Is een k6-2 300MHz genoeg om DVD softwarematig te kijken via m'n tvout? Of is het dan echt nodig om een MPEG kaartje erin de duwen? Of te upgraden naar 550 MHz (was ik toch al van plan...)
Verwijderd
nee die is daar echt te traag voor op een k6 266 moest een maat van me met mpeg kaart kijken en dat ging wel perfect , een k62 300 is niet zo gek veel sneller dus lijkt me het antwoord op je vraag wel heel duidelijk , misschien kan je wel wat divxjes softwarematig kijken maar daar houd het ook meteen wel mee op
Tnx voor de replies.
Er zit een ranzige s3virge met tv-out in (me g400 is single head
)
Een 550, zou dat volstaan?
Anders toch maar op zoek naar een mpeg kaartje. Ik had eens gelezen dat zo'n mpegkaartje mindere beeldkwaliteit gaf dan softwarematig, of is dit BS?
Er zit een ranzige s3virge met tv-out in (me g400 is single head
Een 550, zou dat volstaan?
Anders toch maar op zoek naar een mpeg kaartje. Ik had eens gelezen dat zo'n mpegkaartje mindere beeldkwaliteit gaf dan softwarematig, of is dit BS?
Denk ook dat je een MPEG kaartje nodig hebt.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
MPEG-2 kost anders een stuk minder proccesorkracht dan een divXje.Op maandag 15 januari 2001 19:06 schreef Darkman het volgende:
misschien kan je wel wat divxjes softwarematig kijken maar daar houd het ook meteen wel mee op
Hetgene wat je problemen gaat geven is wellicht de videokaart. Wellicht helpt die niet genoeg mee. Maar een K6-2 300 zou het op zich kunnen trekken maar een hardware decoder is altijd beter (kwalitatief) en erg duur zijn die kaarten niet.
Verwijderd
gaat niet lukken.
die 500mhz ofzo moet je niet vergelijken met een intel p3 ofzo hoor, die k6-2's zijn stukken trager.
zeker met zon videokaart zit dat er niet in.
die 500mhz ofzo moet je niet vergelijken met een intel p3 ofzo hoor, die k6-2's zijn stukken trager.
zeker met zon videokaart zit dat er niet in.
Verwijderd
Klopt, m'n koetje thuis doet maar de helft van wat ie hier op kantoor doet (thuis, zie sign en kantoor: PII 400....) Maar goed, ze doen in elk geval wat
Pagina: 1