Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Produkt survey

Pagina: 1
Acties:

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-10 03:02
Ik wilde even iets kwijt over de produkt survey. Ik vind dat er nogal weinig mensen hun ervaring erin posten. Is daar wat aan te doen om dit te veranderen. Dat je bijvoorbeeld verplicht bent om die in te vullen door een bepaald systeem. Want als ik bij sommige produkten kijk staan er vaak geen ervaringen bij de meeste produkt survey`s. Ik vind het zelf een handig systeem, maar als er weinig of helemaal geen mensen hun ervaring posten wat is dan nog het nut ervan als het half werkt?

[ Voor 19% gewijzigd door Robin4 op 04-09-2005 18:55 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als je het wilt verplichten zullen er allemaal survey's komen die veel te kort en helemaal afgerafeld zijn.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan mensen niet dwingen om een survey te maken, evenals om mensen te laten posten in de Shop Survey als ze iets hebben bested. Het heeft zijn tijd nodig om gevuld te worden, al helemaal als gebruikers _vrijwillig_ hun bijdrage leveren aan de verschillende surveys van Tweakers.net.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ja, mensen verplichten is handig. Krijg je allemaal nonsens replies... Laat mensen maar lekker zelf kiezen of ze willen bijdragen, het komt vanzelf wel. En verder; net zoals een goed milieu begint dit bij jezelf. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Robin4
Ja maar als niemand zijn bijdrage wilt leveren dan heb je ook geen ervaring die je kan delen.
Misschien dat jullie een punten systeem kan doen. Hoe meer je bijdraagt aan de survey hoe meer punten je krijgt..

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Coolmaster schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:59:
Ja maar als niemand zijn bijdrage wilt leveren dan heb je ook geen ervaring die je kan delen.
Misschien dat jullie een punten systeem kan doen. Hoe meer je bijdraagt aan de survey hoe meer punten je krijgt..
Post je hier op het forum dan ook alleen maar omdat je dan een nummertje omhoog ziet gaan voor je postcount? :)
edit:
Coolmaster schreef op zondag 04 september 2005 @ 19:01:
Nee, want er is geen postcount...
In iedergeval ik zie geen postcount...
Klik eens op het pijltje naast je naam. :)

[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 04-09-2005 19:03 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Robin4
Nee, want er is geen postcount...
In iedergeval ik zie geen postcount...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Coolmaster schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:59:
Je zou het kunnen relateren aan het karmasysteem van de frontpage, mar dan moet je ook andere zaken van de frontpage laten meewegen in de score. Dan zou je dus naast de reacties op artikelen ook in een of andere vorm en mate de reacties in de Shop Survey, Product Survey, Vraag & Aanbod en op een of andere manier de PriceWatch laten meetellen. Dan krijgt het kamrasysteem een compleet nieuwe insteek en om dat te realiseren zou erg veel devtijd in beslag nemen. Ik zou het laten zoals het is en de mensen de keus laten om iets te posten in de Product Survey, zo is het tenslotte ook bedoeld: voor de tweaker, door de tweaker ;). Daar moet je geen verplichtingen aan gaan hangen, op welke manier dan ook. Dat weerhoudt mensen ervan om te registeren op de frontpage en te reageren op de frontpage. Gewoon laten zoals het is.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Gezien de korte tijd, 138 dagen dat de Product Survey draait, valt de hoeveelheid geplaatste survey 564 mij enorm mee. Hierbij is geen rekening gehouden met de niet geplaatste afgewezen surveys.

Ik verwacht niet dat een systeem waarbij je verplicht wordt een survey in te vullen een veel betere Product Survey zal opleveren, waarschijnlijk zullen er meer surveys afgekeurd worden, dan dat er veel meer goed onderbouwde, gedetaileerde surveys bijkomen. Daarnaast zie ik liever dat tweakers vrijwillig goede surveys schrijven dan een grote hoeveelheid afgedwongen, minder goede surveys.

Op dit moment worden er iets meer dan 4 surveys per dag geplaatst, mijns inziens, gezien het werk en de tijd die in een goede survey worden gestoken, dat de tweakers, mooi werk afleveren. d:)b
Pagina: 1