Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Fujitsu Siemens Pocket Loox 420 BT/WLAN
Afbeeldingslocatie: http://www.pdagold.com/img/articles/en/large/0000000152_1ug711163171015.jpg
Richtprijs: €300 - €350

Inhoud:
Pics
Specs
Reviews
Links

Pics
Afbeeldingslocatie: http://www.pdagold.com/img/articles/en/large/0000000152_OJ6U94503171250.jpg
Inhoud doos

Afbeeldingslocatie: http://www.pdagold.com/img/articles/en/large/0000000152_3wi977775171339.jpg
Voorkant

Afbeeldingslocatie: http://www.pdagold.com/img/articles/en/large/0000000152_vqc387992215846.jpg
Achterkant

Afbeeldingslocatie: http://www.pdagold.com/img/articles/en/large/0000000152_OJ6U94019171741.jpg
Van links naar rechts: HP iPAQ, FS Pocket LOOX 400, Dell Axim30, FS Pocket LOOX 600

Specs
Lengte11.31 cm
Hoogte7.06 cm
Bredte1.41 cm
Gewicht125 g
KleurAntraciet
Intern RAM geheugen64MB
Intern ROM geheugen32MB
GeheugenkaartSD/SDIO + MMC
CPUIntel XScale 400MHz
OSWindows Mobile 2003
USB verbindingUSB 1.1
Seriële poortJa
SchermtypeTransreflectieve TFT
Schermresolutie240x320
Schermdiagonaal3.5"
Wireless802.11b/WiFi
BluetoothJa
AccutypeLi-ion
Accucapaciteit1100mAh
Bijgeleverde software Internet Explorer, Windows Media Player, Pocket Word, Pocket Excel,

Pictures, File Explorer, Calculator, MSN Messenger, Microsoft Reader, Inbox, Tasks, Notes

Standaard bijgeleverd
# Draagtasje
# USB sync kabel
# AC adapter (met verloopstekker voor de EU en US)
# Microsoft Companion CD
# Uitgebreide handleiding (Engels, Duits, Frans)
# Software Voucher
# Software CD
# 2 jaar garantie

Reviews
PocketPC Club [NL]
PDA Gold [EN]

Links
Pocket LOOX 400 series op Siemens site
Topic over het kleine broertje, de 410
Pricewatch

Bij gebrek aan een eigen, specifiek topic heb ik even een mooie startpost geklust :)
Ik ben voornemens deze week zo'n apparaatje te halen en ik denk misschien is het makkelijk als we ons eigen topic hebben. Dus Pocket LOOX 420 eigenaars mogen zich melden hier :)

Op- danwel aanmerkingen betreffende de startpost mogen gemaild worden, zie profiel :)

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28

PnD

like in Pinda ^_^

:9~ Wat een prachtig design :9~

Als je ermee kon bellen zou ik hem gelijk bestellen!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:16
Dit is ook wel een handig site voor de Pocket Loox reeks, al gaat het meer over de Pocket Loox 720 dan over de 420.

Ow en alvast een waarschuwing, pas maar op met de stylus, die gaat nogal snel kapot, vooral de schroef draad van het reset pinnetje verslijt snel. Bij mij was die na een paar keer al zo ver versleten dat het pinnetje niet meer vast bleef zitten.

Ik heb overigens zelf een Pocket Loox 720

Verwijderd

Ziet er zeker goed uit.
de richtprijs is ook wel ok.
Ik sluit me aan bij PnD. als je er tevens mee kon bellen, of als er om z'n minst een simkaatje in kon om te GPRS-en, dan zou ik hem ook meteen bestellen!!

