Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.194 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Woah, mooie iChair! :P

Serieus, nette setup hoor. Zijn die grote zwarte dingen waar je kleine creative speakertjes op staan ook nog boxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, die grote zijn ook boxen, daarop is m'n stereo aangesloten.

edit: ben eigenlijk nog maar een goeie maand overgestapt. Ik ben echt verkocht ! Once you mac, you never wanna go back ! :Y)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:03:
[afbeelding]

Mijn setup in z'n nieuwe omgeving.

17" iMac G5 (zonder remote control)
leuke appel, maar wat staat daar op de grond??
lieve kamer >:) vast je moeder ingericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:55:
[...]

Als ik zo je specs+foto's in je signature eens door kijk, woon jij nog op je zolderkamertje ;)
Ik vrees ook dat je geen recht van spreken hebt dan :P (Je Mac staat er niet eens bij ;))

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:13:
[...]

Welke programma's draai je daar? Mooie setup trouwens. Is het Frontrow?
Weet iemand of je bij het installaren van FrontRow er nu wel of niet verstandig aan doet die systeem map te vervangen door die versie die bijgeleverd zat in het torrent file of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:40:
[...]

Weet iemand of je bij het installaren van FrontRow er nu wel of niet verstandig aan doet die systeem map te vervangen door die versie die bijgeleverd zat in het torrent file of niet?
ik heb een backup genomen voor de zekerheid.
FR draait hier super !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:55:
[...]

zelf ingericht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:29

Japie.G

Colour Classic

GSL schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:17:

ja ik weet het..het is best een zielig ding..vooral met dat apple'tje. maar het werkt :)

offtopic:
Heh, das JAG :D
vint eigenlijk best chill, ga ervan uit dat het plastic in real life niet zo gelig is :)

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een mini, maar wel met een bijzondere stapel disks eronder :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.ifrank.nl/GoT/IMG_1985k.JPG

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

Japie.G schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:27:
[...]

vint eigenlijk best chill, ga ervan uit dat het plastic in real life niet zo gelig is :)
Plastic is helemaal doorzichtig inderdaad...maar met mijn k750i genomen en de witwaarden (of hoe dat dan ook heet) niet aangepast :)

@ Broncode: Daar liggen heel wat GB's onder je mac mini :) Waarom eigelijk niet 2 dezelfde HD's ?

[ Voor 13% gewijzigd door GSL op 27-10-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als ik die van Lacie zo zie denk ik niet dat deze echt stapelbaar is met nog een Lacie. Althans, niet zonder er een spleetje tussen te krijgen... Vandaar misschien een andere?

Jammer trouwens dat beide merken hun naam op de voorkant wilden zetten, Doet toch een beetje af aan het strakke design van de mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurkentrekker schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:58:

Jammer trouwens dat beide merken hun naam op de voorkant wilden zetten, Doet toch een beetje af aan het strakke design van de mini.
Ik wou echt exact hetzelfde zeggen...

Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Dat spleetje van Lacie is er juist met opzet, om de drive koel te houden. Anders krijgt dat ding nauwelijks koeling :o

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurkentrekker schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:58:
Als ik die van Lacie zo zie denk ik niet dat deze echt stapelbaar is met nog een Lacie. Althans, niet zonder er een spleetje tussen te krijgen... Vandaar misschien een andere?

Ik ben ze even aan het testen, vandaar deze, nogal overdreven, opstelling. Die spleet is inderdaad voor koeling. Tot mijn verrassing wordt de onderkant van mijn mini toch nog best warm. De kleuren op de foto komen niet helemaal overeen met de werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat die echt over de top is (ze zijn dus op verschillende manieren stapelbaar)
Foto is klikbaar voor meer detail
Afbeeldingslocatie: http://www.ifrank.nl/GoT/IMG_8730k.JPG

Nog steeds een zeer kleine Mac, maar wel één met 830 GB aan opslag :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die iOmega opdruk/merk teken kan je er gewoon af boenen met aceton of andere lak/verf remover. Pas wel op. Sommige externe behuizig voor de Mac zijn van plastic dan van alu/metaal... kijk uit met removers... die kunnen dus erg plastic aan tasten.

Bonne bref... Die lacie dingen zijn wel mooi vind ik :) Dat gleuvje komt goed over een met die cd-slot van de Minimac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

Kvn

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:29:
Die iOmega opdruk/merk teken kan je er gewoon af boenen met aceton of andere lak/verf remover. Pas wel op. Sommige externe behuizig voor de Mac zijn van plastic dan van alu/metaal... kijk uit met removers... die kunnen dus erg plastic aan tasten.

