Is dat rechts een Apple?Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 11:33:
Na een kleine financiele meevaller mezelf maar even soundsticks gegeven
Ze klinken zeer goed in hoog en laag range, het midden stuk klinkt ook goed als je iTunes goed insteltEn niet onbelangrijk: ze matchen bij m'n wacom
[afbeelding]
Rechts is een iBookje... het 19" nec scherm dat je ziet hangt ook aan de iBook
(dus het is niet een Apple, maar DE Apple van de poster
uuhm waarom staat je subwoofer op de tafelMaximus schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:16:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn bureau met nu ook de nieuwe SoundSticks die wel goed bij het Cinema scherm passen
dat krijg je met design spul, te zonde om onder tafel te zettenQorne schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:03:
[...]
uuhm waarom staat je subwoofer op de tafeldie zijn gemaakt om op de grond te staan
.
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
Ik had m'n subwoofer van m'n JBL Creatures ll ook op de grond staan eerst, en ik ga dat strax ook weer doen als ik die set weer neer ga zetten
Alleen snap ik ook wel mensen die hem op hun bureau willen hebben want hij is indd erg mooi ja, alleen heb ik gemerkt dat de bass dan zo significant slechter is dat ik meteen heb besloten om hem voortaan op de grond te houden
deze sub is mooi dus die mag op 't bureau
PhD i.o.
Verwijderd
Dan is die "mooiheid" gewoon een ontwerpfout. Eigenlijk zouden ze de subwoofers zo lelijk meoten maken dat ze automatisch weggepropt worden, zodat het geluid beter is
Ik zag het echt niet. Wat heb je over je toetsenbord liggen, doekje tegen 't stof ofzo? Dacht even dat 't een speaker aan het scherm vast was met van dat doek ervoor.Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 12:16:
[...]
Dat is wel de bedoeling, anders hebben ze me afgezet denk ik
[ Voor 5% gewijzigd door Dancing_Animal op 22-01-2006 18:50 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk om te zorgen dat de rotzooi van het keyboard niet op het scherm komt, of dat de toetsen in het scherm gedrukt worden.
Dat laatste zal het zijn ja. De eerste keer dat ik op de faculteit en public zat te iBooken. Werd ik ook gelijk gewaarschuwd, door een bezorgde psychologie studente, dat ik toch echt een dingetje voor tussen m'n tobo en scherm nodig had. Omdat je anders een kopie van je tobo op je scherm kreeg.
Nu zal dat wel niet zo'n vaart lopen, maar bescherming voor je scherm is nooit verkeerd.
Anyway weer een beetje ontopic;

Zoals ie er voor het grootste gedeelte van de tijd bij...ligt
Lekker op de bank.
Kijk ook deze opstelling, 17k aan spul
... Ooit als ik later groot ben koop ik dat ook
Nu zal dat wel niet zo'n vaart lopen, maar bescherming voor je scherm is nooit verkeerd.
Anyway weer een beetje ontopic;

Zoals ie er voor het grootste gedeelte van de tijd bij...ligt
Kijk ook deze opstelling, 17k aan spul
[ Voor 33% gewijzigd door Thunder op 22-01-2006 19:27 ]
Verwijderd
Psies! kijk als ze nou alles gewoon kotslelijk gaan maken dan heb je nergens meer last van want dan stop je het toch wegVerwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:58:
[...]
Dan is die "mooiheid" gewoon een ontwerpfout. Eigenlijk zouden ze de subwoofers zo lelijk meoten maken dat ze automatisch weggepropt worden, zodat het geluid beter is

Verwijderd
Belemmert dat doekje niet het ontsnappen van de warmte? Aangezien ik dacht dat dit bij iBooks via het toetsenbord gebeurde en ze daarom ook standaard niet in clamshellmode kunnen werken (icm een extern scherm).
Verwijderd

Mijn Setup. En ja hoor, dat heb je goed gezien, daar draait XP op een AMD Athlon 64 3500+ en 1 GB ram. Ik hoop nu echt dat AutoCAD zal draaien op die nieuwe intel machines, dan kan ik mijn eerste echte mac kopen.
Geen kabel van je dock naar je PC?
Verwijderd