• insan1ty
@ PnD & PMDC:
In eerste instantie was ik ook op zoek naar een smartphone met Windows Mobile 2003.. Maar toen bedacht ik me dat hier ook Bluetooth op zat. Mijn idee is dus om het ding te pairen met mn 6230 [waar ik op zich nog tevreden over ben en dus nog niet aan vervanging toe is] en het GPRS modem uit mn telefoon te gebruiken. Geen draden nodig dus kan mooi in mn zak blijven terwijl ik in de trein internet :)

@SneakyViper:
Schroefdraad van het resetpinnetje? Zit dat op de stylus?

Laat maar ik zie het al..
Afbeeldingslocatie: http://www.firstloox.org/images/styra_loox_720.jpg
Maar ik zie wel dat die stylus van de 720 is.. Heeft de 420 dit ook dan? Voor de resetknop zou ik indien nodig gewoon een willekeurig puntig voorwerp nemen..

[ Voor 22% gewijzigd door insan1ty op 05-09-2005 11:22 ]

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:17

paQ

Wat zit er eigenlijk standaard voor een hoesje bij de 420?

Ik viid dat best wel belangrijk dta het ene beetje handzaam iets is. Want is het dat namelijk niet, dan moet je er weer eentje gaan kopen... weer 40 euro.

maw
ik twijfel erg of ik deze moet aanschaffen.
voor ene vergelijkbare prijs is er in ieder geval NIETS wat in de buurt komt. En een palm uitbreiden met een wlan kaartje is verre van handig en duurder ook nog...

[ Voor 34% gewijzigd door paQ op 05-09-2005 15:45 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28

PnD

like in Pinda ^_^

[quote]insan1ty schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:20:
@ PnD & PMDC:
tekst[quote]

Wat mij trekt aan een MDA is dat je alles in 1 heb..Een SPVM5000/MDA compact/S100 met Wifi en GPS erin zou mijn perfecte gadget zijn :D

• insan1ty
Yess ik zie net dat ie bij PDAshop.nl nu 299 euro kost :)

• paQ

paQ

en voorradig ;)

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:11
Ik zat ook te dubben tussen deze, of toch maar weer een MDA compact (vorige verloren/gejat na 2 dagen :( ) Of een Palm.

De Treo en een MDA met Wifi voor 400 euro zou ideaal zijn.......Ik denk dat die pas in het najaar gaan komen tegen een betaalbare prijs. Of volgend jaar. Vooral de grootte van de MDA compact was erg goed.

Ik denk dat ik 2 maandjes ga w88. POcketPC of PalmOS maakt volgens mij niet zoveel uit behalve dat PalmOS wat sneller is naar mijn mening,

Hop,hop,hop!

• paQ

paQ

maar snellere processoren vangen dat verschil wel op ;)

de agenda functie van de loox vond ik ook net weer wat duidelijker en simpelr te bedienen dan die van palm.
De palm lijkt overigens lichter in de hand, maar is een fractie te breed :?
Ik heb niet zulke grote handen en dan met die afgerondde kantjes lijkt hij weg te glippen uit mijn palm....

"palm" hahaha :+

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:17

Mach

[END]Avengers

Heb de 420 nu ongeveer een maand of 4 en ik ben er bijzonder tevreden over. Het ontwerp is chique, handzaam en deugdelijk. Persoonlijk vind ik hem vele malen mooier dan de HP-modellen die zo beetje als standaard gelden.

De snelheid is meer dan voldoende (gebruik hem voornamelijk voor TomTom en Fusion Agenda).
Ik gebruik hem niet als game/video/mp3 apparaat, daar heb ik betere "designated" gadgets voor. WiFi en BT werken ook allemaal prima en zonder stotteren.

Dus werkelijk een aanrader.

DUGG

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:16
insan1ty schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:20:
@SneakyViper:
Schroefdraad van het resetpinnetje? Zit dat op de stylus?