Bonne bref... Die lacie dingen zijn wel mooi vind ik :) Dat gleuvje komt goed over een met die cd-slot van de Minimac.
Doe mij toch maar dat iomega ding, ziet er toch een stuk beter uit met dat geile blauwe lichtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/33/56893587_004641a9e0.jpg?v=0
Mijn nieuwe iBook, in volle glorie :)

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/29/56893567_49ba662fe2.jpg?v=0
Jaja, het is een G4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:50
Ziet er erg :P uit!! De 12" versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lders/got/bureau_nieuw3.jpg

Nieuwe PowerBook sinds gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Hoe bevalt de nieuwe res. van de nieuwe PBs? want nu hebben de 20" ACD een lage res vergeleken met een PB dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De resolutie van 1440 x 960 op een 15" scherm bevalt erg goed vergeleken met de 1680 x 1050 op de 20" ACD, dat is gewoon te laag voor een 20" scherm. Van mij mag de resolutie op de PowerBook zelfs nog hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:52

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Kan iemand een paar foto's maken van de klep van de iBook, dus de kant waar het appeltje op zit, en dan vooral hoe het glimmende effect eruit ziet irl. Er staan hier namelijk een hele berg foto's van de binnenkant van de iBook, maar er zijn maar erg weinig foto's waarom je goed kan zien hoe de voorkant er uit ziet.

Alvast bedankt :)
@ hieronder: die vraag kan je denk ik beter stellen in dit topic: [rml][ Laptop] Apple Powerbook / iBook gebruikerservaringen deel 2[/rml]

[ Voor 22% gewijzigd door Ethnocentrix op 28-10-2005 20:15 ]

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verschild de powerbook nou echt zo veel van de ibook? ik wil graag even het verschil weten voor als ik er eentje zou kopen. alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:09:
verschild de powerbook nou echt zo veel van de ibook? ik wil graag even het verschil weten voor als ik er eentje zou kopen. alvast bedankt.
Leesvoer:

http://www.apple.com/ibook/
http://www.apple.com/powerbook/
[rml][ Laptop] Apple Powerbook / iBook gebruikerservaringen deel 2[/rml]

En natuurlijk, de alom gehuldigde Netiquette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 21:13

wouterve

Swinger of States

Ethnocentrix schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:18:
Kan iemand een paar foto's maken van de klep van de iBook, dus de kant waar het appeltje op zit, en dan vooral hoe het glimmende effect eruit ziet irl. Er staan hier namelijk een hele berg foto's van de binnenkant van de iBook, maar er zijn maar erg weinig foto's waarom je goed kan zien hoe de voorkant er uit ziet.

Hier twee foto's van de klep van een iBook 14". De eerste foto is niet helemaal scherp, en wat je op de klep ziet zijn geen krassen, maar weerspiegelingen. En in de tweede foto zie je een stoel weerspiegeld :P.

Afbeeldingslocatie: http://vanerve.nl/i/ibook/images/P3240023_JPG.jpg

Afbeeldingslocatie: http://vanerve.nl/i/ibook/images/P3240012_JPG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een aantal maanden geleden voor mijn vrouw een ibook 12" aangeschaft te hebben, heeft ze de smaak van OSX te pakken (Ik ook overigens, maar helaas heb ik nogal eens windows nodig voor php ontwikkeling).

Haar windows desktop PC wordt vervangen door de nieuwe IMac 1.9Ghz/17" met ingebouwde isight, frontrow en remote. Ik heb er wel 512MB extra in laten zetten.

Hij is al shipped, dus zal in de loop van volgende week binnen komen :). Dit is een historisch moment, want voor het eerst zullen er in dit huis meer non-windows dan windows PC's aanwezig zijn (1 XP, 2 Tiger, 1 linux (distro nader te bepalen)).

Zodra de Intelmac een feit is schaf ik er ook 1 aan (dual booten voor windows en OSX :P)

-edit- foto's volgen zodra m'n nieuwe kantoor klaar is

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 14-09 15:04

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

PHP ontwikkeling kan makkelijk onder OSX hoor? Er zijn genoeg goede editors, en het draaien/testen van je PHP kan prima onder OSX (Apache zit ingebakken, en voor PHP is een package), dus ik zou niet wachten tot je kan dual booten. Ik zou gewoon switchen :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Ethnocentrix schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:18:

@ hieronder: die vraag kan je denk ik beter stellen in dit topic: [rml][ Laptop] Apple Powerbook / iBook gebruikerservaringen deel 2[/rml]
Nog een paar fototjes van mijn 12" iBook, zie ook op Flickr: http://www.flickr.com/photos/theevilbrain/sets/1232381/

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/27/56893555_adf9e3e049.jpg?v=0
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/30/56893484_f025ab13fc.jpg?v=0

[ Voor 4% gewijzigd door The Evil Brain op 29-10-2005 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001

ddZ

Om niet achter te blijven: ook hier een afbeelding van mijn iBook G4 12" :P

Afbeeldingslocatie: http://img437.imageshack.us/img437/6898/ibook9kz.jpg

Ik heb het boekje nu ruim 2 maanden en hij bevalt meer dan prima! Nu eventjes doorsparen voor een Powerbook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whieee schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:06:
PHP ontwikkeling kan makkelijk onder OSX hoor? Er zijn genoeg goede editors, en het draaien/testen van je PHP kan prima onder OSX (Apache zit ingebakken, en voor PHP is een package), dus ik zou niet wachten tot je kan dual booten. Ik zou gewoon switchen :)
Het is toch wel handig om onder IE te testen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:53

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:37:
[...]

