Toon posts:

.8xp bestanden aanmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even toelichten:

Ik heb een TI-84 plus rekenmachine met een usb-link kabel tot mijn beschikking.
Het probleem is nu dat ik .8xp bestanden (programmabestanden) wil maken op mn pc zodat ik ze niet hoef in te typen op het rekenmachine, om ze dan door te sturen naar het rekemachine.

Ik heb hier al een programma van gehad (voor mn format :'( ), maar ik weet nu niet meer hoe dat programma heette en heb al gegoogled, maar ik vind het niet terug!
Ik dacht dat het een programma van een TI83 was, maar ik weet het niet zeker.

Kan er mij iemand weten te vertellen hoe het program heet, en waar ik het eventueel kan downloaden?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Daarvoor hebben we www.filext.com
Dan kon je dit vinden: .8xp

en kan je hier het programma vinden.
Anders moet je even googlen naar dit programaatje: TI-83 Plus Calculator Program ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 04-09-2005 21:07 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Neen, dat is het hem net!
Hier kom ik op de TI connect software uit, en die heb ik al die bij de bijgeleverde cd zit.
Het programma dat ik had staat niet op de site van TI, en ik had ook al gezocht op de file extension, maar daar kwam ik altijd uit op software die ik al heb.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

When you buy a graphical programmable calculator 'TI 83 Plus' or another type, you can download a written progam from your PC (*.8XP) to the calculator using TI Graph Link Plus. You can also copy the screen of the calculator to your PC with that program.
Werkt dat dikgedrukte programmaatje dan wel :?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- Overige Hardware is geen dumpbak, het is er voor overige COMPUTERhardware
- je stelt sowieso een softwarevraag. Dan zit je hier op de verkeerde plek.
- je geeft te weinig info (niet eens welk OS je draait) om iets zinnig te kunnen moven

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.