Toon posts:

nieuw NL toetsenbord Fujitsu-Siemens Amilo 3437

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben in het bezit van de Fujitsu-Siemens 3437 notebook. (1 maand) Ding werkt prima maar het toetsenbord zit vol met rare duitse tekens. Het ziet er niet uit en t is lastig typen omdat op naast iedere Nederlandse letter wel twee en soms zelfs drie varianten op die letter zitten. :'( Op foto's heb ik gezien dat deze notebook ook uitgerust is met normaal toetsenbord waarbij de Fn toets mooi blauw is net als de daarbijhorende toetsen.

Gebeld met FJ......en die vertelden mij dat er geen andere leverbaar is....

Weet iemand hoe ik aan een normaal toetsenbord kan komen??

Alvast heel erg bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:46
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:47:
Hallo,

Ik ben in het bezit van de Fujitsu-Siemens 3437 notebook. (1 maand) Ding werkt prima maar het toetsenbord zit vol met rare duitse tekens. Het ziet er niet uit en t is lastig typen omdat op naast iedere Nederlandse letter wel twee en soms zelfs drie varianten op die letter zitten. :'( Op foto's heb ik gezien dat deze notebook ook uitgerust is met normaal toetsenbord waarbij de Fn toets mooi blauw is net als de daarbijhorende toetsen.

Gebeld met FJ......en die vertelden mij dat er geen andere leverbaar is....

Weet iemand hoe ik aan een normaal toetsenbord kan komen??

Alvast heel erg bedankt!!
Volgens mij is dat écht complete BS! Wat moet een persoon dan doen als zijn toetsenbord (met Nederlandse toetsen) kapot/versleten is?

Als ik jou was zou ik nog een keer naar Siemens bellen. En anders naar een computerzaak gaan waar ze die modellen verkopen. Die kunnen volgens mij écht wel een Nederlands toetsenbord regelen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad nog een keer bellen.
Misschien heb je iemand aan de lijn gehad die op dat moment gewoon even geen antwoord had op je vraag. Zeggen dat iets niet bestaat is dan wel het makkelijkste!
Ik weet zeker dat die toetsenborden ook in andere talen leverbaar zijn..