Toon posts:

[Feat] Gelijktrekken navigatie en menu's FP met GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het kan aan mij liggen, maar persoonlijk vind ik een aantal links in de nav van GoT, vooral myReact, echt missen in de nav van T.net. Nu moet ik 2x een link activeren terwijl het -> T.net overzicht maar 1x is.

Over het algemeen lijkt het me ook wel handig om de menu's voor mensen die zowel op GoT en T.net geregged zijn de nav (min of meer) gelijk te trekken.

Is dit mogelijk? :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Die links zullen er ongetwijfeld komen op het moment dat de userbases gelijk zijn. Dat is op dit moment nog niet het geval en dus is een directe link vrij onzinnig IMHO.

Verwijderd

Topicstarter
Het kan gewoon een enorm simpele link zijn, want met een koekje blijf je natuurlijk toch wel ingelogd. Mss een optie in je profiel @ GoT en @ T.net om wederzijdse links te tonen?

Zoals:

$T.netprofiel:

code:
1
Laat GoT links zien in naviagatie: ( ) Ja / ( ) Nee

$GoTprofiel:

code:
1
Laat FP links zien in navigatie: ( ) Ja / ( ) Nee

$beideprofielen:

code:
1
Note: de bovenstaande optie werkt alleen als je ook geregisteerd en ingelogd bent op $andergedeelte.

Simpel zat toch :?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ja en het zal er ongetwijfeld komen als een en ander gemerged is.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

kwa usibility is het natuurlijk ruk om een link te laten zien die soms wel en soms niet werkt.
Dus zoals Harm al zegt, zodra de MM(Magische Merge) is gebeurt, zal daar vast wel naar gekeken worden.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Ja, op zich natuurlijk wel.

/me blijft er echter bij dat het ook niet erg is dat je dan een loginscherm voor je neus krijgt :)

Maar als jullie niet te overtuigen zijn, haal dan maar weer een slotje uit het magazijn ;)

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Waarom nu niet aanpassen als het mogelijk is? de MM kan namelijk nog wel n dagen duren.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Ik denk dat de devvers van T.net nu liever werken aan alle werkzaamheden achter de schermen, zodat de merge zelf eerst eens doorgevoerd kan worden. Het gaat dan onder aandere om het klaarmaken van een geïntegreerde usermanagement tool voor zowel FP als forum. Ik denk dat men daar nu meer prioriteit aan geeft, dan om dingetjes als deze, die de merge zélf alleen nog maar meer vertragen. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-Rob- schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:53:
Waarom nu niet aanpassen als het mogelijk is? de MM kan namelijk nog wel n dagen duren.
Omdat dat weer opnieuw aangepast kan gaan worden op het moment dat de merge rond is. En crisp & co hebben al genoeg te doen zonder dat ze nog meer extra werk voor zichzelf creëren. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Inderdaad, het heeft weinig zin om kleine details bij te schaven op dit gebied voor de échte werk is gedaan :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.