Toon posts:

Carmageddon auto's voor Carmageddon 2 ...wie heeft ze?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.592 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel laatste tijd weer veel Carmageddon II (via glidewrapper! op 1280*980!) en ben al tijdje het internet aan het afstruinen naar auto's die van Carmageddon over zijn gezet naar Carmageddon II, maar ik mis nog een paar echte classics....

My alltime favorite...

Afbeeldingslocatie: http://wasted.polygonized.com/content/c12c2/Leadpumper.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/TimesSquare/Arcade/7856/8ball.gif

en deze...

Afbeeldingslocatie: http://wasted.polygonized.com/content/c12c2/Stiffshifter.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wasted.polygonized.com/content/c12c2/Caddy_Fat_Cat.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wasted.polygonized.com/content/c12c2/Countslash.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wasted.polygonized.com/content/c12c2/The_Bear.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wasted.polygonized.com/content/c12c2/Cullwing.jpg

99% van alle Carmageddon sites zijn dood en de links hier (http://www.cwaboard.com/u...collapsed&sb=5&o=&fpart=1) ...werken niet. ;(

Ze zijn dus wel overgezet, maar onvindbaar of men fixed de links gewoon niet...

Wie o wie heeft ze?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

* ScrooLoose krijgt ook weer zin deel 1 te installeren...... heb vele uurtjes plezier gehad die allerlaatste mannetje in de levels te vinden >:)

maar uhm..... geen idee waar die auto's te vinden zijn....p2p programma proberen ?
SCi has confirmed that a fourth Carmageddon title is currently in development.
_/-\o_ B) eerste link googlen "carmageddon 4"

[ Voor 54% gewijzigd door ScrooLoose op 04-09-2005 18:26 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:23:
Ik speel laatste tijd weer veel Carmageddon II (via glidewrapper! op 1280*980 960)
99% van alle Carmageddon sites zijn dood en de links hier (http://www.cwaboard.com/u...collapsed&sb=5&o=&fpart=1) ...werken niet. ;(
Oh? Hier werken alle links prima. Ik gooi ze even voor je omhoog.

Voilà: http://home.wanadoo.nl/r.vannoort/GoT/Carmageddon_Cars.zip :)

[ Voor 14% gewijzigd door Rone op 04-09-2005 18:31 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-10 20:39
mmm draait ie op xp??

ff die cd weer opzoeken dan :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze hebben toevallig vandaag links veranderd ...lol....ik ga even de nieuwe auto's installen. :)

Ik raad ook het "pedspack" aan ..900 polygons i.p.v. 100 van het originele CII (moet je even zoeken op het forum).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~godflesh/lol/carmagod.jpg

p.s. Ja hij draait op xp :)

p.p.s. Carmageddon 4 got cancelled :(

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-10 20:39
yup hij draait bij mij nu ook :P

zal wel aan mij liggen maar toen met mijn voodoo kaart zag hij er beter uit...maar dat kan ook zijn dat ik iets niet goed heb staan :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-10 23:24
Zal misschien aan mij liggen, maar ik kan het pedspack niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.savage-elve.ne...x&req=viewsdownload&sid=2 <-- pedspack

resolutie moet je op 1280*1024 zetten met GlideWrapper084c.exe :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:00

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Weet iemand toevallig een shop waar ze nog Carmageddon II verkopen? Ik heb de mijne helaas een jaar geleden van de hand gedaan omdat ik het niet werkend kreeg op XP, maar jullie is het dus gelukt. Ik begrijp dat glidewrapper een soort virtual shell is om OpenGL/glidegames te laten werken op post-Win9x systemen? Net als ScummVM dus?

Edit: Ook leuk al die grafische verbeteringen, kheb vanmiddag ook weer eens Doom I & II geinstalleerd met jdoom en een aantal transformation packs :D

[ Voor 19% gewijzigd door Glaanie op 05-09-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ziet er toch wat beter uit dan op 640*480 :)
Zijn er nog meer "addons" behalve de auto's en de custom pedestriens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Wasted

Hier hebben ze de files voor CII van Carmageddon I auto's en tracks en de 'Banger Total Conversion' Ik weet alleen niet zeker of de files het nog allemaal goed doen.