Hahaha, dat ziet er wel grappig uit, alles van Mac behalve het belangrijkste, de Mac zelf 
Idd, waar is die kabel van Dock naar PC gebleven?
Idd, waar is die kabel van Dock naar PC gebleven?
[ Voor 3% gewijzigd door Daenney op 23-01-2006 15:13 ]
kvin de platenspeler ook wel stoer 
je kan altijd nog een mini kopen om OSx te testen - alstie niet bevalt wil ik hem wel...
je kan altijd nog een mini kopen om OSx te testen - alstie niet bevalt wil ik hem wel...
ping 127.212.23.124
Nou, deze setup *boven tafel* houden en er gewoon een mbp of een intel pmac *als ze er zijn* aan hangen, helemaal sexy! Lekker strak en nice, alleen mis ik iets van geluid?
Geluid kan ook direct aan zn pc hangen en dan netjes via een versterker door een aantal boxen geplaats in de kamer verspreid wordenstevenP schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:14:
Nou, deze setup *boven tafel* houden en er gewoon een mbp of een intel pmac *als ze er zijn* aan hangen, helemaal sexy! Lekker strak en nice, alleen mis ik iets van geluid?
Verwijderd
Klopt. Het geluid gaat via de stereo waar die platenspeler ook is op aangesloten. De platenspeler is een Pro-Ject. Het is wel de bedoeling dat er nog een intelMac bij komt te staan. Heb al redelijk wat tijd op de iBook van een vriend gespeeld, en ik moet zeggen OS X is geweldig.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 18:23 ]
...maar wel een beste kwaliteit apparatuur 
In wat voor dock staat die nano?
aan het formaat te zien een universal dock..?The Evil Brain schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:36:
...maar wel een beste kwaliteit apparatuur
Maar daar zit toch zo'n IR-oogje op?
De Nano staat in een iPod Mini Dock... had hiervoor een iPod Mini. Een nieuw dock is geldverspilling. Dan maar wachten totdat ik een iPod 5G bezit!
Aha ok, ik dacht al, dat is geen Universal Dock 
Maar past die nano er goed in? Of heb je zo'n verloopstukje voor de dock?
Maar past die nano er goed in? Of heb je zo'n verloopstukje voor de dock?
Verwijderd
Heb een dock voor een G4 en daar staat nu m'n G5 in en een Nano heeft er ook al in gefunctionneerd! (zonder verloopstuk).
Kwil hier ook wel m'n Mac-setup willen posten, maar die (MBP) komt hopelijk tegen eind februari binnen... En eind maart een 30" van dell
dan zal ik wel eens een fototje posten hoor!
Kwil hier ook wel m'n Mac-setup willen posten, maar die (MBP) komt hopelijk tegen eind februari binnen... En eind maart een 30" van dell

20" iMac Intel Core Duo
En nee, ik gebruik die waardeloze Apple muis en tobo niet...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Die muis en tobo zijn heus niet zo waardeloos, 't is alleen geen gamershardware...
Dat toetsenbord valt nog wel mee, er zit alleen een wel erg kort kabeltje aan. Die Mighty Mouse is er echt weer eentje in de lange reeks met waardeloze apple muizen: wat een waardeloze knoppen en dat scrolldingetje
Kan er niet mee werken, doe mij maar Logitech...

