Ziet er goed uit, altijd handig voor de wat minder ervaren overclocker.
Daar is immers een tutorial voor gemaakt
Ik vind dat je het niet te veel moet voor kouwen omdat meer mensen het dan denken te begrijpen. Mensen die het denken te begrijpen maar het toch niet helemaal snappen zijn over het algemeen de eerste die hun kaart slopen.
Hier heb je gelijk in, maar omdat rivatuner een softmod is, kan je zonder grote risico's je videokaart met garantie nog intact, overclocken, en kan er dus weinig mis gaan.
Waarom een Tutorial schrijven als het toch al lang te vinden is?
Omdat ikzelf er nooit in geslaagd ben een tutorial te vinden waar ik duidelijk antwoord op mijn vragen krijg, en ik daarom een tutorial samengesteld heb die uit verschillende tutorials bestaat, die over het net heen verspreid zijn.
Het gaat er mij ook niet om of deze tutorial goed is ofniet, alleen een tutorial is er voor de beginnende overclocker, en die kan hier toch aardig mee uit de voeten dacht ik zo.
Hij hoeft ook niet te denken alsof hij alles al weet van overclocken, maar wanneer de tutorial goed opgevolgd word, is het een prima overclock. Er zijn natuurlijk altijd gevallen die het TE extreem pakken en hun kaart zodanig opfokken dat hij er op achteruit gaat. Deze mensen hebben niets aan mijn tutorial en dat is ook de bedoeling. Wanneer je gaat zoeken op google naar: overclock 6800, weet je van tevoren dat er iets mis KAN gaan. Wanneer je juist TE weinig over overclocken weet, zijn er mensen bij die gaan experimenteren, juist hiermee kan het misgaan. Je kan er beter teveel van weten en dan een fout maken dan dat je er geen zak van weet en toch je kaart molt.
Voor diegene die er wat aan hebben, fijn, voor diegene die een betere gevonden hebben, ook veel plezier!