Ja, ik had gisteren wat wijzigingen gemaakt aan een website, moest ik vanochtend weer helemaal mijn PC gaan opstarten om te kijken of het in MSIE er wel goed uitzag. :(

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
[...]

ehhh als dat je enige reden om nog niet over te stappen is... kan je mss vpc op die imac proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Daar heb je dus VirtualPC voor. Is zeer geschikt voor dit soort dingen. Al gebruik ik zelf meestal gewoon een PC die altijd aanstaat met Remote Desktop.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 19:31
Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/heukelum42/bureausept05.jpg

Binnenkort worden ze vervangen door een nieuwe PowerMac en een nieuwe iMac...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
jij hier :P

mooie setup natuurlijk :)

[ Voor 57% gewijzigd door lowfi op 29-10-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 19:31
Verdomd LowFi, jij ook hier ? :)

Ja, ben hier een tijd niet geweest ( druk druk druk )

Maar ik had professionele hulp nodig,
dus ben ik maar weer hierheen gekomen...

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een heel mooie setup. Zitten een hele hoop €'s in.
Heb net mijn Apple Wireless keyboard en iCurve besteld voor mijn iBook 12inch, als ik die binnenheb ga ik ook eens posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
wtf? Sinds wanneer heb je een iBook? Ziet er wel koel uit, iig. Was ie nou zoals je em wilde? Ik zie op de Apple site dat ie geüpdate is, maar waneer dat was heb ik even over het hoofd gezien... :P Heb jij hem overigens met studentenkorting besteld? Algemene vraag: heeft iemand dat wel eens gedaan? Zit daar niet een addertje onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oli4100 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:34:
[...]

wtf? Sinds wanneer heb je een iBook? Ziet er wel koel uit, iig. Was ie nou zoals je em wilde? Ik zie op de Apple site dat ie geüpdate is, maar waneer dat was heb ik even over het hoofd gezien... :P Heb jij hem overigens met studentenkorting besteld? Algemene vraag: heeft iemand dat wel eens gedaan? Zit daar niet een addertje onder het gras?
In het verleden heb ik ooit eens een iBook gekocht (later weer verkocht). Je moet een geldig legitimatie bewijs hebben (bijv. OV) en dan krijg je de korting zonder enig addertje onder het gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

[...]

Onder Windows loop je tegen hetzelfde probleem aan, tenzij je als developer het Mac platform compleet negeert. Dus ik snap je punt niet echt. Op een Mac kan je testen in Safari, IE-mac, maar eigenlijk ook ongeveer elke browser die er is voor *BSD. Met qemu/VPC kan je dan MSIE ook nog wel testen. Lijkt me vrij compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
oli4100 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:34:
[...]

offtopic:
Ik heb hem via de TUDelft-actie gekocht, met 15% korting. Idd zoals ik 'm wilde, de versie van juli 2005, incl bluetooth en betere videokaart enzo. En sinds afgelopen dinsdag in mijn bezit :D [nog meer offtopic]wat is je goede mailadres nou? mail mij maar ff ;)

[ Voor 3% gewijzigd door The Evil Brain op 29-10-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:11:
[...]

In het verleden heb ik ooit eens een iBook gekocht (later weer verkocht). Je moet een geldig legitimatie bewijs hebben (bijv. OV) en dan krijg je de korting zonder enig addertje onder het gras.
en dit is alleen als je via een MacHouse ofzo koopt. Online is dat niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super-muffin schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:57:
[...]

en dit is alleen als je via een MacHouse ofzo koopt. Online is dat niet zo :)
Ik had de iBook idd in een MacHouse gekocht. Misschien als je online (mm.. via de telefoon) besteld dat je dan wel studenten korting kan krijgen. Geen MacHouse in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er bestaat ook een online Apple store voor het onderwijs, gewoon te vinden in de normale apple store, er wordt wel sporadisch om legitimatie gevraagd om te controleren of je echt recht hebt op de onderwijskorting, dus zorg dat je er ook recht op hebt :)

Nu weer pics posten? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve

wouterve

Swinger of States

Nou, er wordt om pics gevraagd èn ik ben net deze week eigenaar geworden van een PowerBook 15" -- een betere gelegenheid om aan het pics-verzoek te voldoen is er bijna niet :) .

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/24/57498276_aa66bc457d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/28/57498341_0a4de0983f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Me_dusa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 09:07

Me_dusa

Red een boom, eet een bever!

