Limewire, bestanden blijven 'incomplete'

Pagina: 1
Acties:

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik heb tien films gedownload met Limewire. Deze films zijn allemaal rond de 700mb. Op de schijf en in het programma wordt aangegeven dat ze allemaal die grootte hebben.

In limewire zelf staat bijvoorbeeld bij de ene film dat er maar 10% en bij de andere dat er maar 15% is gedownload, maar ik vermoed dat ze wel in het geheel binnen zijn. Het probleem is dat de bestanden in de 'Incomplete' map blijven staan en ik de bestanden niet kan openen.

Kent iemand dit probleem?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:20
Waarschijnlijk maakt limewire al een bestand van 700MB aan om die ruimte te reserveren. Je moet ze dus volledig laten downloaden en dan gaan ze vanzelf naar je downloaded folder.

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-07 09:51

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Temp files, of limewire die de grootte al "reserveert" voor het bestand
cls schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:01:
Waarschijnlijk maakt limewire al een bestand van 700MB aan om die ruimte te reserveren. Je moet ze dus volledig laten downloaden en dan gaan ze vanzelf naar je downloaded folder.
I'm with stupid..

[ Voor 71% gewijzigd door Alternativ op 04-09-2005 13:03 ]

alternativ

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:52
Ik gebruik het zelf niet, maar bij de meeste p2p programma's wordt een bestand opgedeeld in delen, en kun je de delen in willekeurige volgorde downloaden. Hiervoor moet van te voren natuurlijk wel een bestand opgebouwd worden van de totale grootte (met allemaal nullen ofzo), en wordt beetje bij beetje die stukken gevuld.

Wat je kan proberen is om limewire te stoppen, en de bestanden uit de 'incomplete' map copieren naar een andere map (en eventueel de bestanden in de nieuwe map hernoemen zodat ze de goede extensie hebben), en dan kijken of je de films kan afspelen. Ik doe dat ook wel eens bij films in emule, als ik op 98% zit en niet meer wil wachten.

[ Voor 4% gewijzigd door sewer op 04-09-2005 13:03 ]