Wat is dat witte draadje daar rechts? Lijkt wel een Magsafe connector voor de Macbook Pro, maar dat zal wel niet
iPod-dockconnector?rulus schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:31:
Wat is dat witte draadje daar rechts? Lijkt wel een Magsafe connector voor de Macbook Pro, maar dat zal wel niet
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Da's het draadje dat bij m'n nano hoort
Ah, ik dacht al 
met een shuffle heb je dat niet he
met een shuffle heb je dat niet he
[ Voor 50% gewijzigd door rulus op 24-01-2006 16:36 ]
Woei, die 20" iMac geven echt een mooi helder beeld!
woei, nog een mx1000 gebruiker o// Ja die applemuizen zijn niet geweldig, misschien een BT mightymouse die wat wordt maar weet het allemaal nog niet zo..
Maar ehm, dit BT apple keyboard vind ik echt goddelijk hoor! Ik weet niet wat de problemen daarmee zijn van andere maar heb hem nu een halfjaar a 8maanden ofzo en hij gaat steeds lekkerder tikken

Een Apple toetsenbord is even wennen maar tikt eigenlijk gewoon heerlijk inderdaad. Lekkere aankoop hoor Moartn!
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
doe mij dan die mighty mouse voor een mooi prijsje! 
ow, en mooie machine natuurlijk. Wel jammer van de rommel op de pic...
[ Voor 41% gewijzigd door pjottum op 24-01-2006 20:20 ]
ping 127.212.23.124
Wat is dat altijd met mensen die een Apple hebben? Mag er niets anders meer op je bureau staan dan ofzo? Ik vind het redelijk opgeruimd: de dingen die daar liggen gebruik ik regelmatig dus ik zou het een beetje vreemd vinden om dat op te gaan bergen...pjottum schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:19:
doe mij dan die mighty mouse voor een mooi prijsje!
rommel?
* stevenP Kijkt eens om zich heen en constateerd dat dat echt opgeruimd is!
Sorry, maar op mijn bureau word wel geleefd hoor
Sorry, maar op mijn bureau word wel geleefd hoor
Ghehe, wat mij betreft zijn er twee soorten foto's van setups: de opgeruimde en de realistische. Of zijn er echt mensen die op zo'n clean strak opgeruimd bureau kunnen werken?
Ik vind het af en toe wel leuk om alles van m'n bureau te schuiven en een foto te maken van alleen de apparatuur, maar in het dagelijks gebruik liggen er veel meer dingen op m'n bureau. Minder netjes maar functionaliteit vind ik dan belangrijker.
Ik vind het af en toe wel leuk om alles van m'n bureau te schuiven en een foto te maken van alleen de apparatuur, maar in het dagelijks gebruik liggen er veel meer dingen op m'n bureau. Minder netjes maar functionaliteit vind ik dan belangrijker.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik vind het juist een soort van fijn eigenlijk als er nog wat schoolboeken, headset, portemonnee, kaartspel en nog wat losse blaadjes rond mijn pctje zwerven. Anders krijg je ook weer zo'n kaal sfeertje, heb ik ook geen zin in.. En zeker omdat mijn bureau een oude eetkamertafel van 200x90 is. Als die helemaal leeg en clean is, kan je er een zeekoe op opereren man, er moet wel geleeft worden
Woon jij in een Apple Store? Clean zeg, wel mooi.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:00:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn Setup. En ja hoor, dat heb je goed gezien, daar draait XP op een AMD Athlon 64 3500+ en 1 GB ram. Ik hoop nu echt dat AutoCAD zal draaien op die nieuwe intel machines, dan kan ik mijn eerste echte mac kopen.
een buru zonder rommel is geen bureau!
ik heb der ook wat boeken, headset, muis, tobo, laptop, P910i, iPod, speakertjes, papiertjes en nog wat spul opliggen...
ik heb der ook wat boeken, headset, muis, tobo, laptop, P910i, iPod, speakertjes, papiertjes en nog wat spul opliggen...
Verwijderd
Het lijkt erop dat we dan een topic "Show de rommel op je bureau-met-een-Apple" topic nodig gaan hebben
(En nee, met rommel bedoel ik niet een Windows computer
)
(En nee, met rommel bedoel ik niet een Windows computer

