-ste van de maand) 4 stemmen uitbrengen. Daarbij geef je 5 punten aan je favoriete foto, 3 punten aan je 2-de keus 2 punten aan je 3-de keus en 1 punt aan je 4-de keus. Nadat je gestemd hebt kun je ook zien hoe anderen hebben gestemd. Houdt bij het stemmen niet alleen rekening met hoe mooi je de foto vindt, maar let ook op kwaliteit, originaliteit en of de foto voldoet aan het thema. Geef geen punten aan een hele mooie foto die volgens jou op geen enkele manier in het thema is te passen! In het verleden is er wel eens misbruik van het stemproces gemaakt. Om dit te voorkomen kun je nu maar 1 keer per ip-adres stemmen. De tweede keer stemmen resulteert in een ban. Doe jezelf een plezier en probeer dit niet te omzeilen. Stemmen gebeurt op de fotosite ![]() | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Om te kunnen uploaden moet je aangemeld zijn bij de fotosite. Om je aan te melden moet je tevens je GoT-id invullen. Dat nummer zie je onder in je browser als je op je naam boven een bericht van jezelf gaat staan. Iedereen die zich aangemeld heeft mag per contest met 1 zelf gemaakte foto meedoen. Er is in principe geen maximaal aantal deelnemers. Plaats ten eerste je foto hier in het topic en plaats daarbij een toelichting op de foto (gebruikte camera, uitleg over de foto, en vooral waarom hij aan het topic voldoet...). Hanteer bij het plaatsen van foto's de GoT huisregels. Plaats een kleine versie (max 600 breed) en maak een link naar de grote versie. Eventueel kun je vragen of je foto aan het thema voldoet, voor je hem naar de fotosite upload. Vervolgens moet je je foto uploaden naar de fotosite (alleen jpg formaat). Foto's zonder toelichting worden mogelijk verwijderd. Je kunt je foto gedurende de maand wijzigen. Nadat het stemmen begonnen is, natuurlijk niet meer. ![]() | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Elke deelnemer kan tot de 25-ste van de maand 1 foto, door hem/haarzelf gemaakt (en bij voorkeur speciaal voor de contest gemaakt), bijgedragen. De rest van de maand wordt er gestemd. Maak geen kaders rond je foto op de contest site. Dat is een leuke manier om je foto indrukwekkender te laten lijken, maar dat is bij de contest niet de bedoeling. Hier gaat het puur om de foto, in vergelijking met andere foto's. De fotosite dient alleen als referentie. De organisatie bekijkt of de foto voldoet aan de contest eisen en verwijdert de foto eventueel als dat niet zo is. Alleen foto's die op de fotosite staan doen mee. GoT is een discussie forum, helaas nemen veel users dit in een beetje erg letterlijk in dit topic, hierdoor is er de laatste contests meer geouwehoer over de opzet van de contest, dan over de foto's zelf. Het is niet nodig om op elke archief foto te reageren dat het een archief foto is. Het is inmiddels duidelijk hoe bepaalde users hierover denken. Gebruik je tijd liever om inhoudelijk commentaar op de foto's te geven, daar hebben meer mensen wat aan. Inhoudelijk commentaar is niet over elke foto zeggen dat deze niet in het thema past. Dat mag wel, maar leg dan ook uit waarom, en hoe de fotograaf dit zou kunnen verbeteren etc. Op de fotosite zijn de toegekende stemmen verborgen, totdat je zelf gestemd hebt. Dit is om competitievervalsing tegen te gaan. Probeer dat ook in dit topic tegen te gaan. Op de site kun je uitleg geven bij jouw scores, en dit topic is nog wel even open na de uitslag om dan pas te discussiëren of de nr 1 wel zo terecht de winnaar geworden is. Ook een twijfelachtige actie is op een foto reageren met een oneliner als "Deze foto is superieur aan alle andere, deze krijgt mijn 5 punten!". Prima dat je dat vindt, maar je kan ook gewoon zeggen dat je het een prima foto vindt. Met andere woorden: In dit topic liever geen uitlatingen over jouw stemgedrag totdat de uitslag bekend is. Verder wordt deze contest georganiseerd door Norjee. Hij is geen modje, en kan daarom jullie "foute" posts niet (weg)editten. Dit neemt echter niet weg, dat voor wat betreft de contest site hij wel jouw foto kan verwijderen Verder is er elke maand 1 user die het thema bepaald. Deze persoon kan ook aangeven dat jouw foto jammergenoeg echt niet bij het thema past, wees ook dan niet koppig, maar probeer met een andere foto mee toe doen. Op deze manier zou het topic toch in goede banen moeten kunnen lopen. ![]() | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Succes! ![]() | ||
![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() De winnaar van vorige maand was IllOgical met Don't stop the dance: ![]() ![]() ![]() Omdat dit waarschijnlijk de laatste contest in deze vorm is, en het thema voor deze maand vrijlaten nou niet direct in goede aarde viel, is hier het reserve thema! ....tromgeroffel... Door de GoT community het volgende thema gekozen:
| ||
![]() |
[ Voor 106% gewijzigd door Norjee op 04-09-2005 23:47 ]
nou we gaan de hersens eens laten kraken over dit onderwerp want je kan natuurlijk niet met een CU van een gitaar komen oid het moet wel interesant zijn. ik heb wel wat ideetjes! lekker ff crea denken is wel weer eens goed voor onze grijze massa's hiero.
De alias in het sticky-gedeelte moet nog even veranderd worden.
[ Voor 23% gewijzigd door Silent Thunder op 05-09-2005 11:04 ]
Goh maakt het wel simpel voor me hoef ik alleen m'n avatar in te sturen! Afijn komende tijd barst het van de tweakers bij ieder optreden.
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Voor de wedstrijd zal ik kader wel weghalen 

