"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Alsjeblieft, resize je foto's. Niet iedereen kan GoT zonder banners bekijken, en niet iedereen gebruik zijn browser fullscreen. Die foto's lopen dus zowel de interface als van het scherm af bij mij...
Resizen door in de image-tag een afmeting aan te geven is natuurlijk geen resizen, nu doet de browser het voor je (lelijk) en moet je alsnog de hele afbeelding downloaden.
Resize je plaatjes a.u.b. echt (max 600px breed), en link eventueel naar een grotere versie.
Het heeft niet echt veel zin om dit topic open te laten als ik die 3 afbeeldingen weg-edit, dus maar een slotje. Als je de afbeeldingen geresized hebt, mag je een nieuw topic openen
Resize je plaatjes a.u.b. echt (max 600px breed), en link eventueel naar een grotere versie.
Het heeft niet echt veel zin om dit topic open te laten als ik die 3 afbeeldingen weg-edit, dus maar een slotje. Als je de afbeeldingen geresized hebt, mag je een nieuw topic openen
Dit topic is gesloten.
![]()