Driven to Destruction

Dit is ook nog wel een goede site, ze hebben nog steeds updates en ook wat informatie over de gecancelde Carma. Voor de rest hebben ze ook veel nieuwe add-on auto's, ik heb die ook een tijdje gemaakt, halverwege deze pagina kan je die wel vinden O-)

De Lancia Delta (een aanrader), USMC APC en Volvo 360

[ Voor 9% gewijzigd door agentorangina op 05-09-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Bij mij werkt hij niet goed in glide met die wrapper. veel stotter van geluid en ook wat van beeld :X (ligt volgens mij aan geluid want als ik me soundstorm uitzet en een sb live erin doe is het gestotter weg maar ontbreken er heel veel geluidenl. dan moet ik hem maar me me 3 3500 spele das teminste een echte glide kaart :P . jammr genoeg wel 640480 dan. is er gene prog waar ik carma op hoogere reso mee kan laten spelen op een echte voodoo. als ik die wrapper install op me voodoo bak soverschrijft die de glide.dll (ozoiets) en dan werkt nix meer :'( )

[ Voor 7% gewijzigd door HStyles op 05-09-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

HStyles schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:04:
Bij mij werkt hij niet goed in glide met die wrapper. veel stotter van geluid en ook wat van beeld :X (ligt volgens mij aan geluid want als ik me soundstorm uitzet en een sb live erin doe is het gestotter weg maar ontbreken er heel veel geluidenl. dan moet ik hem maar me me 3 3500 spele das teminste een echte glide kaart :P . jammr genoeg wel 640480 dan. is er gene prog waar ik carma op hoogere reso mee kan laten spelen op een echte voodoo. als ik die wrapper install op me voodoo bak soverschrijft die de glide.dll (ozoiets) en dan werkt nix meer :'( )
Bij mij start Carmageddon nieteens op Met GlideWrapper, ik krijg deze error:

BRender error detected:
Failure: Unable to allocate Main Front Screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:40

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

* Spike_wolf wil ook weer Carmageddon spelen!!!!! :D :D :D
Ik heb alleen de CDs van Carmageddon 1 en 2 thuis in de kast laten staan.... en ik zit de komende 4 maanden nog op Aruba :( :'(
K zou bijna terug vliegen.... :/

Ik kan me alleen herinneren dat ze niet draaide onder XP, in iedergeval 2 niet.. kreeg je de leuke melding dat ie niet werkt onder Windows NT..

[ Voor 28% gewijzigd door Spike_wolf op 06-09-2005 01:11 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LOL :D

Die HALO buggy is leuk...daar speel ik altijd mee...een aanrader!

Carmaggedon _/-\o_ 8)

http://wasted.polygonized..._screens/bloodmixer_b.gif <--

Carmageddon op 1280... (Bloodmixer is een conversion uit TDR 2000 voor CII). Ook een aanrader!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Spike_wolf schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 01:10:
* Spike_wolf wil ook weer Carmageddon spelen!!!!! :D :D :D
Ik heb alleen de CDs van Carmageddon 1 en 2 thuis in de kast laten staan.... en ik zit de komende 4 maanden nog op Aruba :( :'(
K zou bijna terug vliegen.... :/

Ik kan me alleen herinneren dat ze niet draaide onder XP, in iedergeval 2 niet.. kreeg je de leuke melding dat ie niet werkt onder Windows NT..
carma 1 werkt gewoon op xp ;)
voor carma 2 heb je een xp (crack.exe voor nodig ( deze zorgt erwel voor dat je geen joysticks ingeplugt mag hebben anders crashed die met opstarten)

en carma 3 werkt ook maar ZUIGT :/ ( na letterlijk 5 seconde gezien te hebben van level weet je het al :X )

[ Voor 10% gewijzigd door HStyles op 06-09-2005 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
HStyles schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 07:58:
[...]

carma 1 werkt gewoon op xp ;)
voor carma 2 heb je een xp (crack.exe voor nodig ( deze zorgt erwel voor dat je geen joysticks ingeplugt mag hebben anders crashed die met opstarten)

en carma 3 werkt ook maar ZUIGT :/ ( na letterlijk 5 seconde gezien te hebben van level weet je het al :X )
carma3? nog nooit van gehoord..