Wat geniet ik toch altijd van die fotos O+

Me_dusa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit het nieuwe model PowerBook? Ik vind het scherm er wel erg scherp uitzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve

wouterve

Swinger of States

Nee, het scherm mag dan wel erg scherp zijn, het nieuwe model is het helaas niet :). Het is een tweedehandsje, wel in heel goede staat. Het scherm dat hier in zit vind ik al erg mooi (het verschil met mijn ex-iBook 14" is echt heel goed zichtbaar), dus dat nieuwe scherm moet wel helemaal super zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

wouterve schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 15:21:
Nee, het scherm mag dan wel erg scherp zijn, het nieuwe model is het helaas niet :). Het is een tweedehandsje, wel in heel goede staat. Het scherm dat hier in zit vind ik al erg mooi (het verschil met mijn ex-iBook 14" is echt heel goed zichtbaar), dus dat nieuwe scherm moet wel helemaal super zijn!
ik heb gisteren het nieuwe scherm mogen aanschouwen op mn werk (moest even een PowerBook 15" voor een klant in orde maken) en ik was _erg_ onder de indruk. De twijfel die ik had tussen het oude en het nieuwe model 15" zijn na gisteren van de baan ;) Als mn 12" weg gaat, komt er _zeker_ een 15"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:19
Afbeeldingslocatie: http://steije.nl/powerbook_open.jpg

Afbeeldingslocatie: http://steije.nl/powerbook_dicht.jpg

Mijn Powerbook 12" (met Superdrive en 1.25 gb RAM).

Afbeeldingslocatie: http://steije.nl/acd.jpg

Gister gekocht, Apple Cinema Display 20" inch :)

[ Voor 4% gewijzigd door Steije op 30-10-2005 16:15 ]

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
offtopic:
Kun je misschien de achtergrond posten van de CD? Ik heb em thnx _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Hoedje op 30-10-2005 16:59 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:19
Hoedje schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:16:
offtopic:
Kun je misschien de achtergrond posten van de CD?

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 13:11
Tnx Broncode voor die pics van die stackable externe hdd's, zien er netjes uit! Ik zat zelf te denken aan zo'n LaCie ding, alleen nu nog een winkel met een normale prijs zien te vinden... Ik heb 230 euro alleen niet van plan dat allemaal uit te geven hieraan, ligt een beetje aan de prijs/gb verhouding.

Ik neem trouwens aannemen dat die dingen passief zijn en 8mb cache hebben he?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Wat ik bij zo iets belangrijker vind; Gaan die schijven automatisch uit als de Mini in sleepmode gaat?
Want ik gebruik bij mijn Powerbook een goedkoop USB-kassie, en die moet apart uitgezet worden.
Bovendien, als ik mijn Powerbook laat slepen en de schijf is nog gemount. Dan komt er een error als ik de Powerbook weer wakker maak... Zelfs als ik de schijf niet uitgezet heb. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinb81
  • Laatst online: 13-09 21:49
stevenP schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:22:
Tnx Broncode voor die pics van die stackable externe hdd's, zien er netjes uit! Ik zat zelf te denken aan zo'n LaCie ding, alleen nu nog een winkel met een normale prijs zien te vinden... Ik heb 230 euro alleen niet van plan dat allemaal uit te geven hieraan, ligt een beetje aan de prijs/gb verhouding.

Ik neem trouwens aannemen dat die dingen passief zijn en 8mb cache hebben he?
Ik heb zelf de 250gb versie bij disc-planet.nl gekocht voor €179,- en ze zijn inderdaad passief en 8mb cache. Ik heb hem wel naast de mac mini gezet omdat hij de onderkant van de mini flink opwarmd als je flink met de schijf bezig bent. (video bewerken)
Als de mini uitgaat gaat de LaCie in stand-by. het lampje blijft branden, maar de schijf stopt met draaien.

[ Voor 10% gewijzigd door justinb81 op 30-10-2005 21:42 . Reden: Hoofdletters vergeten 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justinb81 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:40:
[...]

Ik heb zelf de 250gb versie bij disc-planet.nl gekocht voor €179,- en ze zijn inderdaad passief en 8mb cache. Ik heb hem wel naast de mac mini gezet omdat hij de onderkant van de mini flink opwarmd als je flink met de schijf bezig bent. (video bewerken)
Als de mini uitgaat gaat de LaCie in stand-by. het lampje blijft branden, maar de schijf stopt met draaien.
Ik heb er ook 1 maar misschien is het duidelijker om te zeggen dat ze passief worden gekoelt en actief worden gevoedt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 07:31:
[...]

