Ik heb hier een pc'tje draaien met 3HDD, 1X Maxtor 160GB, 1X IBM 13GB en 1X WD 40GB. Windows staat geinstalled op de Maxtor en mijn documenten staan op de IBM. Echter om mijn Maxtor te ontlasten had ik de swapfile van windows verplaatst naar drive E (de WD van 40GB) vandaag echter heeft mijn 40GB et begeven en ik haal deze drive eruit en nu krijg ik in msn altij; de melding als ik een gesprek sluit: kan E:\..... niet bereiken, ik dacht dus ik ga de swap verzetten. Dus ik wil de swap verzetten wat zie ik de swap is nog altijd 768MB terwijl die op de WD stond en die er helemaal niet meer is. Nu heb ik op mijn maxtor dus de swap aangemaakt maar die 768MB blijft staan wat ik ook doe en die vreemde meldingen blijven ook maar komen. Is er een oplossing voor dit probleem dat ik kan zeggen dat die drive niet meer bestaat of moet ik formateren
?
Eventjes een E: drive aanmaken (desnoods verwissel je even wat driveletters in diskmanagement).
Dan wordt de pagefile weer aangemaakt waarna je 'm wel definitief kan verwijderen.
Uiteraard niet vergeten de driveletter weer terug te zetten
Andere optie is zoeken in je registry op pagefile
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management
Daar de driveletter veranderen
Dan wordt de pagefile weer aangemaakt waarna je 'm wel definitief kan verwijderen.
Uiteraard niet vergeten de driveletter weer terug te zetten
Andere optie is zoeken in je registry op pagefile
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management
Daar de driveletter veranderen
[ Voor 28% gewijzigd door alt-92 op 04-09-2005 19:07 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Welke Windows gaat het hier over? Dat zien we altijd graag terug in je topicstart 
Ook exacte foutmeldingen die je krijgt zouden handig zijn?
Ook exacte foutmeldingen die je krijgt zouden handig zijn?