Toon posts:

Media Portal op Scherm 2

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik sinds vandaag Media Portal 0.2 RC1

Ik ben hiermee aan het testen omdat ik binnenkort ga verhuizen en dan een Media Portal PC wil voor in de woonkamer.

Nu heb ik mijn normale scherm aangesloten + TV out aangezet ( Bureaublad Uitbereiding)

Maar hoe je het wend of keert, Media Portal wil álleen in full-screen op mijn normale scherm, en niet op mijn TV :(

FAQ/Wiki van MediaPortal zelf helpt me niet, maar Google en GoT search ook niet :(

• TeH_oNe
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06-2024

TeH_oNe

YEAH RIGHT

sorry voor de kick maar ik zoek hier ook het antwoord op

what?

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07 15:38

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Wat ik hiervoor gevonden heb ik dat je overlay moet aanzetten op mirroring, daarna kun je in de opties van media portal de optie full screen uitzetten. Als je dan opstart krijg je op 2de scherm alsnog full screen te zien terwijl op eerste scherm een klein schermpje is wat je in de taakbalk kan planten.

-Te huur

• recharge
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-03-2025
Gewoon op de site van Media Portal:
http://wiki.team-mediapor...b087c770db2a4db3313a75045

Can I run MediaPortal properly on a secondary display?MediaPortal can not run properly on a secondary display. It can run on your second monitor (or TV set) only if you set it up as "primary screen".

This is because MediaPortal uses DirectX 9 acceleration and Windows XP is only able to support DirectX 9 acceleration on primary screen. Thus the display used for MediaPortal needs to be the first or "primary" display in windows.

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
Als je een ATI kaart hebt, kan je in de control center onder "video" de optie instellen om fullscreen beeld te geven op het tweede scherm als een filmpje draait

ik weet niet hoe het met nvidia zit.

Copy.com