Ik tiepte ook: "ow, en mooie machine natuurlijk. Wel jammer van de rommel op de pic..."Moartn schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:16:
[...]
Wat is dat altijd met mensen die een Apple hebben? Mag er niets anders meer op je bureau staan dan ofzo? Ik vind het redelijk opgeruimd: de dingen die daar liggen gebruik ik regelmatig dus ik zou het een beetje vreemd vinden om dat op te gaan bergen...
Afijn, volgende foto!!
ping 127.212.23.124
Ergens in dit topic stonden van die Tvgids "widgets" . Waar zijn die te krijgen?
Tvgids.nl widget3V3RT schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:16:
Ergens in dit topic stonden van die Tvgids "widgets" . Waar zijn die te krijgen?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
hmm jammer dat die widget niet voor win32 is

eindelijk foto's van mijn desktop, dit is gewoon met kolera zooi, net zoals bij iedereen. maar een ander ruimt hem schijnheilig op!
In het groot:
Klik 1e (Clickable)
Klik 2e (Clickable)
Klik 3e (Clickable)
Een Belinea 10 20 35w gevoed door een Powerbook 1.5 Ghz met 768 mb ram, voor de extra opslag een LaCie van 250 Gb, en dat alles bestuurd door een Apple keyboard en een Mighty mouse. In Mei 2005 begonnen met de aankoop van een Powerbook, en gaandeweg de accesoires er bij gekocht, Nu is mijn setup compleet ben ik er best een beetje trots op.
Ps. Dat handdoekje links is voor het afdekken van mijn Sleep lampje voordat jullie wat anders gingen denken.
[ Voor 55% gewijzigd door Peentje op 26-01-2006 20:38 ]
Oh je hebt die belinia nu binnen! Hoe is hij? wat zijn je ervaringen?
Wel nice setupje zo
Wel nice setupje zo
http://gathering.tweakers...ist_messages/1099640/laststevenP schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:19:
Oh je hebt die belinia nu binnen! Hoe is hij? wat zijn je ervaringen?
Wel nice setupje zo
Verwijderd
Die belinea staat irl wel mooier dan ik verwacht had op basis van de productfoto's.
Jammer van die luidsprekers, misschien zou ik daar nog nét mee kunnen leven.
En voor die prijs een 24 bit scherm... Niet mis. Wat denk je van de ghosting. (wacht ik zal eerst eens gaan kijken in het 20" tft topic of ik daar geen review van je gemist heb
)
En voor die prijs een 24 bit scherm... Niet mis. Wat denk je van de ghosting. (wacht ik zal eerst eens gaan kijken in het 20" tft topic of ik daar geen review van je gemist heb
geluid is beter dan mn powerbook en ik had daarvoor een creative 2.1 setje, ik moet nu de bass missen maar ik vind de boxen in het scherm voor mijn gebruik afdoende, trouwens als ik herrie wil kan ik mijn powerbook altijd nog aan sluiten op mijn JBL-MX1500 dus dat komt wel goed.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:27:
Die belinea staat irl wel mooier dan ik verwacht had op basis van de productfoto's.
En voor die prijs een 24 bit scherm... Niet mis. Wat denk je van de ghosting. (wacht ik zal eerst eens gaan kijken in het 20" tft topic of ik daar geen review van je gemist heb)
[ Voor 3% gewijzigd door Peentje op 26-01-2006 23:04 ]
Ziet er allemaal erg nice uit...kan niet wachten tot mijn iMac'je binnen is, woensdag als alles goed gaat
Tis nog geen mooi plaatje, dat komt morgen bij daglicht wel, maar ik kon het niet laten...
Zie hier een plaatje van mijn nagelnieuwe iBook, naast mijn Shuffle (die had ik al).