Ik weet nog wel dat er op een "twilight" (13) geloof ik zon savegame stond zodat je alles kon spelen en alle autoos op vol vermogen had.

[ Voor 7% gewijzigd door andreict op 06-09-2005 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Carmageddon TDR2000 bedoelt hij, maar die is inderdaad echt vreselijk! Kan niet precies zeggen wat het is, maar het heeft 'het' gewoon niet meer......

Carmageddon 2 blijf ik de beste vinden, krijg alleen nog niet die Glidewrapper helemaal goed aan de praat. Zodra ik een spel in Glide opstart (bv. Deus Ex, Wheel of Time of Carma2) dan gaat het beeld enorm flikkeren en wordt het dus gewoon onspeelbaar. Beetje jammer......

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

okay, en waar zou ik zo'n xp crack.exe kunnen downen? :P eens kijken of ik mijn CD op de een of andere manier hier kan krijgen... misschien dat ik iemand hem thuis kan laten ophalen en hierheen mailen... alleen ff kijken wie er bij kan :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Spike_wolf schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:46:
okay, en waar zou ik zo'n xp crack.exe kunnen downen? :P eens kijken of ik mijn CD op de een of andere manier hier kan krijgen... misschien dat ik iemand hem thuis kan laten ophalen en hierheen mailen... alleen ff kijken wie er bij kan :/
Het is geen crack in de zin van het spel is gekraakt ofzo.... het is gewoon een .exe van de makers die het spel onder WinXP laat draaien.... niks illigaals aan

http://www.sci.co.uk/game...efault.asp?sortType=Patch

[ Voor 7% gewijzigd door ScrooLoose op 06-09-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

ScrooLoose schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:10:
[...]

Het is geen crack in de zin van het spel is gekraakt ofzo.... het is gewoon een .exe van de makers die het spel onder WinXP laat draaien.... niks illigaals aan

http://www.sci.co.uk/game...efault.asp?sortType=Patch
thanks, die is binnen... nu alleen mijn CD nog hier zien te krijgen :D
beetje lastig installeren op 9000 km afstand :P :/ ;( :'(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 12:46 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

:D :D
K heb Carmageddon 2 hier in een local computer shopje voor een paar gulden kunnen bemachtigen :D

Draait aardig hier.. alleen doen m'n textures erg wazig :/
K kan op t moment ff nergens een screen kwijt, (imageshack is down? :? ), maar de textures van de grond en gebouwen enzo bewegen... als ik over een weg rijd heb je amper het idee dat je vooruit komt omdat de texture vaak met je mee gaat.. en ook vaak gewoon misvormt :?

Ik heb hem nu gewoon draaien, ik eb het ook met die GlideWrapper lopen spelen, maar dan wil die vaak niet eens opstarten, kom ik tot het menu, maar dan zonder menu.. dus alleen de achtergond en dan zit m'n laptop vast :(

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Wasikzo blij dat ik hem eindelijk heb :D word ik zee ziek als ik hem speel :( :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 13:42
He deze heb ik nog ergens origineel op CD :)

Doet me ook danken aan dat Taxi spel trouwens, waar je in een stad moest rondrijden en allerlij wapens op je taxi kon kopen om andere weggebruikers overhoop te knallen, alleen ben ik de titel daar van kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 11:16
Suepahfly schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:28:

Doet me ook danken aan dat Taxi spel trouwens, waar je in een stad moest rondrijden en allerlij wapens op je taxi kon kopen om andere weggebruikers overhoop te knallen, alleen ben ik de titel daar van kwijt :(
Wat er veel op lijkt is H.A.N.D. = Have A Nice Day.
Kan je ook je auto upgraden met dingen enzo, maar dan gewoon circuits rijden.