Laat maar ik zie het al..
Afbeeldingslocatie: http://www.firstloox.org/images/styra_loox_720.jpg
Maar ik zie wel dat die stylus van de 720 is.. Heeft de 420 dit ook dan? Voor de resetknop zou ik indien nodig gewoon een willekeurig puntig voorwerp nemen..
Maar dat plaatje dat je nu laat zien is van de Styra van Boxwave, dat is niet het originele pennetje van Fujitsu Siemens. Ik denk dat de stylus van de FS Loox 420 wel hetzelfde is als die van de 720, maar dan wat korter ofzo. Bij de originele stylus van FS zit er maar aan een kant schroefdraad, aan de bovenkant. Als je die kant er dan afdraait, dan zit er een resetpinnetje aan het topje. Hier irritante is niet dat je je resetpinnetje kwijtraakt ofzo, maar dat dat topje niet meer vast blijft zitten en dus vanzelf losgaat, dit gebeurde bij mij al na ongeveer 5 keer gebruiken. Als die bovenkant niet meer vast blijft zitten, kan de onderkant van de stylus in de pda blijven zitten.

Ik ga overigens wel een vervangende stylus bestellen bij Boxwave, deze zijn degelijker en multifunctioneel bovendien.

• insan1ty
Hmm.. Das minder..
Ik kijk t ff aan.. Mocht t problemen opleveren dan kan ik altijd nog wel een reserve stylus halen..

Morgen komt ie :D

Verwijderd

insan1ty schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:20:
@ PnD & PMDC:
In eerste instantie was ik ook op zoek naar een smartphone met Windows Mobile 2003.. Maar toen bedacht ik me dat hier ook Bluetooth op zat. Mijn idee is dus om het ding te pairen met mn 6230 [waar ik op zich nog tevreden over ben en dus nog niet aan vervanging toe is] en het GPRS modem uit mn telefoon te gebruiken. Geen draden nodig dus kan mooi in mn zak blijven terwijl ik in de trein internet :)
Dat is natuurlijk ook een optie. Ik heb ook een 6230 met een simkaartje van de zaak, dus ik kan gprs-en wat ik maar wil.
Ik ga toch nog even verder kijken en wachten tot de prijs van de pocket mda wat naar beneden gaat..

Kan hem natuurlijk ook in combinatie met een abonnementje aanschaffen, maar dan zit ik een jaar aan een abo vast dat ik niet nodig heb. komt dan eigenlijk gewoon neer op een gespreide betaling..

ik ga nog even twijfelen

• insan1ty
Yessss ik heb m :)

Alleen iets geks.. Mijn SD kaart geeft aan dat ie write-protected is als ik m in mn cardreader stop.. in de PDA doet ie t prima.. Kan het kaartje dus ook niet formatten :?

[ Voor 34% gewijzigd door insan1ty op 08-09-2005 00:13 ]

Verwijderd

Als het goed is zit er een klein schakelaartje op (lock).
misschien reeds bekend, maar indien niet het geval kun je daar nog even naar kijken..

Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.com/m/9000_9999/9700/9720/9727/972732_BB_02_FB.EPS.jpg

• insan1ty
U beledigt mijn intelligentie :) Zover was ik ook wel gekomen :) Overigens doet ie t prima in een andere cardreader.. Dus t ligt aan mn reader lijkt me..
Heb m vandaag voor t eerst gebruikt op school.. Echt relaxt! WiFi werkt prima, inbellen op GPRS in de trein ook :) supermooi :D

Verwijderd

Mijn excuses.. je weet het natuurlijk nooit :P

Verwijderd

Ik had oa dit modelletje ook op het oog, samen met de Palm Tungsten E2. Nu ga ik hier misschien een hele domme vraag stellen 8)7 , maar dat mag ik dan graag horen ;) . Hier komt ie:

"De resolutie van de E2 is 320x320...
Heb ik nou meer aan dan de resoulutie van de Loox420 die 240x320 is ? Want het rechthoekige formaat van die Loox lijkt mij ip handiger (zoals voor navigatie), dan het vierkante formaat van de E2, maar die hogere resolutie van de E2 doet mij wankelen in mijn beperkte kennis."

