Toch gek dat ik nog nooit eerder iemand die opmerking heb horen maken. OS-X zo traag als stront wanneer je het net vers op hebt gestart.... vind je het heel erg als ik het af doe als een *** verhaal? Mijn iBook gaat na gebruik UIT en wanneer ik hem nodig heb dan mag ie weer AAN, om nou te zeggen dat het ding na een reboot stront traag is...... nope. Maarja mischien heb ik wel een hele speciale iBook, dat zou ook nog kunnen. ;-)
Daarnaast snap ik niet wat jij tegen het feit dual boot hebt, is alleen maar mooi toch. Eindelijk van dat trage klote VPC af, fatsoenlijk onder windows kunnen gamen en fatsoenlijk gebruik van autocad, en onder OS-X alle andere dagelijkse dingen.
De 30 seconden die opnieuw opstarten kost..... (waarvan ik uberhaupt niet snap dat mensen zich er druk over kunnen maken)
* Whieee reboot dus alleen als het ECHT moet.
Dit snap ik ook nooit, het is dus stoer om niet te rebooten ofzo? Mijn mening is daar dan toch heel anders over, zet je spullen uit als je ze niet gebruikt.
Wat heeft het voor zin/nut om een mac een hele nacht in slaapstand te zetten (dat lees je hier ook nog wel eens, mensen die een iBook of powermac hebben en zich s'nachts gaan ergeren aan het sleep lampje...)? Zodat je s'ochtends geen 30 sec hoeft wachten....
[
Voor 37% gewijzigd door
R2D2 op 02-11-2005 13:01
]