Ik heb er ook 1 maar misschien is het duidelijker om te zeggen dat ze passief worden gekoelt en actief worden gevoedt!
Hoe bedoel je? Bedoel je hiermee het zelfde systeem als de mini zelf? In principe passief, als het te warm word slaat een fan even aan, of praat ik nu poep :X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

De voeding is stroom, dus een aparte stroomkabel/adaptor. En geen actieve koeling betekent dat er niet actief lucht wordt rondgepompt (dmv een fan). Dus stil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Steije schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:14:
[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn Powerbook 12" (met Superdrive en 1.25 gb RAM).

[afbeelding]

Gister gekocht, Apple Cinema Display 20" inch :)
Precies wat ik wil. het ACD ontbreekt nog bij mij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de faq over vragen over aflevering

Verder ga nu direct fotos maken van mijn Cube. Die heeft een processor upgrade naar 1.6ghz G4 gekregen en wat extra geheugen :) het lijkt net een mini :P !

[ Voor 54% gewijzigd door leon1e op 01-11-2005 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Oxi schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:55:
De voeding is stroom, dus een aparte stroomkabel/adaptor. En geen actieve koeling betekent dat er niet actief lucht wordt rondgepompt (dmv een fan). Dus stil..
Ok, tnx Oxi zo snap ik hem 100%! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:20:
Zie de faq over vragen over aflevering

Verder ga nu direct fotos maken van mijn Cube. Die heeft een processor upgrade naar 1.6ghz G4 gekregen en wat extra geheugen :) het lijkt net een mini :P !
Cube O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whieee schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:18:
[...]

Onder Windows loop je tegen hetzelfde probleem aan, tenzij je als developer het Mac platform compleet negeert.Dus ik snap je punt niet echt.
Mijn probleem is dat ik wanneer ik nu een PowerMac koop ik er nog steeds een windows PC naast moet laten draaien voor diverse zaken, waaronder dus webontwikkeling.

Als je mijn posts gelezen had, had je gezien dat ik al de beschikking hebt over twee MACs en mac dus zeker niet genegeerd wordt.
Op een Mac kan je testen in Safari, IE-mac, maar eigenlijk ook ongeveer elke browser die er is voor *BSD. Met qemu/VPC kan je dan MSIE ook nog wel testen. Lijkt me vrij compleet.
En lijkt mij redelijk omslachtig, en dan heb ik het nog niet over andere applicaties zoals mijn boekhoud pakket.

DUS wacht ik tot de intelmacs leverbaar zijn en maak ik de boel dualboot. Lijkt me een stuk eenvoudiger.

Ik begrijp dit soort verwijtende reacties nooit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:42:
[...]

Mijn probleem is dat ik wanneer ik nu een PowerMac koop ik er nog steeds een windows PC naast moet laten draaien voor diverse zaken, waaronder dus webontwikkeling.

Als je mijn posts gelezen had, had je gezien dat ik al de beschikking hebt over twee MACs en mac dus zeker niet genegeerd wordt.

[...]

En lijkt mij redelijk omslachtig, en dan heb ik het nog niet over andere applicaties zoals mijn boekhoud pakket.

DUS wacht ik tot de intelmacs leverbaar zijn en maak ik de boel dualboot. Lijkt me een stuk eenvoudiger.

Ik begrijp dit soort verwijtende reacties nooit zo.
Je noemt VPC omslachtig, maar je gaat straks wel je Intel Mac dualbooten? Liever rebooten dus dan VPC/Qemu?

Ik begrijp dit soort eigenwijze mensen nooit zo. :+ (nofi ;) )

Die Intel Mac wordt mijns inziens pas handig met virtualisatie, en zolang dat er niet is -> VPC/qemu. Rebooten geeft je niet het voordeel van 2 concurrent OS'es, en bovendien is OSX dikke stront door een trechter als je net gereboot hebt. Rebooten klinkt dus makkelijker, maar er kleven een hoop nadelen aan. VPC is misschien geen snelheidsmonster maar je hoeft niet je Mac te rebooten, andere apps kunnen open blijven, geen geklier met bootloaders. Ideaal :)

* Whieee reboot dus alleen als het ECHT moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 22:51
Zou dat virtualisatie al op de merom-systemen zitten? Verwacht dat dat de eerste powerbooks zullen worden, tegen die tijd ga ik ook weer studeren en heb ik dat 'hard' nodig... nouja, zou wel handig zijn iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Zullen we maar weer even OT blijven? Voordat er weer een mod komt miepen :+
Maar even, hou de kerstgedachte erin, geen flamewar beginnen hiero! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Whieee schreef op woensdag 02 november 2005 @ 01:05:
[...]
en bovendien is OSX dikke stront door een trechter als je net gereboot hebt. Rebooten klinkt dus makkelijker, maar er kleven een hoop nadelen aan.
Toch gek dat ik nog nooit eerder iemand die opmerking heb horen maken. OS-X zo traag als stront wanneer je het net vers op hebt gestart.... vind je het heel erg als ik het af doe als een *** verhaal? Mijn iBook gaat na gebruik UIT en wanneer ik hem nodig heb dan mag ie weer AAN, om nou te zeggen dat het ding na een reboot stront traag is...... nope. Maarja mischien heb ik wel een hele speciale iBook, dat zou ook nog kunnen. ;-)

Daarnaast snap ik niet wat jij tegen het feit dual boot hebt, is alleen maar mooi toch. Eindelijk van dat trage klote VPC af, fatsoenlijk onder windows kunnen gamen en fatsoenlijk gebruik van autocad, en onder OS-X alle andere dagelijkse dingen.