Hoe zit het nu ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 12:27 ]

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:16

TMC

Mooie PDA heb ik dit altijd al gevonden, maar was toch voor de iPAQ rx3715 gegaan. Scheelde maar €10, maar de iPAQ had wel een 1,2 mp camera en 128 mb ROM.

Desalniettemin vind ik dit nog steeds een zeer mooi dingetje.

• paQ

paQ

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:57:
Ik had oa dit modelletje ook op het oog, samen met de Palm Tungsten E2. Nu ga ik hier misschien een hele domme vraag stellen 8)7 , maar dat mag ik dan graag horen ;) . Hier komt ie:

"De resolutie van de E2 is 320x320...
Heb ik nou meer aan dan de resoulutie van de Look420 die 240x320 is ? Want het rechthoekige formaat van die Look lijkt mij ip handiger (zoals voor navigatie), dan het vierkante formaat van de E2, maar die hogere resolutie van de E2 doet mij wankelen in mijn beperkte kennis."

Hoe zit het nu ?
Ook ik heb getwijfeld tussen de E2 en de loox

Ik heb uiteindelijk voor de loox gekozn en heb er geen moment spijt van.
Mijn schoonvader kocht toen de E2.
De E2 heeft een wat scherper display, maar alles wordt dan ook wel in oude-mensen-letters weergegeven. Misschien dat dat een vertekend beeld geeft.

Voordelen vind ik toch zéker wel de wlan, het grotere scherm en stiekum de OS.
je veel makkelijke grappige features laden.

trouwens voor iedereen een tip:
tjek op ebay.nl de loox420.
je krijgt dan een ebaystore met screenprotectors.
6 stuks voor 4,50.
Ik krijg ze net binnen en ze passen werkelijk EXACT!

daarnaast is het geen geld natuurlijk.

Verwijderd

paQ schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:57:
[...]
De E2 heeft een wat scherper display, maar alles wordt dan ook wel in oude-mensen-letters weergegeven. Misschien dat dat een vertekend beeld geeft.
...kun je de kreet "oude mensen letters" effe nader toelichten ;) .

Vind de E2 namelijk wel een ERRUG betaalbaar dingetje met Bluetooth (...andere alternatieven lijken er niet te zijn vrees ik...). Het is gewoon zonde dat het scherm misschien niet zou bevallen... ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 19:34 ]

• paQ

paQ

je hebt helemaal gelijk.
Ik zat namelijk met EXACT hetzelfde probleem.

het begon met "ik wil een electronische zakagenda toch maar eens eindelijk toch wel"

de E... nee verouderd en bagger batterij...

de E2... alweer duurder...

Maar de T5... mooi maar te duur voor wat je er voor terug krijgt...
hmm...
er tussen in vond ik alleen dus de LOOX 420.
heb me er toen flink in verdiept en ben twee keer gaan uitproberen (bij die ple*ris-zaak in Rotterdam)...
Samen met mijn schoonvader want die moest ook zo;n ding. <insert hier dus de uitleg 'oude mensen letters'>

Ik ging met lege handen weg want ik was er nog niet uit.
Heb het ding geinstalleerd voor hem. Ik moet zeggen hij is vederlicht, mooi design wel, en het scherm is superduidelijk. eerlijk is eerlijk. maar het is het toch net niet. Althans... veel meer dan agenda doet het ook niet voor mij :? En bluetooth.. tja.. handig... waarvoor precies :? browsen op zo'n klein scherm is echt veelste klein...
Ohja.. het afdekklepje van de palm zuigt overigens grote tijd. Je bent dus min of meer verplicht voor jezelf een fatsoenlijk hoesje te kopen. tik er maar met gemak 30 EUR bij...

