Toon posts:

Geforce 6800 artifacts vanaf bootscherm ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me gisteren een ASUS V9999GE gaan halen.
Nu heb'k ook een nieuwe voeding bestelt die 1 van de volgende dagen gaat aankomen maar ik dacht dat'k zonder DVD drive men nieuw kaartje al wel eens kon testen. Nu heb ik echter vanaf het bootscherm al artifacts. In windows wordt het natuurlijk nog eens zo erg en heb ik overal rode stippen.
Kan dit een probleem met mijn noname 350W voeding zijn ? Of kan'k beter ineens met de rommel terug naar de winkel ipv van te wachten op men nieuwe voeding om het daar mee te testen?
Dan kan'k weeral een paar dagen sneller beginnen gamen ;)

Dank bij voorbaat

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 00:21

McGryphon

Veul vrouwkes!

RMA'en, een GeForce moet goed werken, dus het is de schuld van Anus :*)
Modbreak:Hou dit soort kinderachtige geflame alsjeblieft voor je...

De enige aars in deze topic ben je toch echt zelf met een post als dit :X

[ Voor 61% gewijzigd door dion_b op 04-09-2005 20:11 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:20
Probeer het morgen nou eerst eens met die nieuwe voeding en zet de kaart ook eens in een andere pc. Nog steeds problemen? RMA :)

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

gewoon even wachten, inprinciepe hoor je een waarschuwing van tekort power ofzo te krijgen maar t kan best zijn dat je voltages erg slecht zijn en hij ondanks dat geen waarschuwing geeft, test morgen maar met je nieuwe voeding dan is het denk ik wel over, en anders in een andere pc of terug naar je computer zaak

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.