Beste mensen,
Ik heb een database met phpMyAdmin met Mysql versie 4.1.7. Nu heb ik een export gedaan en wil ik hem online gaan zetten, maar op de server daar draaien ze Mysql versie 3.23.49. Waarschijnlijk krijg ik daardoor de volgende foutmelding als ik de database wil importeren:
De querie ziet er als volgt uit:
Ik heb geen idee wat er fout aan is, of waar ik een verandering kan aanbrengen. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Ik heb een database met phpMyAdmin met Mysql versie 4.1.7. Nu heb ik een export gedaan en wil ik hem online gaan zetten, maar op de server daar draaien ze Mysql versie 3.23.49. Waarschijnlijk krijg ik daardoor de volgende foutmelding als ik de database wil importeren:
PHP:
1
| #1064 - You have an error in your SQL syntax near 'ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=20 |
De querie ziet er als volgt uit:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| CREATE TABLE accessoires( pk_accessoires_id int( 11 ) NOT NULL AUTO_INCREMENT , naam_accessoires varchar( 255 ) NOT NULL default '', PRIMARY KEY ( pk_accessoires_id ) , UNIQUE KEY pk_accessoire_id( pk_accessoires_id ) )ENGINE = MYISAM DEFAULT CHARSET = latin1 AUTO_INCREMENT =20 MySQL retourneerde: |
Ik heb geen idee wat er fout aan is, of waar ik een verandering kan aanbrengen. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!