Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramoonus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 15:58
Ter informatie: typenr onbekend, gekocht bij de bart smid voor 30 euro

Mp3-speler viel tijdens gebruik spontaan uit
Het lag niet aan de batterijen
Als je probeert em aan te zetten krijg je de volgende foutmelding: dOS Err
Vervolgens gebeurt er niks

Ik kan niet via windows formatteren
Chkdsk kan het niet checken, die zegt dat het bestandsformaat RAW is

Wat kan ik hier aan doen?
Bij Search valt niets te vinden

888 voor ondertiteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:34
Honestly, voor 30€ ... Maar je zou eens kiunnen proberen of software zoals partition magic of andere recovery tools (zie FAQ Opslagmedia) de zaak niet kunnen redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 23:03
het is nu toch kapot, probeer het eens te formatten als FAT, meestal gebruiken die dingen dat bestandsysteem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Firmware update downloaden en proberen te flashen?
imo kan je beter :
terug gaan naar de bart smit...
En vervolgens ergens anders een fatsoenlijke mp3 speler kopen en geen el-cheapo ding van 30 euro met iritante kut oordopjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132657

Het is trouwens Bart Smit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik zou inderdaad terug gaan naar Bart Smit en vertellen dat hij kapot is. Waarschijnlijk krijg je gewoon een andere mee. Als ze gaan beginnen dat ze hem eerst op moeten sturen enz. Moet je gewoon een verhaal op gaan hangen dat je hem niet kan missen i.v.m. reizen met de trein ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramoonus
Mayco schreef op zondag 04 september 2005 @ 19:21:
het is nu toch kapot, probeer het eens te formatten als FAT, meestal gebruiken die dingen dat bestandsysteem...
dat is niet mogelijk!

firmware valt niet te vinden :(

888 voor ondertiteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ramoonus schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:39:
[...]

dat is niet mogelijk!

formatteren != flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ramoonus schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:39:
[...]

dat is niet mogelijk!

Misschien omdat mp3spelers van 30 euro niet firmware upgradeable zijn.
Wat verwacht je van zon ding :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramoonus
dat ie tenminste 3 maanden werkt

888 voor ondertiteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52

Piggen

Lekker bakkie

Teruggaan, ruilen voor een paar DVD's en een fatsoenlijke speler kopen (desnoods spaar je ervoor). Dat is mijn advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154788

Idd terug gaan naar Bart Smit als je nog garantie hebt en zo snel mogelijk beginnen met sparen voor een beter/leuker spelertje.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-04 23:14

antipode

-=Got is in the details=-

Garantie heb je juridisch gezien eigenlijk niet eens nodig.

Voor 30 euro mag je immers verwachten dat een dergelijk apparaat het langer volhoudt dan 3 maanden. Als je de kassajuffrouw/meneer meldt dat jij vindt dat er sprake is van ondeugdelijke waar en dat Bart Smit zodoende niet zijn deel van de koopovereenkomst na is gekomen, zul je zien hoe snel ze naar achter loopt om ofwel een nieuw spelertje te halen, ofwel de bedrijsmanager die je hoogstwaarschijnlijk gelijk zal geven. Met een Bart Smit tegoedbon zal ik btw ook genoegen nemen...

Succes!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104626

Modbreak:doe ff normaal zeg.

[ Voor 82% gewijzigd door Remy op 13-09-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

antipode schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:37:
Garantie heb je juridisch gezien eigenlijk niet eens nodig.

Voor 30 euro mag je immers verwachten dat een dergelijk apparaat het langer volhoudt dan 3 maanden. Als je de kassajuffrouw/meneer meldt dat jij vindt dat er sprake is van ondeugdelijke waar en dat Bart Smit zodoende niet zijn deel van de koopovereenkomst na is gekomen, zul je zien hoe snel ze naar achter loopt om ofwel een nieuw spelertje te halen, ofwel de bedrijsmanager die je hoogstwaarschijnlijk gelijk zal geven. Met een Bart Smit tegoedbon zal ik btw ook genoegen nemen...

Succes!! :P
Op mp3spelers hoort wettelijk gezien 2 jaar garantie te zitten geloof ik, dus je hebt gewoon garantie, simpel.

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 13-09-2005 17:40 . Reden: toch maar niet.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 21:25

@r!k

It is I, Leclerq

bonnetje erbij zoeken, teruggaan nieuwe krijgen en anders geld teurg.

En ga niet naar de bart smit als je een fatsoenlijke mp3 speler wilt kopen. Maar ja als je een fatsoenlijke mp3 speler wilt kopen zou ik ook iets meer dan 30 euro uitgeven

Een hele rij microsoft certificeringen.

• MisterICE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 05:59
Ik zou dr niet teveel tijd insteken. Veel zal je niet kunnen uithalen denk ik, of verder kloten met formatten, of toch eens naar een ipod gaan kijken :9

• iDEOwen
  • Laatst online: 02-06 23:33
Nope, op dit moment is garantie van 1 jaar wettelijk verplicht van consumenten electronica. Dit zal echter binnenkort veranderen naar 2 jaar.

Owen
RoD schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:40:
[...]

Op mp3spelers hoort wettelijk gezien 2 jaar garantie te zitten geloof ik, dus je hebt gewoon garantie, simpel.

