Ik draai hier (o.a.) drie SuSe 9.1 dozen, zijn complete standaardinstalls (zie www.1und1.de, kopje rootservers).
Op die SuSe dozen draai ik de Sun JRE 1.5.0 en JRE 1.5.0_04.
Mijn vraag/'probleem': Op de 'oudste' machine zie ik bij 'ps' staan:
op de andere twee systemen zie ik dan:
Kortom: op het ene systeem lijkt het alsof de JRE draait met de NPTL en op de andere met green threads.
De systemen zijn verder identiek, behalve het feit dat in twee machines 1 gig geheugen zit, en in de derde 2 gig.
uname -r levert op alle systemen "2.6.9-041221" op.
Ik ga zelf verder zoeken hoe ik kan achterhalen of NPTL gebruikt wordt, maar ben benieuwd of iemand hier dit herkend.
Op die SuSe dozen draai ik de Sun JRE 1.5.0 en JRE 1.5.0_04.
Mijn vraag/'probleem': Op de 'oudste' machine zie ik bij 'ps' staan:
code:
1
| java -server -jar blabla.jar -type Monitor |
op de andere twee systemen zie ik dan:
code:
1
2
3
4
5
6
| -server -jar blabla.jar -type Monitor \_ -server -jar blabla.jar -type Monitor \_ -server -jar blabla.jar -type Monitor \_ -server -jar blabla.jar -type Monitor \_ -server -jar blabla.jar -type Monitor \_ -server -jar blabla.jar -type Monitor |
Kortom: op het ene systeem lijkt het alsof de JRE draait met de NPTL en op de andere met green threads.
De systemen zijn verder identiek, behalve het feit dat in twee machines 1 gig geheugen zit, en in de derde 2 gig.
uname -r levert op alle systemen "2.6.9-041221" op.
Ik ga zelf verder zoeken hoe ik kan achterhalen of NPTL gebruikt wordt, maar ben benieuwd of iemand hier dit herkend.
[ Voor 31% gewijzigd door B-Man op 04-09-2005 16:24 ]