De 30 seconden die opnieuw opstarten kost..... (waarvan ik uberhaupt niet snap dat mensen zich er druk over kunnen maken)
* Whieee reboot dus alleen als het ECHT moet.
Dit snap ik ook nooit, het is dus stoer om niet te rebooten ofzo? Mijn mening is daar dan toch heel anders over, zet je spullen uit als je ze niet gebruikt.
Wat heeft het voor zin/nut om een mac een hele nacht in slaapstand te zetten (dat lees je hier ook nog wel eens, mensen die een iBook of powermac hebben en zich s'nachts gaan ergeren aan het sleep lampje...)? Zodat je s'ochtends geen 30 sec hoeft wachten....

[ Voor 37% gewijzigd door R2D2 op 02-11-2005 13:01 ]

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Whieee schreef op woensdag 02 november 2005 @ 01:05:
[...]

Je noemt VPC omslachtig, maar je gaat straks wel je Intel Mac dualbooten? Liever rebooten dus dan VPC/Qemu?

Ik begrijp dit soort eigenwijze mensen nooit zo. :+ (nofi ;) )
Hoe loopt de performance van een applicatie als SolidWorks (een 3D CAD programma) onder Virtual PC? NIet lekker en dan werkt een dualboot dus veel beter. Ik heb ook gemerkt dat een virtuele omgeving anders reageert dan wanneer je het op echte hardware doet. Ik heb gemerkt dat een aantal dingen prima werken op gewone hardware en niet in de virtuele omgeving en vice versa. De kans dat applicaties niet met die virtuele omgeving om kunnen gaan is aanwezig. Daar zul je dus middels trial and error achter komen en dat is dus omslachtig. Dan kun je beter op safe spelen en gewoon in een dual boot draaien.

Eigenwijs zijn de mensen die dus alles via VPC moeten en willen doen. Dit is een weloverwogen beslissing waarbij VPC inderdaad omslachtig kan zijn (as in, het is afwachten of het wel in VPC correct gaat werken). Hij speelt dus gewoon op safe, buiten het feit dat het goedkoper is want VPC zul je moeten aanschaffen naast het OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat plaatjes van mijn één week oude PowerBook om terug on topic te geraken.

Afbeeldingslocatie: http://cmdstud.khlim.be/~nlooymans/Junk/PB1-klein.jpg
Klikbaar!

Laptop: PowerBook G4 12-inch - 1,5GHz - 512mb - 80gb - SuperDrive
Extra's: Apple Keyboard, Apple Mighty Mouse, BenQ FP783 17-inch DVI TFT

Afbeeldingslocatie: http://cmdstud.khlim.be/~nlooymans/Junk/PB2-klein.jpg
Klikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

De discussie, en ook mijn stellingname, gaan niet uit van 3D CAD, maar van webdesign. Als je per se gebruik moet maken van een Wintel CAD programma (en dus niet van ArchiCAD of VectorWorks om wat voor reden dan ook), dan is dualboot inderdaad de betere optie, maar rebooten om je site in MSIE te gaan bekijken is natuurlijk onzin. Daar is VPC of straks virtualisatie juist ideaal voor.

De discussie ging in eerste instantie ook over webdesign, dus ik snap het CAD punt even niet helemaal. Het is een punt dat wel klopt, maar heeft weinig met webdesign te maken. Voor games en CAD is dualboot handiger, maar voor de situatie die GroteNeger beschrijft zie ik geen reden om te rebooten.

Maar goed, dit is wellicht meer stof voor een apart topic. Heeft er nog iemand een Macje te showen? De mijne staat hier al ergens ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Whieee op 02-11-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:46:
Even wat plaatjes van mijn één week oude PowerBook om terug on topic te geraken.

[afbeelding]
Klikbaar!

[afbeelding]
Klikbaar!
Bij mij doen je plaatjes het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

GoEV6 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:05:
[...]

Bij mij doen je plaatjes het niet.
zijn inderdaad dood, 10min geleden deden ze het nog. :?

doen het nu weer wel :)

[ Voor 8% gewijzigd door Whieee op 02-11-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Klikbaar!

[afbeelding]
Klikbaar!
Mooi mooi _/-\o_

Mooie foto's! Ik weet niet waarom, maar ik vind het mooie foto's :)

Edit: Waarschijnlijk omdat het een Powerbook is 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP

[afbeelding]
Klikbaar!