Ik thuis nog even reviews gelezen over de loox en eigenlijk is iedereen poepie tevreden... hmm...
Ik de volgende dag terug. Tja... groter scherm, wifi, windows mobile...en ook BT. een mooie cradle en een lederen hoesje (waar hij ook echt helemaal in gaat en goed beschermd is...
en dan ook nog eens voor die relatief aantrekkelijke prijs...
ik heb hem gekocht en ben er superblij mee. Je kan dat windows mobile gedoe leuk modden en er zijn ladingen applicaties voor te krijgen.
En zo lang ik in een wifi omgeving ben, kan ik alles gewoon doen ... (behalve GoT :? )

Dat gaf voor mij ook de meerwaarde zeker aan. voor 90 euro meer een apparaat met een goter scherm, en wifi. Ben ik buiten de deur, dan kan ik bij ieder hotspot of available wifi toch lekker mijn mail checken enzo...

en die resolutie... mja... dat zie je alleen als je ze naast elkaar legt. Ik heb nog niet een keer gehad dat ik met mijn ogen zat te knijpen ofzo.

Verwijderd

@PaQ:

Fijne uitleg. Herkenbaar, met name ook de T5 die meedoet in dit keuze spel.
De Bleutooth is voor GPS muis, en dus vandaar het navigatie gebruik. En daarom moet de batterijduur redelijk hoog zijn (...ik ga er ook mee aan de wandel). Palm is vrijsterk in een laag en lang verbruik van de batterij, dus hebben die daarin volgens mij een streepje voor.

Prijs Loox420 en T5 is inmiddels bijna gelijk (scheelt een tiente of 2 a 3), dus bij die afweging staat de T5 toch fier aan top.
De keus wordt dan dus eigenlijk dan E2 of T5 (met een NOG groter scherm ;) ...of wachten tot de Palm tungsten XX, hopenlijk begin oktober: [rml][ Gerucht] PalmOne Tungsten|xx, opvolger Tungsten| T5 ?[/rml] )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 08:29 ]

• paQ

paQ

meen je dat nou :?
ondanks dat de T5 geen wifi heeft?

ieder zijn meug. Maar ik verkies de wifi dus écht wel boven een t5
Daarnaast geeft de loox een 4 uur langere batterij duur op.

Verwijderd

paQ schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:33:
ondanks dat de T5 geen wifi heeft?

ieder zijn meug. Maar ik verkies de wifi dus écht wel boven een t5
Daarnaast geeft de loox een 4 uur langere batterij duur op.
Idd, geen WiFi...effe niet aan gedacht (maar ook niet echt nodig denk/hoop ik... ).
En de 4 uur lange batterijduur is dus echt veeels te kort, zeker als er bluetooth-GPS nog intensief gebruikt gaat worden.

De vermeende Tungsten XX (opvolger geruchten) heeft dus wel WiFi, dus ik hoop dat die prijstechnisch aantrekkelijk wordt. Dan wordt dat eigenlijk de compleetste oplossing die alles wat ik zoek in zich heeft...

• paQ

paQ

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:44:
[...]

Idd, geen WiFi...effe niet aan gedacht (maar ook niet echt nodig denk/hoop ik... ).
En de 4 uur lange batterijduur is dus echt veeels te kort, zeker als er bluetooth-GPS nog intensief gebruikt gaat worden.
joehoe }:O

4 uur langer

10 uur dus!

Verwijderd

LOL 8)7 ;) ...te snel gelezen en dus onjuist... |:(

Tja, dan wordt de keus misschien bepaalt door de grotere resolutie van de T5 (los van de WiFi...), of wachten op de opvolger van de T5... moeilijk, moeilijk.... :/

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 15:40 ]

• paQ

paQ

ti sook moeilijk.

maar een t5 + wifi is samen 459
voor een verschil van 160 kan me die paar MB en pixels gestolen worden ;)

• insan1ty
paQ schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:57:
[...]