Ik ga 'm nog ietwat 'tweaken', mag dat wel, want 't is archieffoto... Als ik een betere schiet lever ik die in, maar toch..

Ik ga 'm nog ietwat 'tweaken', mag dat wel, want 't is archieffoto... Als ik een betere schiet lever ik die in, maar toch..
|>
Het is in ieder geval goed voor de inspiratie! Nieuwe foto's hebben de voorkeur boven archief foto's, maar het is altijd leuk om alvast foto's te zienSimon schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:37:
offtopic:
misschien kan er uitleg gegeven worden waarom dit de laatste contest in deze vorm is?
>> voor diegene (like moi) die al een tijdje geen contest-posts meer hebben gezien/gevolgd
misschien kan er uitleg gegeven worden waarom dit de laatste contest in deze vorm is?
>> voor diegene (like moi) die al een tijdje geen contest-posts meer hebben gezien/gevolgd
Iets in deze sfeer (zonder kader dan)?

(uit mijn archief, eens kijken of ik deze maand nog tijd kan vinden voor een concert - bovenstaande foto's gaan niet deelnemen aan de contest).

(uit mijn archief, eens kijken of ik deze maand nog tijd kan vinden voor een concert - bovenstaande foto's gaan niet deelnemen aan de contest).
[ Voor 9% gewijzigd door IllOgical op 05-09-2005 23:14 ]
Doe maar gek, da's gewoon genoeg
@simon, mooie foto, en lekkere kleuren. Je ziet ook hoe geconcentreerd die man bezig is met z'n muziek.
@xces, GoT Fotocontest - Waarom teruglopende animo, hoe tegen gaan?
en GoT Fotocontest - v2.0
@xces, GoT Fotocontest - Waarom teruglopende animo, hoe tegen gaan?
en GoT Fotocontest - v2.0
[ Voor 32% gewijzigd door Justawitte op 05-09-2005 23:14 ]
Zou zomaar kunnen, alleen de (pff, kan niet op het woord komen) het uitstekende deel waar je de naald mee hoort beet te pakken "steekt" nogal in mn oog.
Opzich is de foto zo niet echt boeiend. Misschien als ie een wat meer platina look heeft en een andere kijkhoek?
Opzich is de foto zo niet echt boeiend. Misschien als ie een wat meer platina look heeft en een andere kijkhoek?
Gadgets FTW!
Ik doe hetzelfde als Simon, ik zend een archief foto in tenzij ik wat beters schiet
Als het een archief foto wordt, wordt het waarschijnlijk een van deze. Moet nog even een goede keuze maken, en m'n raw voorraad doorkijken
. Iemand nog favorieten uit die post? 
Maar ik ga nu even bedenken waar ik een 'muziek' foto kan schieten, want er is binnenkort niet echt iets als de uitmarkt waar die pics zijn gemaakt
Ff creatief nadenken dus
Maar ik ga nu even bedenken waar ik een 'muziek' foto kan schieten, want er is binnenkort niet echt iets als de uitmarkt waar die pics zijn gemaakt
[ Voor 30% gewijzigd door Tonio op 06-09-2005 23:12 ]