[afbeelding]
Klikbaar!
Nice ding! Alleen wat is dat metale ding rechts van je monitor? *plaatje 1

[ Voor 8% gewijzigd door stevenP op 02-11-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:57
stevenP schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:00:
Nice ding! Alleen wat is dat metale ding rechts van je monitor? *plaatje 1
Een bureaulamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad een bureaulamp; lekker strak en modern ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinb81
Oude Setup:
Afbeeldingslocatie: http://x4.putfile.com/9/25115213523-thumb.jpg

Nieuwe Setup
Afbeeldingslocatie: http://img498.imageshack.us/img498/6034/603494140561dbef2f1oy.jpg

U ziet:
Mac Mini 1.42 Superdrive met LaCie 250GB
15" AG Neovo F-15 TFT
HP iPAQ h4150
25 Baby Guppies
Senseo Electric blue onder handbereik. :9

[ Voor 25% gewijzigd door justinb81 op 06-11-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ha, van dat bureau heb ik er 2 :D

Leuke setup hoor

Cafeine Junk!

[ Voor 46% gewijzigd door Matias op 07-11-2005 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

@ matiasjansen buro zeker?

het is een mooie setup trouwens, welke resolutie draai je op dat 15" tftje van je?

Ben namelijk opzoek naar een tft voor bij me pb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peentje schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:18:
@ matiasjansen buro zeker?

het is een mooie setup trouwens, welke resolutie draai je op dat 15" tftje van je?

Ben namelijk opzoek naar een tft voor bij me pb.
1024 * 768. Of ken je 15" die een grotere resolutie hebben? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

weetiket kheb toch ook 12" met 1024x768 ik hoopte op 1280x1024, word dan toch maar een 17"je denk ik.

* Peentje vind de Cinema displays zo mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk m'n setup eens posten. Foto getrokken met Nokia 6680. De Blackberry is er eentje van het werk.

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/2262/061120050016zm.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinb81
Peentje schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:46:
weetiket kheb toch ook 12" met 1024x768 ik hoopte op 1280x1024, word dan toch maar een 17"je denk ik.

Het is inderdaad 1024x768, Als je toch een nieuw scherm moet kopen zou ik persoonlijk voor een 17" gaan vanwege het kleine prijsverschil.
Maar op een 15" is het ook prima te doen hoor! ik zit er zo dicht op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scan
  • Laatst online: 31-08 19:46
justinb81 schreef op zondag 06 november 2005 @ 12:23:

U ziet:
Mac Mini 1.42 Superdrive met LaCie 250GB
15" AG Neovo F-15 TFT
HP iPAQ h4150
25 Baby Guppies
Senseo Electric blue onder handbereik. :9
waar heb je dat buro vandaan ? (ikea ?)

Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CD's zijn prachtig ja :) Het is alleen jammer dat je ongeveer 350 euro voor het design betaald, anders had ik er gelijk eentje gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 02:01:
[...]

CD's zijn prachtig ja :) Het is alleen jammer dat je ongeveer 350 euro voor het design betaald, anders had ik er gelijk eentje gekocht.
Misschien betaal je nog wel meer voor het design. De ontwerpers van vergelijkbare Dell's werken ook niet gratis hoor ;)
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Je betaalt 350 euro meer voor een ACD dan voor een vergelijkbare monitor van een ander merk. Alleen is de afweging: op welk punt vergelijkbaar?
Waarom zijn een hogere resolutie, of een A-merknaam ten opzichte van een B-merknaam (om maar wat voorbeelden te noemen) wel 'geldige' redenen om 350 euro meer te betalen en design niet?

Ik vind design een van de belangrijkste eigenschappen voor zichtbare hardware, en als een monitor daar in mijn ogen beter op scoort, heb ik daar best meer geld voor over :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Canaria schreef op maandag 07 november 2005 @ 02:21:
[...]

Misschien betaal je nog wel meer voor het design. De ontwerpers van vergelijkbare Dell's werken ook niet gratis hoor ;)
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Je betaalt 350 euro meer voor een ACD dan voor een vergelijkbare monitor van een ander merk. Alleen is de afweging: op welk punt vergelijkbaar?
Waarom zijn een hogere resolutie, of een A-merknaam ten opzichte van een B-merknaam (om maar wat voorbeelden te noemen) wel 'geldige' redenen om 350 euro meer te betalen en design niet?

Ik vind design een van de belangrijkste eigenschappen voor zichtbare hardware, en als een monitor daar in mijn ogen beter op scoort, heb ik daar best meer geld voor over :)
Tuurlijk, ik ook wel. Alleen als dat 350 euro scheeld op ongeveer 500 à 600 euro, dan is dat zelfs meer dan de helft. Dat vind ik dan weer net wat te veel van het goede....

