Toon posts:

The Sims 2 savegames *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Kan iemand mij vertellen waar ik mijn sims 2 savegame kan vinden... Ik weet dat het in de map van mijn documenten zit maar wat dan?... Moet ik alles kopieren wat er in staat dat is bijna 800mb...

Hoor het graag

Verwijderd

-> Spielerij - Problemen & Vragen

Mag ik je er ook even op wijzen dat het niet de bedoeling is dat je hier alleen maar komt om dingen te vragen, maar dat we ook verwachten dat je mensen met hun problemen helpt?

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Waarschijnlijk iets met The Sims data ofzo? Ook een hele goede vriend is www.google.nl en daar typ je dan iets in als The Sims savegames location .. Je bent duidelijk nieuw op GoT, we gaan er hiervan uit dat je ook zelf wat probeert en met name de search gebruikt hier op GoT, plus google.

Niet bot bedoeld, maar probeer zelf ook wat :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mafkees op 04-09-2005 23:19 ]

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-11 10:16

Bio

jep

je moet echt de hele map hebben.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

denk eerder dat het in mijn documenten staat. Daar zetten ze het meestal neer wat als nadeel heeft dat je alles kwijt bent na een format. Ik vind het helemaal niet handiger geworden.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Coldcat schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:29:
denk eerder dat het in mijn documenten staat. Daar zetten ze het meestal neer wat als nadeel heeft dat je alles kwijt bent na een format. Ik vind het helemaal niet handiger geworden.
Dat zegt hij ook in z'n startpost. Het hoeft trouwens helemaal niet dat je het na een format kwijt bent, als je het even kopieerd of je "Mijn documenten" op een andere partitie zet ben je het natuurlijk niet kwijt :)

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

nee maar meestal heeft een format betrekking op iets en dat is meestal iets wat er niet hoort te zijn. Mocht Windows niet willen opstarten of brak zijn dan vergeet ik altijd die dingen op te slaan. Eigenlijk zou windows een extra partitie nodig hebben voor data die je wilt bewaren zoals instellingen opgeslagen dingen, ideaal.

Terug naar de TS. Het lijkt me stug dat je 800mb aan savegames hebt dus ik zou in die map even gaan pluizen wat je allemaal weg kunt laten.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

Topicstarter
Nee klopt geen 800Mb heb me vergist het is ongeveer 350Mb

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je hebt inderdaad alles in de submap onder mijn documenten nodig. Het kan erg groot worden hoor.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1