Acer Aspire toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb pas een Aspire van Acer gekocht en alles doet het goed behalve de toetsenbord die correspondeert niet met het beeldscherm. Daarnaast doet het touchpad ook vreemd, ik kan soms niet scrollen en dan komt er ook een herhalend geluid bij.
Moet ik hem terugbrengen naar de winkel?

Kan iemand mij a.u.b helpen

Alvast heel erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tja wat denk je zelf :X
Je koopt een auto waarvan het stuur niet werkt en dan vraag je of je hem terug moet brengen 8)7

Kom je wel in de bios van je laptop dmv je keyboard? Zo niet, dan zou ik hem lekker terug brengen en je garantie claiemen ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

je keyboard correspondeert niet met je beeldscherm?
wat bedoel je daarmee? Werkt je keyboard wel maar krijg je de verkeerde tekens, dat ligt enkel aan de instellingen van je keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik toets bijvoorbeeld een L in maar krijg een O. En de space-bar werkt helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazam0
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-04-2021
Terugbrengen! een spatie moet het altijd doen ongeacht je instellingen

shazam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:08:
Ja, ik toets bijvoorbeeld een L in maar krijg een O. En de space-bar werkt helemaal niet
Dat zal dus niet liggen aan settings, waarschijnlijk is er dan gewoon een van de banen kapot waardoor toetsaanslagen verkeerd doorgegeven worden. Kun je niets aan doen, gewoon mee teruggaan.
Pagina: 1