Toon posts:

2x zelfde map iTunes? kan niet ordenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 7 albums met dezelfde artiest en hetzelfde genre.
Zelfde artiestnaam en zelfde genre geeft toch twee maal dezelfde artiest in hetzelfde genre
Hoe kom ik nu achter de verschillen.
Alle weergave opties aangezet maar zie geen verschillen en tag&rename er overheen gehaald en alles lijkt goed.
Nergens iets over te vinden.
Dus bv twee maal Beatles
Genre pop
En ik zie eenmaal genre maar tweemaal Beatles ondanks dat het toch exact hetzelfde gespeld is.
Wie weet het want over dit soort zaken staat echt niets in de help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk met behulp van Appeljte-I of rechtermuisknop en dan kiezen voor info. Bij het tabje Info staat de optie "Deel van een verzameling" Kijk of deze uit staat bij alle nummers. Waarschijnlijk staat bij de ene cd deze optie aan en bij de andere niet. Snelste kun je dit doen door alle nummers van de Beatles te selecteren en dan de info opvragen en dan de optie uit zetten.
Wanneer dit niet lukt kun je misschien een screenshot posten zodat we precies kunnen zien welk probleem je hebt. Het was mij niet helemaal duidelijk wat je probleem exact is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:31:
Kijk met behulp van Appeljte-I of rechtermuisknop en dan kiezen voor info. Bij het tabje Info staat de optie "Deel van een verzameling" Kijk of deze uit staat bij alle nummers. Waarschijnlijk staat bij de ene cd deze optie aan en bij de andere niet. Snelste kun je dit doen door alle nummers van de Beatles te selecteren en dan de info opvragen en dan de optie uit zetten.
Wanneer dit niet lukt kun je misschien een screenshot posten zodat we precies kunnen zien welk probleem je hebt. Het was mij niet helemaal duidelijk wat je probleem exact is.
Nee dit helpt dus niet
De opties zijn bij beide mappen hetzelfde.
Het probleem is dat ik twee keer een map zie met dezelfde bandnaam.
In de iTunes bibliotheek is dat dus niet het geval.
Je kan toch niet twee maal een map met dezelfde naam hebben.
Dit is toch absurd.
Gaat overigens niet over de Beatles maar over Mahavishnu en natuurlijk ook weer over computerellende.
1000 cd's in een paar minuten en daarna dagen voor problemen met 1 cd.
Lekker dat automatiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:36
Je hebt zeer waarschijnlijk een spatie ertussen staan, en daar gaat het dan fout.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoedje schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:38:
Je hebt zeer waarschijnlijk een spatie ertussen staan, en daar gaat het dan fout.
Dat zou ik dus ook denken en heb dus ook copy en paste (om typefouten te voorkomen) gebruikt wat van map 1 naar 2 dus niet werkte .
Ik ben mij bewust dat spatie's ed ook tekens zijn.
Maar omgekeerd van map 2 naar 1dus wel 8)7
Volkomen onlogisch, temeer in de iTunes map in de verkenner (winXp) ook de map maar 1x stond ,aangezien ik zoals ik al zei een map ook maar 1x kan voorkomen.
Dus ondanks dat het opgelost is snap ik dus eigenlijk helemaal niet waarom en vermoedt toch echt een soort bugje.