Krassen beeldscherm, screenprotector?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 20:19
Ik heb de Acer 3503 en ik zag dat er al een krasje opzat en ik heb hem pas een week ofzo. Ik laat normaal altijd dat zachte "tussenblad" er tussen zitten die er al tussen zat toen ik hem kocht. Weet iemand waar ik een goede screenprotector kan kopen voor een 15'4"? En is dit aan te raden?

Ik wil ook de extra garantie van Acer kopen met beschadigingen verzekering inbegrepen. Is dit een slimme keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 14:47
Ik heb zelf vanaf het begin er een op maat gemaakt lapje katoen tussen gestopt.

afgezoomd door me moeder zodat het niet gaat rafelen. Meteen ook een makkelijk stof doekjes als ik weer eens buiten zit met een stoffige scherm :)

Merk alleen wel dat het scherm iets minder soepel dicht "klapt". Mocht iemand dus een screen protector alla die brando dingen voor palmpjes weten houd ik me ook aan bevolen.

ps dat doekje zit er eigenlijk vooral om te voorkomen dat ik last krijg van toetsen in me scherm, wat toch vrij vaak te zien is bij laptops en het scherm aardig verneukt.

[ Voor 2% gewijzigd door nsa1984 op 04-09-2005 12:41 . Reden: typo verbeterd ]

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Dus dat doekje (dat er al vanaf het begin af aan tussen zat) er tussen laten is wel slim? Maar stel dat er iets op het doekje komt wat krassen kan veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 14:47
supercrazy schreef op zondag 04 september 2005 @ 13:30:
Dus dat doekje (dat er al vanaf het begin af aan tussen zat) er tussen laten is wel slim? Maar stel dat er iets op het doekje komt wat krassen kan veroorzaken?
Dat doekje is inderdaad wel handig, maar is meestal van een soort schuim wat als er een korrel brood ofzo op komt erin verdwijnt..... zelfde geld voor "harder" vuil.

Dan kan het dus wel krassen veroorzaken, vandaar dat ik er katoenen doekje voor heb laten maken door me moeder :)

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Weet iemand nog of screenprotectors een oplossing zijn en wara ik die kan kopen?

Wat vinden jullie van de extra garantie van Acer?