trouwens voor iedereen een tip:
tjek op ebay.nl de loox420.
je krijgt dan een ebaystore met screenprotectors.
6 stuks voor 4,50.
Ik krijg ze net binnen en ze passen werkelijk EXACT!

daarnaast is het geen geld natuurlijk.
Uhm, waar vind jij die ebaystore dan? Want ik kan m niet vinden..
Want die screenprotectors van Brando kosten 15 euro PER STUK :O

Ik vermaak me echt goed met mijn 420 :)
Dialup via Bluetooth werkt echt perfect.. Lekker internetten met landelijke dekking :)

En ik was idd ook verbaasd dat er een cradle en hoesje in de doos zat :) echt super :)

• paQ

paQ

Verwijderd

hey, das grappig :D Ik heb deze ppc al ongeveer 9 maanden, hij bevalt me prima! Misschien is dit mijn kans om andere loox 420 gebruikes te vragen naar de qualiteit van de WiFi?! Ik heb die van mij namelijk nog nooit ''echt'' aan de praat gekregen. de keren dat ik eindelijk verbinding had met m'n AP was het UITERST instabiel! k'heb dit nog steeds niet opgelost. ik schat dat het berijk hooguit 2 meter is.... (minder ver dan BT dus!) ik heb de 420 gekocht ómdat er een wifi functie opzat, en daar heb ik ook dik extra voor betaalt destijds....
de mensen van FS hebben mij alleen kunnen vertellen dat het kon komen door mobiletelefoon zendmasten (??) er staan er een stuk of 4 een metertje of 5 (straal) van m'n AP af...iemmand die ervaringen met dit probleem hebben?

• paQ

paQ

Gene last hier.

Ik heb hier bijna net zo;n sterk bereik als met de laptop.
Ook in de tuin en noem maar op.

Vandaag was ik op schiphol. Ik zet mijn loox aan en vrijwel direct vroeg hij of ik wilde verbinden met het wifi aldaar.

werkt dus fatastisch hier

Verwijderd

Zat te twijfelen om deze te kopen bij pdashop.nl maar ik zag net dat je voor 30,- meer een HP iPAQ rx3715 hebt. Dus ga ik die dan maar halen. Geen domme keuze hoop ik :P

• insan1ty
Hier werkt WiFi ook perfect.. Ook op school etc of als ik in de bus zit zelfs pikt ie allerlei netwerken op :+
[overigens, die heten dan 'sitecom', 'linksys' etc.. van die mensen die dus hun default settings niet veranderen :/ stom]

Waarschijnlijk ligt het aan jouw lokale situatie dan?

[ Voor 16% gewijzigd door insan1ty op 11-09-2005 19:19 ]

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:07
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:12:
Zat te twijfelen om deze te kopen bij pdashop.nl maar ik zag net dat je voor 30,- meer een HP iPAQ rx3715 hebt. Dus ga ik die dan maar halen. Geen domme keuze hoop ik :P
Geen domme keuze, heb hem zelf ook en vind het de beste 'allrounder'. Ik twijfelde zelf toen ik hem kocht tussen de Loox 420 en RX3715, maar heb uiteindelijk voor de RX3715 gekozen vanwege de camera en de lange standbytijd.

[ Voor 23% gewijzigd door MarcoC op 11-09-2005 21:39 ]

• TimeClypse
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-03-2024

TimeClypse

Microtus Arvalis

Ik zag dat de Loox 420 inmiddels uit de shop van PDAShop.nl is gehaald :o
Das niet zo mooi, want ik heb dit apparaatje nu zo'n kleine 3 maanden, en wilde eigenlijk wel wat accessoires bestellen. Het lijkt dat die ook óf uitverkocht zijn, óf nooit meer leverbaar zijn :/ :(

Ik heb nog wel het adres op de kop weten te tikken :9
http://www.pdashop.nl/product/12211

Zou dit soms te maken hebben met de nieuwe serie Loox 420's die eind dit jaar uit komen :o?