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Als ik meedoe ga ik geen archief-foto insturen, daar is zo'n contest toch niet voor?
Er valt toch niets te verdienen, dus is het toch leuker en leerzamer om iets leuks te verzinnen en dat zo goed mogelijk op de plaat te krijgen.
Maar goed, het is niet verboden. Ik snap het alleen niet waarom iemand dan meedoet.
Er valt toch niets te verdienen, dus is het toch leuker en leerzamer om iets leuks te verzinnen en dat zo goed mogelijk op de plaat te krijgen.
Maar goed, het is niet verboden. Ik snap het alleen niet waarom iemand dan meedoet.
www.casarodriguillo.com
Nou, omdat, als je geen betere foto hebt kunnen maken, het toch leuk is om te weten hoe men die foto vindt in verhouding met de andere inzendingen 
Opzich snap ik je punt wel, en het is ook niet zo dat ik nu geen moeite ga doen om een nieuwe foto voor dit contest te maken, maar ik vind het ook erg zonde om niks in te sturen als dat niet lukt.
Opzich snap ik je punt wel, en het is ook niet zo dat ik nu geen moeite ga doen om een nieuwe foto voor dit contest te maken, maar ik vind het ook erg zonde om niks in te sturen als dat niet lukt.
[ Voor 40% gewijzigd door Tonio op 07-09-2005 00:00 ]
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Daar heb je wel gelijk in.
www.casarodriguillo.com
kunnen de contest topics niet sticky gemaakt worden? ik zoek me altijd een breuk naar ze..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ik heb deze gemaakt toen "Muziek" in de poll stond, maar niet perse voor de contest. Ik wil hem misschien opnieuw maken, maar is ie zoiezo contest-waardig?? 

denk de kadertjes even weg

denk de kadertjes even weg
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Hmm ik kan een North Sea Jazz plaatje insturen, die serie is volgens mij wel leuk geworden:

Keuzes, keuzes, keuzes

Keuzes, keuzes, keuzes
miekol, die platen zijn echt geweldig!
Het zou echter wel leuk zijn als we niet alleen maar archieffoto's hoeven te bewonderen, en ook wat foto's die speciaal voor de contest zijn geschoten zouden zien.
Het zou echter wel leuk zijn als we niet alleen maar archieffoto's hoeven te bewonderen, en ook wat foto's die speciaal voor de contest zijn geschoten zouden zien.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Peter Pan Speedrock @ APpelpop, Tiel afgelopen zaterdag 10 september

Ik ga het met deze doen:

Gemaakt met een geleende Canon 300D met 70-300mm lens omdat ik een perspas had geregeld en dacht dat ik er met mijn A1tje niet helemaal zou komen... Ik vind het een schitterende plaat geworden en heb 'm ook op groot formaat af laten drukken...