Weer even ontopic, binnenkort gaan er foto's komen van mijn mini met een LaCie eraan, ik ga externe 160gb mini kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

voor een 20" ACD betaal je ca 800 euro; dat is veel maar niet extreem. Design is een belangrijke factor, maar ook stevigheid. Ik heb sterk de indruk dat mijn ACD meer kan hebben dan een Dell scherm. Daar staat tegenover dat een Dell scherm wel in hoogte verstelbaar is, meerdere ingangen heeft, en goedkoper is. Alleen het idee van garantie zoals dat bij Dell gaat bevalt me niet zo. Ik neem liever mijn scherm mee naar mijn werk (Apple Centre) en pak een nieuwe uit het magazijn als het scherm echt defecten vertoont ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Ik heb de Dell hier staan en wat jij zegt klopt wel in grote lijnen. Máár de overige ingangen zijn slecht van kwaliteit. Maar zo'n scherm draai je op DVI of nergens op. ;)

Maar het grote prijsverschil was het toch wel waard voor mij. Ik heb incl. verzendkosten €540,- betaald. De Apple Cinema Display komt daar echt niet in de buurt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinb81
scan schreef op maandag 07 november 2005 @ 00:39:
[...]

waar heb je dat buro vandaan ? (ikea ?)
IKEA inderdaad: :)

Bureau "MIKAEL" €49,-

(Let op geen schroevendraaier op gooien van 3meter afstand 8)7 word hij niet mooier op ;)
zie putje links onder toetsenbord)

[ Voor 30% gewijzigd door justinb81 op 07-11-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Oxi schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:03:
Ik heb de Dell hier staan en wat jij zegt klopt wel in grote lijnen. Máár de overige ingangen zijn slecht van kwaliteit. Maar zo'n scherm draai je op DVI of nergens op. ;)

Maar het grote prijsverschil was het toch wel waard voor mij. Ik heb incl. verzendkosten €540,- betaald. De Apple Cinema Display komt daar echt niet in de buurt. :P
Same here, en bovendien is gebruiken de Dell 20" en de Apple 20" CD allebei hetzelfde Philips/LG panel, dus het is exact dezelfde kwaliteit qua beeld, dus je betaalt echt alleen voor het design en niets anders. En dan krijg je er voor 300 euro minder bij Dell ook nog 3 jaar onsite garantie op ipv het ene jaar dat je bij Apple krijgt.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Moartn schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:50:
[...]

Same here, en bovendien is gebruiken de Dell 20" en de Apple 20" CD allebei hetzelfde Philips/LG panel, dus het is exact dezelfde kwaliteit qua beeld, dus je betaalt echt alleen voor het design en niets anders. En dan krijg je er voor 300 euro minder bij Dell ook nog 3 jaar onsite garantie op ipv het ene jaar dat je bij Apple krijgt.
Bijna, het is het zelfde scherm Apple zet er alleen nog een hardecoating op, dit voorkomt reflectie en geeft iets betere kleuren.
Ook beschermt het je scherm bij aanraking.

Ook dan blijft de ACD van Apple duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38

Als je niet al te veel geld te besteden hebt en toch hoge resolutie en goede beeldkwaliteit wilt kan ik je aanraden een refurbished of tweedehands 21" Studio Display te kopen. Heb ik ook gedaan en er is nog geen haar op mijn hoofd die er spijt van heeft. Lekker 1600x1200 @ 85Hz en haarscherp (en automatisch gecalibreerd) beeld. Ze kosten ongeveer 120 tot 200 euro, afhankelijk van staat en of ze nagekeken zijn :)
Ik had die van mij gekocht voor 200 euro (incl BTW), inclusief 3 maanden garantie en BTW factuur :) (bij N&G in Nieuwegein)

Je moet er natuurlijk wel de ruimte voor hebben want zo'n 21" CRT is behoorlijk lomp :P

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scan
Moartn schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:50:
[...]

Ze gebruiken misschien wel het zelfde paneel. maar de electronica er achter is ook verschillend.
Trouwens het Dell scherm heeft heel veel last van bleeding.

Het blijft natuurlijk een duur scherm :(

Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

scan schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:20:
[...]

Ze gebruiken misschien wel het zelfde paneel. maar de electronica er achter is ook verschillend.
Trouwens het Dell scherm heeft heel veel last van bleeding. kan last hebben van bleeding.

Het blijft natuurlijk een duur scherm :(
Mocht dat het geval zijn, dan valt dat onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
acd heeft ook een handige fw hub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scan
Gelukkig heb ik geen Dell scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Kunnen we de discussie over Dell schermen vs. ACD's afsluiten en terugkeren naar het onderwerp van dit topic, namelijk "Show je Apple computer"?
Pics graag :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:54

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Hij is wel eens voorbij geweest maar ach. 4 schroefjes los (toch al uit de garantie) en hupsakee. Misschien dat ik er toch nog eens een blauw velletje tussen duw, maar dat associeert weer zo snel met...(rijmt op...)
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/nan1/got/_MG_4497.jpg
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.