Apple Certified Worden

• RoD
  • Niet online

RoD

Owentje schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:53:
Nope, op dit moment is garantie van 1 jaar wettelijk verplicht van consumenten electronica. Dit zal echter binnenkort veranderen naar 2 jaar.

Owen

[...]
Ik heb heel vaak gehoord dat het 2 jaar was, veel mensen zeggen dat, maar nu zeg jij weer dat het binnenkort veranderd naar 2 jaar :?
Erg vaag, heb je misschien een bron?

• iDEOwen
  • Laatst online: 02-06 23:33
Ik werk zelf bij een elektronica zaak. Er staat nergens in de wet of regelgeving een aparte vermelding over de garantie van mp3 spelers. Lijkt me ook heel raar dan. Dan heb je 2 jaar garantie op je mp3 speler, en maar 1 jaar op je md/cd speler. Slaat natuurlijk nergens op.
Wel geeft mijn bedrijf 2 jaar garantie op alles wat we verkopen, maar dit heeft te maken dat we op schiphol gesitueerd zijn, en dat wij dit alvast ingevoerd hebben (aangezien dit dus in de toekomst wel gaat veranderen naar 2 jaar).

Owen

Apple Certified Worden

• RoD
  • Niet online

RoD

Owentje schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:25:
Ik werk zelf bij een elektronica zaak. Er staat nergens in de wet of regelgeving een aparte vermelding over de garantie van mp3 spelers. Lijkt me ook heel raar dan. Dan heb je 2 jaar garantie op je mp3 speler, en maar 1 jaar op je md/cd speler. Slaat natuurlijk nergens op.
Wel geeft mijn bedrijf 2 jaar garantie op alles wat we verkopen, maar dit heeft te maken dat we op schiphol gesitueerd zijn, en dat wij dit alvast ingevoerd hebben (aangezien dit dus in de toekomst wel gaat veranderen na 2 jaar).

Owen
Aha, bedankt voor de info.
Maar ns even uitzoeken wie er nou 2 jaar zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramoonus
weet iemand waar ik de flashimage+tool kan vinden?

888 voor ondertiteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat voor flashimage+tool? die van je Bart Smit spelertje? lijkt me niet dat die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plopeye
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05 08:06
Owentje schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:25:
Wel geeft mijn bedrijf 2 jaar garantie op alles wat we verkopen, maar dit heeft te maken dat we op schiphol gesitueerd zijn, en dat wij dit alvast ingevoerd hebben (aangezien dit dus in de toekomst wel gaat veranderen naar 2 jaar).

Owen
Ik zou me toch maar eens gaan verdiepen in de wet "Consumenten koop en garantie" die zegt namelijk dat je 2 jaar garantie hebt. Sony kan nog 100.000 x in zijn voorwaarde zeggen dat je maar 1 jaar hebt maar de wet zegt 2 jaar... en helaas daar kom je als winkelier niet onderuit...
kijk ook eens op de website: http://www.staiksterk.nl/ dit is een website van het ministerie van economische zaken waar de wet aan de hand van praktijkvoorbeelden word uitgelegt...
Het feit dat je op schiphol gestitueerd bent heeft hier mischien een klein beetje invloed op, het is namelijk europees geregeld deze wet... en dat jullie bedrijf 2 jaar geeft op alles wat je verkoopt is waarschijnlijk dan het gevolg van de eerder genoemde wet...
even een voorbeeld van de website staiksterk.nl:

Vraag:
U koopt voor weinig geld een overjarig model computer. Hij blijkt niet te werken en u brengt hem terug. Omdat de verkoper geen andere, gelijksoortige computer heeft, biedt hij u een nieuw model aan. U moet dan wel het prijsverschil bijbetalen, maar dat wilt u niet. De verkoper biedt u nu een tegoedbon aan. Moet u die accepteren?

Antwoord:
Nee, bij een ondeugdelijk product hebt u recht op reparatie of op een nieuw product. Als dat niet lukt, dan mag u de computer teruggeven waarna u uw geld terugkrijgt.

Uitleg:
Accepteer bij een ondeugdelijk product nooit een tegoedbon. Als u hem eenmaal aanneemt, dan kunt u er later moeilijk op terugkomen.

[ Voor 34% gewijzigd door Plopeye op 25-09-2005 16:56 ]

Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104626

jammer dat sommige mods alles zo ernstig nemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramoonus
format f: :D geweldig
slotje

888 voor ondertiteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat bedoel je precies? :? Hij doet het weer nadat je em geformateerd hebt?
offtopic:
Slotje kun je trouwens aanvragen met een TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramoonus
RoD schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:59:
[...]

Wat bedoel je precies? :? Hij doet het weer nadat je em geformateerd hebt?
offtopic:
Slotje kun je trouwens aanvragen met een TR
yep

888 voor ondertiteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJF5
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-05 22:07
Daar een heel topic over?
Naja, mooi voor jou dat ie het weer doet :) die van mij valt ook af en toe uit :S en dan zet ik hem weer aan en dan doet ie het weer... dat is alleen als ik een nummer kies ofzo.. maar verder werkt ie perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramoonus
yep
de beste ideeen komen het laatst
Beetje overbodig, na 8 maanden, vind je niet? Zie ook je PM...

[ Voor 49% gewijzigd door DeeD2k2 op 04-09-2006 09:59 ]

888 voor ondertiteling

Pagina: 1