Paulvogel ©

• paQ

paQ

dan heb ik denk ik de laatste gekocht :+

• insan1ty
Overigens.. Hebben er meer mensen af en toe problemen met WiFi? De ene keer connectie wel heel snel, de andere keer verkrijgt ie gewoon geen IP (169.254.x.x).. Als ik m dan een keer soft reset doet ie het meestal weer.. Hoe kan dat?

Verwijderd

Damn zeker geen spijt van iPaq rx3715. Dat ding kan echt alles. Net ff een DivX van Jiskefet erop gezet (eerst geconverteerd naar 320x240). Speelt die gewoon prima af. Wireless werkt goed, afstandbediening voor zo goed als elk infrarood apparaat. Age of Empires is trouwens ook superchill. En er komt trouwens een SUPER geluid uit met oordopjes. Echt 10x beter dan MuVo 2 die ik nu ga verkopen. Bass kan je boosten en als je Winamp ervoor download kan je hem nog meer boosten en bljft gewoon goed klinken maar dan met superbass, echt masterlijk. Im in love O+ :P

Hp Bluetooth Headphone werkt ook goed alleen die verkoop ik denk ik weer, vind oordopjes gewoon fijner. Maar die kon ik erbij kopen voor 10,- en hij is wel meer waard.

Bestaan er geen bluetooth oordopjes ofzo B)

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:07
Kan ik hem toevallig voor 10 euro van je overkopen B) ?

Nee zeker :'( .

• insan1ty
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:16:
Damn zeker geen spijt van iPaq rx3715. Dat ding kan echt alles. Net ff een DivX van Jiskefet erop gezet (eerst geconverteerd naar 320x240). Speelt die gewoon prima af. Wireless werkt goed, afstandbediening voor zo goed als elk infrarood apparaat. Age of Empires is trouwens ook superchill. En er komt trouwens een SUPER geluid uit met oordopjes. Echt 10x beter dan MuVo 2 die ik nu ga verkopen. Bass kan je boosten en als je Winamp ervoor download kan je hem nog meer boosten en bljft gewoon goed klinken maar dan met superbass, echt masterlijk. Im in love O+ :P

Hp Bluetooth Headphone werkt ook goed alleen die verkoop ik denk ik weer, vind oordopjes gewoon fijner. Maar die kon ik erbij kopen voor 10,- en hij is wel meer waard.

Bestaan er geen bluetooth oordopjes ofzo B)
Toevallig wel.. Verschillende producenten zijn deze maand de Europese markt opgegaan met Bluetooth koptelefoons.. Vooral als iPod accesoire.. Kijk maar eens rond..

Ontopic: Nog meer mensen het idee dat de PocketLOOX warm wordt bij intensief gebruik? Of is dat een logisch gevolg?

Verwijderd

Eind oktober komt de nieuwe Loox reeks uit, namelijk de N500 series. Er komen maar liefst 4 varianten van het apparaat. Het is overigens de eerste high-end PDA die uitgerust is met een geintegreerde GPS ontvanger ! De 4 varianten worden gefaseerd uitgebracht vanaf oktober, de 'uitgebreide' variant is voorzien van VGA scherm, WiFi (g standaard!), BT en GPS ontvanger. OS: WM 2005.

Afbeeldingslocatie: http://www.firstloox.org/images/loox_n500_three.jpg
Groot plaatje
Ziet er met die blauwe LEDjes onder de buttons en D-pad erg gelikt uit ook nog! :9~
Hier kun je meer lezen.