Gemaakt met een geleende Canon 300D met 70-300mm lens omdat ik een perspas had geregeld en dacht dat ik er met mijn A1tje niet helemaal zou komen... Ik vind het een schitterende plaat geworden en heb 'm ook op groot formaat af laten drukken...
[ Voor 10% gewijzigd door mphilipp op 14-09-2005 00:07 ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Om eerlijk te zijn vind ik het nogal een saaie plaat. Enorm statisch, saai eentoniglicht en een storende vlek rechtsboven (maar die valt wel weg te werkenmphilipp schreef op woensdag 14 september 2005 @ 00:05:
Ik ga het met deze doen:
[afbeelding]
@ hieronder:
Tja, wat voor de een rustgevend is, is voor de andere weer saai
[ Voor 27% gewijzigd door Tonio op 14-09-2005 00:39 ]
Zo slecht is hij niet. Niet de beste; maar ook niet slecht.
Hij staat er alleen temidden van al die instrumenten en een grote duisternis om 'em heen; oogt rustgevend.
Verder zijn de lichten, die omhoog in de rook doorschijnen, best sfeervol.
Hij staat er alleen temidden van al die instrumenten en een grote duisternis om 'em heen; oogt rustgevend.
Verder zijn de lichten, die omhoog in de rook doorschijnen, best sfeervol.
[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 14-09-2005 00:24 ]
Maar wel een goed idee! Doet me denken aan de Mythbusters aflevering waarbij ze (kristallen) glazen breken m.b.v. geluidsgolven, al zal dit geen (duur) kristalglas zijn geweest
Ach ja...daar gaat weer 3 maanden therapie...gelukkig had ik nog wat Prozac in huis...Tonio schreef op woensdag 14 september 2005 @ 00:14:
[...]
Misschien had ik m'n commentaar wat beter kunnen onderbouwen, want lees het nu ff terug, en het lijkt wel erg afrkrkend, wat dus niet m'n bedoeling was
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ik geloof dat dit topic een beetje wegzakt
En er is alleen nog maar dit weekend om foto's in te zenden!
(Ik doe het 1 dag langer om toch iets van de opstart vertraging te compenseren)

(Ik doe het 1 dag langer om toch iets van de opstart vertraging te compenseren)
[ Voor 3% gewijzigd door Norjee op 24-09-2005 00:02 ]
Ehh, ik wou nog een foto insturen maar de contest site is nogal down

Ehm even een kickje...
Wat is er aan de hand met de contest staat alles stil? Vandaag is dus laatste dag om in te leveren...?
Misschien moet het eens opschieten met dat nieuwe contest gebeuren zo want dit is net niets zo en wordt nog steeds minder ook
.
Misschien moet er wat vervrissing komen. Net zoals bij dev gedeelte met contests gedaan is (dacht ik). Meer week contest en verschillende spannendere dingen.
Wat is er aan de hand met de contest staat alles stil? Vandaag is dus laatste dag om in te leveren...?
Misschien moet het eens opschieten met dat nieuwe contest gebeuren zo want dit is net niets zo en wordt nog steeds minder ook
Misschien moet er wat vervrissing komen. Net zoals bij dev gedeelte met contests gedaan is (dacht ik). Meer week contest en verschillende spannendere dingen.
[ Voor 25% gewijzigd door Micha op 25-09-2005 22:05 ]
Muziek | ||
Dit thema is via een poll gekozen, er is dan ook geen verdere uitleg bij. Succes met fotograferen! | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Acid dance trumpet![]() Arjan B, Canon - EOS 10D | Peter Pan![]() svketel, Casio - QV-2300UX | Lonely on stage![]() mphilipp, Canon - eos 300D |
The high note...![]() Qlone, Canon - EOS 10D | Motion flow![]() IllOgical, Nikon - F100 | De muzikant![]() Simon, Canon - EOS 350D |
CrossBass![]() Sasquatch0017, Kodak - DX6340 | Gitarist![]() Frogmen, Sony - DSC-F828 | Put the needle on the record![]() Universal Creations, Canon - Powershot A70 |
![]() | ||
GOT digicontest, de site | ||
![]() |
Okee.. Dan is het nu toch echt tijd geworden om te stemmen
Mja, beetje raar, ik wou eigelijk nog wat inleveren, maar dat kon niet vandaag, omdat de contest site stuk was..Maargoed, jammer dan, had ik wat korter moeten wachten daarmee, en daarnaast is binnenkort is dit gestuntel hopelijk over 
Hoe staat het eigelijk met de nieuwe contest site, weet iemand dat?