(Ik schrok even toen ik hem net aanzette, een felgroene pixel!
Maar ik wreef er voorzichtig over met mijn mouw en nu zie ik hem niet meer. Hopelijk keert hij niet meer terug, anders toch maar langs de winkel.
)

(Ik schrok even toen ik hem net aanzette, een felgroene pixel!
https://www.strava.com/athletes/10490675
Verwijderd
lichte massage op het punt van de dooie pixel kan helpen ja (met je vinger, geen scherpe nagels!! op je scherm)
leuk is anders
maar soms helpt het
-edit: feli met je nieuwe mac
maar soms helpt het
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 19:02 ]
Dank, ik ben er ook erg mee in mijn nopjes...Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:02:
lichte massage op het punt van de dooie pixel kan helpen ja (met je vinger, geen scherpe nagels!! op je scherm)leuk is anders
maar soms helpt het
wat een ENORME icons op die rechtse iBook! 
verder wel een leuk setupje natuurlijk
verder wel een leuk setupje natuurlijk
Launching containers into space
Mooi!
Staan de schermen van die twee iBooks op dezelfde herderheid? Of is dat een verschil tussen een oudere en een nieuwe iBook?
Staan de schermen van die twee iBooks op dezelfde herderheid? Of is dat een verschil tussen een oudere en een nieuwe iBook?
Nee, die schermen stonden niet op dezelfde helderheid. Ik had mijn iBook net nog gebruikt, terwijl mijn broertje 'em al een tijdje niet gebruikte, en dan dimt het scherm als je op de accu werkt.
Wel viel ons op dat de nieuwe iBooks lichtere inkt hebben op de toetsen. Ik heb een "late 2004" iBook (G4 1.2 GHz) en mijn broertje een 2005 model (G4 1.33 GHz). Kennelijk verandert er toch nog wel eens wat aan de details. Bij de nieuwste iBook zit er ook geen verwijderbare Airport kaart meer in als je het toetsenbord openklapt.
Samenvattend: de schermen zijn identiek volgens mij
Wel viel ons op dat de nieuwe iBooks lichtere inkt hebben op de toetsen. Ik heb een "late 2004" iBook (G4 1.2 GHz) en mijn broertje een 2005 model (G4 1.33 GHz). Kennelijk verandert er toch nog wel eens wat aan de details. Bij de nieuwste iBook zit er ook geen verwijderbare Airport kaart meer in als je het toetsenbord openklapt.
Samenvattend: de schermen zijn identiek volgens mij
Hier stond achterhaalde informatie…

Ik heb gelijk bij m'n nieuwe iBook zo'n LaRobe Be-ez "classic" hoes gekocht. Zwart met oranje. Hij was goedkoper, steviger én mooier dan de Tucano SecondSkin, dus dan is de keuze snel gemaakt.
De iPod Shuffle heb ik ruim een half jaar, de iBook is nog geen dag oud.
Mooi mooi, tis dat ik zelf niet kan/mag werken op schermen kleiner dan 15" want anders had ik er ook wel 1'tje, PB'tjes zijn zo duur, en MacBookPro al helemaal...
Het verschil tussen 14" en 15" is maar +/- 6%.. Maar ik weet natuurlijk de reden niet van het bovenstaande.Daenney_s schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:15:
Mooi mooi, tis dat ik zelf niet kan/mag werken op schermen kleiner dan 15" want anders had ik er ook wel 1'tje, PB'tjes zijn zo duur, en MacBookPro al helemaal...
Verwijderd
Het is de resolutie die belangrijk is, niet het schermdiagonaal.Daenney_s schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:15:
Verwijderd
Inderdaad, ik merk dat veel mensen dit niet doorhebben. Bij mij in school hoor ik vaak: "12-inch, daar kun je toch helemaal niet mee photoshoppen?", terwijl zij zelf werken met een 15-inch XGA schermVerwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:52:
[...]
Het is de resolutie die belangrijk is, niet het schermdiagonaal.

