Beltegoed ontvangen?

Pagina: 1
Acties:

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het is nu ongeveer een maand geleden dat ik mijn antwoordkaart van m'n Ben prepay heb opgestuurd, maar ik heb nog steeds niks ontvangen.

Weet iemand hoe lang dit duurt? Het mag zo onderhand wel 's tijd worden lijkt me.

Verwijderd

Als je even op de site van Ben had gekeken, had je geweten dat dit ongeveer zes weken KAN duren...

http://www.ben.nl/ik_ben_ben/ben_tekst/html/contact/tekst_vaak.html

Verwijderd

Ik ken iemand die een abo heft bij Ben maar nog niet aangesloten is.....!

Dit betekent, hij kan wel bellen en sms-en, maar krijgt geen rekeningen...... Hij heeft al met de helpdesk gebeld en die zouden het regelen maar hij heeft noit meer wat gezien.

Dit geeft wel aan dat alles bij Ben niet zo soepel gaat!

Verwijderd

|:(

Alle gegevens worden opgeslagen en bewaard, de rekening komt echt wel... Vroeg of laat.

Verwijderd

Hoe lang duurt het bij kpn? die 15 gulden gratis? Ik wacht al 1 jaar en 1 maand :'(

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Op maandag 15 januari 2001 20:48 schreef Sebastard het volgende:
Als je even op de site van Ben had gekeken, had je geweten dat dit ongeveer zes weken KAN duren...
Ik wacht al een paar maanden |:( moet ze missschien maar eens gaan bellen...

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Toch vreemd... ik had ze alle zes binnen drie weken!

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 20:52 schreef Sebastard het volgende:
|:(

Alle gegevens worden opgeslagen en bewaard, de rekening komt echt wel... Vroeg of laat.
Niet dus!
Ik heb meer van die verhalen gehoord en die mensen moesten alleen maar betalen vanaf ze echt aangesloten werden! Sommige mensen zijn trouwens helemaal niet aangesloten en hoefde ook geen abo geld enz.. te betalen. Deze hadden hun phone dus gratis!!

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 21:04 schreef geerz het volgende:

[..]
Niet dus!
Sommige mensen zijn trouwens helemaal niet aangesloten en hoefde ook geen abo geld enz.. te betalen. Deze hadden hun phone dus gratis!!
Waarom heb ik dat geluk nu nooit? :'(

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 21:09 schreef Tweaky het volgende:

[..]
ik ook niet... wordt ook altijd netjes aangesloten??? kan me toch niet voorstellen dat mijn bkr-dossier schoon is; maar kennelijk dus wel?? *D

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 21:04 schreef geerz het volgende:
Niet dus! Ik heb meer van die verhalen gehoord en die mensen moesten alleen maar betalen vanaf ze echt aangesloten werden! Sommige mensen zijn trouwens helemaal niet aangesloten en hoefde ook geen abo geld enz.. te betalen. Deze hadden hun phone dus gratis!!
Hmmm, toch vreemd dat iemand NIET is aangesloten, terwijl hij toch op een netwerk "aangesloten" moet zijn om data (bellen, SMS, fax, data) te kunnen gebruiken op zo'n netwerk... YEAH RIGHT! :( Die rekening komt echt wel...

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 21:09 schreef Tweaky het volgende:
Wat denk je zelf? Dat KAN helemaal niet... Ze komen er echt wel achter hoor! ALLES, maar ook echt ALLES wordt geregistreerd en Ben® (in dit geval) gaat echt wel een rekening sturen over de gemaakte kosten! Misschien niet nu (omdat er iets mis is... kan altijd) maar wel later hoor... Read my words!

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
hmz nou ik heb donderdag ff gebeld over dat beltegoed, vandaag lag het in de brievenbus :)

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 20:53 schreef diddel het volgende:
Hoe lang duurt het bij kpn? die 15 gulden gratis? Ik wacht al 1 jaar en 1 maand :'(
btw 10 gulden. Als je het kaartje hebt ingestuurd zou het binnen 6 weken zijn gestort. Is dat niet zo ga naar primafoon. Daar kunnen zij het navragen. Je zou het ff kunnen proberen bij 0800-0507.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
(sorry voor mijn late reactie)

Ik heb ondertussen even gebeld naar de klantenservice en een surinaamse dame wist mij te vertellen dat het 6 tot 8 weken duurde :r

Verwijderd

bart: Toen was het nog 15 gulden :)

Ach ik heb geen zin meer om er na een dik jaar nog over te gaan klagen :)
Pagina: 1