Verwijderd
het spijt me zeer.. maar waarom doen dezen niet mee ?
ik vind vooral de 2e foto zeer netjes geschoten !
ik vind vooral de 2e foto zeer netjes geschoten !
miekol schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:54:
Hmm ik kan een North Sea Jazz plaatje insturen, die serie is volgens mij wel leuk geworden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuzes, keuzes, keuzes
en omdat miekol te laat was met invoeren... helaaas, overkwam mij ookMicDis schreef op maandag 26 september 2005 @ 07:45:
Omdat dat archief foto's zijn neem ik aan.... North Sea Jazz is alweer tijdje geleden
|>
ik had remy begin van deze maand erover gesproken, maar de contest site moest eerst nog voor het een en ander worden aangespast. Hoe er op dit moment me is weet ik ook niet.Tonio schreef op maandag 26 september 2005 @ 00:47:
Mja, beetje raar, ik wou eigelijk nog wat inleveren, maar dat kon niet vandaag, omdat de contest site stuk was..Maargoed, jammer dan, had ik wat korter moeten wachten daarmee, en daarnaast is binnenkort is dit gestuntel hopelijk over
Idd, dat soort dingen schieten er nog weleens bij in, ach ja, so be itSimon schreef op maandag 26 september 2005 @ 07:52:
[...]
en omdat miekol te laat was met invoeren... helaaas, overkwam mij ook
The end
Met de in mijn ogen verdiende winnaar Simon met De muzikant
Omdat er binnenkort een contest v2 komt, en de animo voor deze contest bedroevend laag is, samen met de roep van een aantal users dat alles anders moet is het denk ik meer dan tijd geweest om met deze maandelijkse contests te stoppen. Wat mij betreft was dit dan ook echt de laatstse
Met de in mijn ogen verdiende winnaar Simon met De muzikant
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
1 - 45 | De muzikant | Simon | Canon - EOS 350D | |||||
2 - 30 | Acid dance trumpet | Arjan B | Canon - EOS 10D | |||||
3 - 20 | The high note... | Qlone | Canon - EOS 10D | |||||
4 - 18 | CrossBass | Sasquatch0017 | Kodak - DX6340 | |||||
5 - 17 | Peter Pan | svketel | Casio - QV-2300UX | |||||
6 - 15 | Lonely on stage | mphilipp | Canon - eos 300D | |||||
7 - 10 | Gitarist | Frogmen | Sony - DSC-F828 | |||||
8 - 10 | Put the needle on the record | Universal Creations | Canon - Powershot A70 | |||||
9 - 0 | Motion flow | IllOgical | Nikon - F100 |
Omdat er binnenkort een contest v2 komt, en de animo voor deze contest bedroevend laag is, samen met de roep van een aantal users dat alles anders moet is het denk ik meer dan tijd geweest om met deze maandelijkse contests te stoppen. Wat mij betreft was dit dan ook echt de laatstse
Ik denk dan dat we Norjee met z'n alle bedanken voor het harde werk waar hij veel tijd in heeft gestoken. Goed werk Norjee!
|>
Maar in de end-lijst staan toch nog steeds archief foto's?MicDis schreef op maandag 26 september 2005 @ 07:45:
Omdat dat archief foto's zijn neem ik aan.... North Sea Jazz is alweer tijdje geleden
De winnaar heeft zelfs een archieffoto gebruikt.
In ieder geval bedankt voor het werk Norjee.
[ Voor 19% gewijzigd door Silent Thunder op 01-10-2005 12:09 ]
Is geen regel die dat verbied. Niet iedereen schiet constant foto's van muziek, zoveel muzikanten zie ik niet...Silent Thunder schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:06:
[...]
Maar in de end-lijst staan toch nog steeds archief foto's?
de winnaar heeft zelfs een archieffoto gebruikt.
|>