• insan1ty
Die Mio dinges heeft toch ook integrated GPS? Alleen zit er een vrij lelijke beweegbare antenne op de achterkant.. Daarom ben ik benieuwd naar de achterkant van de N500.. Ik vind dat de PL420 echt goed is vormgegeven, geen gekke uitstekende dingen zoals een X30 met hi-cap accu bijv.. Hadden alleen wat meer hardwarebuttons opgemogen van mij..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 23:30:
Eind oktober komt de nieuwe Loox reeks uit, namelijk de N500 series.
...dat wordt weer tobben of het deze wordt of de nieuwe Palm Tungsten XX (...zucht...).
Het sterke GPS punt aan de nieuwe Look N500 serie is wel de GPS met SirfStar III chipset :P . Dit scheel in ieder geval een aanschaf van een (dure) losse bluetooth (Sirf III) voor mij bij de aankomende Tungsten.
Tis alleen te hopen dat elke Look met GPS de SirF III heeft, en niet alleen het duurste model... We wachten het maar weer af :)

Tevens komt Asus ook met een verse GPS PDA.... de Asus MyPal A636 (heeft tevens windows mobile 5).
Volgens onderstaande link wordt geintegreerde GPS DE trend voor het aankomende halfjaar :9~
[bron: http://www.mobile-review....omputex-2005-pda-en.shtml ]

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2005 08:36 ]

Verwijderd

insan1ty schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 02:50:
Die Mio dinges heeft toch ook integrated GPS?
Dat klopt, verschil is dat de N500 reeks "high-end" wordt. De Mio en Yakumo bieden bijvoorbeeld geen WiFi, BT, VGA scherm... de N500 reeks wel!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 23:30:
Eind oktober komt de nieuwe Loox reeks uit, namelijk de N500 series.
[tekst verwijderd ---> voor verdere info over N500 / N520] ;
[rml]LOST in "[ PDA - nieuw model] Loox N500 en N520 "[/rml]

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 11:57 ]

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Het valt me op dat er heel weinig over deze pda gepost wordt en ook weinig winkels hem meteen kunnen leveren.
Iemand enig idee waarom?
Want in mijn ogen is dit de ideale pda, want hij heeft oa wifi. Hij ziet er imo goed uit.
En heeft hele mooie prijs, waarom is hij dan niet niet populair? Iemand een idee, of zie ik wat over het hoofd?

Verwijderd

Mister I schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:32:
[...]waarom is hij dan niet niet populair? Iemand een idee, of zie ik wat over het hoofd?
Misschien omdat de opvolgende modellen zo'n beetje in aantocht zijn (zie N500 series...). De 420 stamt al uit 2004 namelijk ;) Anders weet ik het verder ook niet helaas...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 15:58 ]

• insan1ty
Shit... Lig net in bed, denk ik check mn mail even.. Ik druk op het Aan-knopje.. PDA start traaaag op, today scherm laadt traag.. krijg m niet uitgeschakeld.. Dan maar softreset.. Ik denk al wat duurt het lang en ja hoor "Align screen".. Issie zomaar hard gereset dus. Vervolgens is heel het wifigebeuren niet meer aanwezig.. Nog een keer een opzettelijke hard reset gedaan en twas opgelost.. Nu even fijn alles terug syncen en dan hopelijk morgen zonder problemen verder... Fijne nacht zo rond half 3 :)

Verwijderd

Hoi,

Heeft iemand enig idee waar ik een vervangende stylus kan kopen ??
Ik zie ze namelijk nergens meer te koop staan.
Of passen de styli van de 720 ook ???

groeten Mark 8)7

• Bobberjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-11 07:12
Heeft iemand inmiddels al een adresje gevonden waar de styli te koop zijn voor de loox 420? Bij mij waren alle-twee redelijk snel kapot en ik ben eigenlijk nu wel opzoek naar nieuwe.

De klantenservice van FS zegt dat het niet onder garantie valt en als ik ze via hun bestel zijn ze mega duur.

Het mag overigens ook imitatie zijn, als het maar netjes past...

Bedankt!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Heb precies hetzeldfe, ik zit nu ook met een andere stylus, die dus te dik is voor de pda :(
Dus ben ook wel benieuwd.
Pagina: 1