Ja uiteraard. maar "Daenney_s" kan natuurlijk gewoon moeite hebben met het zien van 1024 op een 12"/14" schermpje. En dat heeft niets met resolutie te maken, maar met dotpitch.Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:52:
[...]
Het is de resolutie die belangrijk is, niet het schermdiagonaal.
Dit heeft idd met een vrij specifieke oogafwijking te maken, niks resolutie in mijn geval, ik mag het ook echt niet van mijn oogarts, 15" TFT of 17" CRT @ 85Hz iz minimum voor mijmatiasjansen schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 21:42:
[...]
Ja uiteraard. maar "Daenney_s" kan natuurlijk gewoon moeite hebben met het zien van 1024 op een 12"/14" schermpje. En dat heeft niets met resolutie te maken, maar met dotpitch.
Verwijderd
Ik raad je aan hier een apart topic voor te openen, het gaat er in dit topic puur om het showen van je Apple computertje
Ik ga hier geen apart topic over creëeren, 't was een reactie op die foto's van die iBook die derna uit z'n verband werd getrokken
mini's zijn mooi...
ping 127.212.23.124
Mijn iMac is binnen
en is hier te bewonderen
Nog geen tijd om die plaatjes te resizen vandaar alleen de link
en is hier te bewonderen
hey das mijn speelgoed wat ik daar zie
leuke setup
iMac is mooi, maar wat een dradenbende zegDaenney_s schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 00:14:
Mijn iMac is binnen
en is hier te bewonderen
PSN: djmurcielago
Verwijderd
Dradenbende?
Dat valt toch reuze mee..
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 10:23 ]
Hij is denk ik neer gezet met het idee "YES IK HEB HEM NU PROBEREN" en dan straks wel die kabels fixen. Want die dikke die daar loopt is afaik de powercable en sommige dingen kunnen anders maar mijn PMac stond eerst ook scheef, als je de mac hebt wil je aan de gang en boeit die rommel nietMurcielago schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:10:
[...]
iMac is mooi, maar wat een dradenbende zeg
PhD i.o.
Verwijderd
Mijn Apple hoekje, nu met iMac 20"
vlnr. PowerBook G4, iMac G5, iPod 3G 15Gb, iPod 5G 60Gb

Uit de oude doos

vlnr. PowerBook G4, iMac G5, iPod 3G 15Gb, iPod 5G 60Gb

Uit de oude doos

Blijkbaar de Mac OS versie van de BSOD helaas krijg je hier alleen geen informatie over wat er fout is gegaan.
Hopen dat ik de garantiebon nog kan vinden want ondanks dat ik nu weer af en toe goed beeld heb is hij niet vooruit te branden. Tevens hoor ik een soort tikkend geluid naar wat ik aanneem de harde schijf is.
[ Voor 55% gewijzigd door risp op 02-02-2006 23:38 ]
Nee, dat ziet er zo niet uit hoor. Dit lijkt meer een hardware fout, of een driver bug ofzo. BSOD's in Mac OS X zijn zwart/doorzichtig met in 4 talen de melding dat je moet herstarten. Werd je iBook niet te heet ofzo?
Hier stond achterhaalde informatie…
Nee pakte hem net zo op na hem de hele dag niet gebruikt te hebben. Nouja hij gaat in ieder geval terug zodra ik de garantiebon heb.DiGiSTORM_ schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 23:36:
Nee, dat ziet er zo niet uit hoor. Dit lijkt meer een hardware fout, of een driver bug ofzo. BSOD's in Mac OS X zijn zwart/doorzichtig met in 4 talen de melding dat je moet herstarten. Werd je iBook niet te heet ofzo?
deze misschien terug, maar geef het mac'en niet op hoor
Het is hoogswaarscheinlijk een hardwarefout of een fout in de compilatie van osX. Het komt erop neer dat als je een nieuwe/andere iBook haalt dat het niet gebeurd
Steve, heb het even gefixed voor jestevenP schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 00:05:
deze misschien terug, maar geef het mac'en niet op hoorHet is hoogswaarscheinlijk een hardwarefout of een fout in de compilatie van osX. Het komt erop neer dat als je een nieuwe/andere iBook haalt dat het niet gebeurd
PhD i.o.
Damn, ik word gewoon geil van al die lekkere mac's :x
Zo mooi dat ze zijn en ze lijken zo leuk om mee te werken! (kmoet dringend eens naar een apple center gaan om er eentje te testen
)
Zo mooi dat ze zijn en ze lijken zo leuk om mee te werken! (kmoet dringend eens naar een apple center gaan om er eentje te testen
Dit topic is gesloten.