Archief foto's zijn nooit verboden, er was alleen een (minder) stille hint dat sommige users er wellicht niet op zouden stemmen, waardoor het duidelijk was dat een recente foto meer op prijs zou worden gesteld.
Als er iemand is die jullie (en mijn) dank schuldig zijn dan zijn het Mooooody (het was zijn idee de contests te starten, en hij heeft na Kheperi heeft ook voor de organisatie gezorgd) en Kheperi (na het opperen van het idee door Mooooody is het Kheperi die (eerst tegen wil en dank) de contest vorm heeft gegeven en georganiseerd). Dat ik het over heb genomem is pas bij de laatste contestst
En niet te vergeten de harde kern supporters van dit topic, waardoor er elke maand toch weer voldoende foto's meededen om van een contest te kunnen spreken!
Anyway ik hoop dat de nieuwe contests er snel komen, een maand geleden was het bijna klaar. (Al weet ik vanuit mezelf dat met zulke dingen bijna een rekbaar begrip is...)
Als er iemand is die jullie (en mijn) dank schuldig zijn dan zijn het Mooooody (het was zijn idee de contests te starten, en hij heeft na Kheperi heeft ook voor de organisatie gezorgd) en Kheperi (na het opperen van het idee door Mooooody is het Kheperi die (eerst tegen wil en dank) de contest vorm heeft gegeven en georganiseerd). Dat ik het over heb genomem is pas bij de laatste contestst
En niet te vergeten de harde kern supporters van dit topic, waardoor er elke maand toch weer voldoende foto's meededen om van een contest te kunnen spreken!
Anyway ik hoop dat de nieuwe contests er snel komen, een maand geleden was het bijna klaar. (Al weet ik vanuit mezelf dat met zulke dingen bijna een rekbaar begrip is...)
[ Voor 22% gewijzigd door Norjee op 01-10-2005 12:45 ]
Ik ben het met simon eens. Bedankt voor de werkNorjee schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:00:
The end
En wat ik net ook lees ook dank aan Mooooody en Kheperi.
Ja, bedankt voor de leuke conteststststst.
op naar V2
op naar V2
www.casarodriguillo.com
Whoei, from hero to zero in een maand
Ik wist dat deze foto minder stemmen zou opleveren toen ik hem instuurde, maar dit overtreft al mijn verwachtingen
Volgende keer beter.
Bedankt iedereen die hieraan heeft meegewerkt, en congrats Simon met het winnen van deze contest.
Bedankt iedereen die hieraan heeft meegewerkt, en congrats Simon met het winnen van deze contest.
Organisatie bedankt voor de gegeven mogelijkheid. Persoonlijk denk ik dat we niet hoeven te wachten totdat V2 gereed is, er kan nu toch al gefotograveerd worden. Mij lijkt een ruim onderwerp waar eigenlijk iedereen makkelijk iets kan een goede start, zodat er in ieder geval geen deelname gebrek is. Mede gezien de fotomeet op 8 oktober (waar ik niet ben) stel ik voor Herfst.
Nogmaals bedankt.
Nogmaals bedankt.
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Het lijkt mij aan Simon om het onderwerp te bepalen......
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Is afgelopen keer ook niet gebeurd...Coach4All schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:21:
Het lijkt mij aan Simon om het onderwerp te bepalen......
Erg leuk altijd contest. Moet zelf ook bekennen dat ik minder foto's ingeleverd heb dan vroeger. Daarom op naar vernieuwing 
Dank aan Mooooody en Norjee altijd leuk om om 12 uur snachts de contest afgesloten te zien worden
Dank aan Mooooody en Norjee altijd leuk om om 12 uur snachts de contest afgesloten te zien worden
*kick*
Oorverdovende stilte...
of heb ik iets gemist?
Oorverdovende stilte...
of heb ik iets gemist?
Pagina: 1