Weet iemand hier misschien wat het meeste verkochte merk in België/ Wereldwijd is op het gebied van notebooks en desktop PC's?
laptops? AcerVerwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:54:
Weet iemand hier misschien wat het meeste verkochte merk in België/ Wereldwijd is op het gebied van notebooks en desktop PC's?
tweakers bouwen hun desktops toch zelf?
Dat is stuivertje wisselen tussen Dell en HP, op de derde plek staat Lenovo.
Ik dacht dat ik eens ergens gelezen had dat Dell tegenwoordig het meest verkochte merk is. Ook het beste kwa prijs/kwaliteit.
Ofwel je denkt er over om een Dell notebook/pc aan te schaffen en wil even horen dat het goed is?Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:01:
Ik dacht dat ik eens ergens gelezen had dat Dell tegenwoordig het meest verkochte merk is. Ook het beste kwa prijs/kwaliteit.
Kater? Eerst water, de rest komt later
HP kocht compaq op paar jaartjes terug en Dell heeft op het moment meer dan twee keer zoveel verkochte PC's per jaar dan HP. Stond grafiekje weekje geleden op tweakers.net
nieuws: Dell wil af van Intel- en Microsoft-stickers
Dell en HP zijn dus veruit de grootste, al hoor ik mensen alleen maar over Dell praten en zie ik HP alleen maar bij Dixons staan. Maar doe mij maar een mooi custom PC'tje.
Waarom wil je dat eigenlijk weten?
nieuws: Dell wil af van Intel- en Microsoft-stickers
Dell en HP zijn dus veruit de grootste, al hoor ik mensen alleen maar over Dell praten en zie ik HP alleen maar bij Dixons staan. Maar doe mij maar een mooi custom PC'tje.
Waarom wil je dat eigenlijk weten?
[ Voor 40% gewijzigd door TeXiCiTy op 04-09-2005 21:10 ]
“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery
Meest verkocht betekent niet altijd dat het het beste is
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Omdat de bedrijven elkaar wrs niet veel ontlopen.
net zoiets als elk muntje 2 keer omdraaien omdat ze zo dicht bij elkaar zitten dus
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Verkoopscijfers garanderen niet de kwaliteit van laptops/desktops, als de consument zooi wilt, dan zal men ook zooi produceren. zie die Sweex, Q-tec, Target verkopers, ze zitten overal, vooral teveel op de computerbeurzen.Haan schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:02:
Ofwel je denkt er over om een Dell notebook/pc aan te schaffen en wil even horen dat het goed is?
even voor je informatie: Stuivertje verwisselen betekend dat, de ene keer HP bovenaan staat en een maand later weer dell etc etc.
Inderdaad, dat bedoelde ik. Maar dan met kwartalen eigenijk.Race Eend schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:12:
[...]
even voor je informatie: Stuivertje verwisselen betekend dat, de ene keer HP bovenaan staat en een maand later weer dell etc etc.
euhh heb je al geprobeerd om op google, of noem maar eens een andere search engine te zoeken?
Want wat dit topic nou voor toegevoegde waarde heeft dat ontgaat mij een beetje.
nofi (no offence intended) trouwens
Want wat dit topic nou voor toegevoegde waarde heeft dat ontgaat mij een beetje.
nofi (no offence intended) trouwens
[ Voor 4% gewijzigd door FongWan op 05-09-2005 09:42 ]
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Pagina: 1