Toon posts:

Help

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broer had veel problemen met zijn computer en daarom hebben we de recovery cd gebruikt.
Het besturingssysteem is windows xp home
Doen we de cd gebruikte kwam erop "starting van windows 98" en dan kwamen er gevens op.
Doen alles gedaan was starte hij op in windows 98 i.p.v. xp en dan vroeg hij de product-key van 98 maar dat hebben wij niet, we hebben alleen xp-key
Ik heb dan de xp-key gebruikt maar er kwam foute product-key op.

Wie kan er mij helpen.
Dus ik kan niets meer doen

p.s: Kan je eventueel de harde schijf niet in een andere computer steken en dan formateren naar fabriekinstellingen, zou het dan niet werken

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-03 06:08

Tux

Weet je zeker dat de vorige keer dat die computer opnieuw geïnstalleerd werd de recovery cd gebruikt werd? Of is XP Home er vanaf een andere cd opgezet?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heb je een cd voor de upgrade versie van Windows XP ofzo? Waarom bel je de winkel niet even die je die cd heeft verkocht?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gewoon de recovery cd in gestoken en zijn werk laten doen
en nustrat hij op in windows 98 en vraagt eenproduct-key
meer kan ik niet meer doen

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Lijkt me dat je de verkeerde recovery cd gebruikt hebt (of misschien de verkeerde bij de pc hebt gekregen?). Harddisk formatteren en een schone installatie van Windows XP kan natuurlijk altijd. Wel eerst ff de belangrijke bestanden back-uppen.

offtopic:
"Help" is niet zo'n goeie titel. Zorg dat je titel weergeeft wat het probleem is, dat maakt het makkelijker voor anderen...

public void ik()

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-03 10:23
Iemand anders heeft blijkbaar windows xp er voor jullie opgezet. Nu zal je windows xp in de winkel moeten kopen.

[ Voor 28% gewijzigd door Dekaasboer op 04-09-2005 12:37 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

Verwijderd

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:34:
Heb je een cd voor de upgrade versie van Windows XP ofzo? Waarom bel je de winkel niet even die je die cd heeft verkocht?
de computer is al paar jaren oud (doen xp uit kwam) nee ik heb geen cd van widows xp omdat het standaard in de computer zit. normaal als je de recovery cd gebruikt moet hij naar de fabiekinstellingen gaan

Verwijderd

Topicstarter
Dekaasboer schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:36:
Iemand anders heeft blijkbaar windows xp er voor jullie opgezet. Nu zal je windows xp in de winkel moeten kopen.
nee we hebben dat zo gekocht
de computer merk is compaq

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-03 10:23
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:38:
[...]

nee we hebben dat zo gekocht
de computer merk is compaq
Dan hebben ze in de winkel winxp erop gezet, terwijl compaq hem standaard met win98 levert. Het nadeel hiervan is dat jij nu geen winxp cd hebt. Die zal je dus moeten kopen.

http://axrotterdam.blogspot.nl

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:37:
[...]

de computer is al paar jaren oud (doen xp uit kwam) nee ik heb geen cd van widows xp omdat het standaard in de computer zit. normaal als je de recovery cd gebruikt moet hij naar de fabiekinstellingen gaan
een OS zit niet standaard in een computer, het moet altijd wel geinstaleerd worden.
de recovery cd die je nu hebt is een win98 cd, dus dat is waarschijnlijk wat bij je pc hoort (ik ga er even vanuit dat je een OEM bak hebt). Dan kun je een upgrade installeren (die licentie heb je waarschijnlijk ook gewoon).

Heb je niet meer de 98 licentie dan kun je beter gewoon een XP licentie kopen en direct XP erop gooien.

[edit]
Je hebt dus idd een OEM bak.

[ Voor 3% gewijzigd door TERW_DAN op 04-09-2005 12:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Daantjuh schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:35:
Lijkt me dat je de verkeerde recovery cd gebruikt hebt (of misschien de verkeerde bij de pc hebt gekregen?). Harddisk formatteren en een schone installatie van Windows XP kan natuurlijk altijd. Wel eerst ff de belangrijke bestanden back-uppen.

offtopic:
"Help" is niet zo'n goeie titel. Zorg dat je titel weergeeft wat het probleem is, dat maakt het makkelijker voor anderen...
ik heb in totaal 4 recovery cd bij gekregen. ik heb eerste die ik dacht dat hert was gebruikt maar hij deed niets. doen heb ik de andere drie genomen en doen ging het wel maar dan is hij overgeslaan naar windows 98 en ik denk ook dat het de verkeerde zijn.
nu heb ik de eerste weer genomen maar geprobleem blijft het zelfde.

hoe doe je dat dan harddisk formattteren

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

steelgate,

Het is je al eerder vertelt - maar je topic voldoet niet aan wat wij verwachten aan een topic. Je topic titel is niets zeggend, je topic start warrig en slecht te volgen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.