[sub]* enira mompelt iets over ik zoek dit en dat spel topic...[/sub]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suepahfly schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:28:

Je bedoelt Quarantine. Was ook erg leuk om te spelen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:42
Eeey wat toevallig. Heb dit spel vorige maand toevallig weer eens geinstalleerd :)

Het was wel weer even scrhikken hoe het eruit zag. In het geheugen was het toch mooier. Maar dat komt gewoon door de graphics die men tegenwoordig gewent is.

Zal als ik vanavond thuis ben eens die poly-patch proberen, hopen dat dat het wat mooier maakt :)
Misschien dat we carma2 eens kunnen multiplayeren?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Je kon vroeger altijd via Kali C2 over het internet doen, netwerk was nooit een probleem, maar ik had altijd dat de server crashte als er meer dan 2 mensen op de server kwamen [of nou, ik weet niet eens zo zeker meer of het een volledige crash was, maar je kreeg opeens gigantische lag]

Iemand die ooit C2 online heeft gespeeld via Kali of een ander programma ? [misschien een patch]

• frickY
Ik krijg Carma2 trouwens niet gestart in Direct3D. Dan crasht carma_HW.exe.
Zowel de orginele als de patch van de SCI site.

Heb winXp pro sp2. In sortware render is hij wel gewoon speelbaar, maar das natuurlijk zonde van mn grafische kaart. Zal nu eens proberen of ik hem in de 3dfx wrapper kan spelen :)

-edit
Dat draait heerlijk! Gameplay lijkt ook veel soepeler dan in software-render!! _/-\o_
Nu het geluid nog aan de praat krijgen :?

Volgens mij heb ik alleen C2 via LAN gespeelt... niet via intenrnet

-edit 2
Die minimap kun je overigens ergens anders in het scherm neerzetten door Ctrl + Shift ingedrukt te houden, en hem met de pijltjes toetsen te verplaatsen. Dan staat hij niet zo irritant in het midden waar hij standaard staat.

- edit 3
Ik blijf bezig :)
Kun je met Glidewrapper niet op een lagere resoltie spelen? Ik heb maar een P3 733Mhz en die begint toch te stotteren op 1280x1024 :( Continue 100% CPU load.
Als ik in de configuration een lage reso instel kan ik in Carma niet meer mn met cursor in het rechter en onderste deel van het scherm komen, maar alleen in de links bovenhoek. Kan dan dus niet op het startknopje drukken...

[ Voor 68% gewijzigd door frickY op 10-09-2005 19:09 ]

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Dit is echt geweldig. Ik had in het verleden al eens gezocht maar kon niks vinden.
Ik heb wel een klein probleempje met het geluid. In een race begint het goed maar na enige tijd verdwijnen een hoop geluiden, vooral van de voetgangers (in die zijn juist leuk). Weet iemand hier een oplossing voor?

• HStyles
frickY schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:52:
Ik krijg Carma2 trouwens niet gestart in Direct3D. Dan crasht carma_HW.exe.
Zowel de orginele als de patch van de SCI site.

Kun je met Glidewrapper niet op een lagere resoltie spelen? Ik heb maar een P3 733Mhz en die begint toch te stotteren op 1280x1024 :( Continue 100% CPU load.
Als ik in de configuration een lage reso instel kan ik in Carma niet meer mn met cursor in het rechter en onderste deel van het scherm komen, maar alleen in de links bovenhoek. Kan dan dus niet op het startknopje drukken...
Volgens mij ligt dat meer aan je 3dkaart. en het is normaal dat die cpu load 100% is. denk je soms dat als je 2Ghz hebt dat je load maar voor 50% zou zijn? :o

btw weet iemand hoe ik de kleur van het bloed kan veranderen want ik vind het nu veels te rood

[ Voor 6% gewijzigd door HStyles op 10-09-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
* Chevy454 gaat morgen (eerst slapen) maar eens Carmageddon 2 zoeken...
Allang niet meer gespeeld maar nooit uitgespeeld, kwam niet voorbij het level waarbij je bepaalde personen moest omverrijden waarbij de laatste op een berg zat :|

[ Voor 4% gewijzigd door Chevy454 op 11-09-2005 01:41 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n dir met dos-meuk die al 5x naar een nieuwe pc is meeverhuisd, en daarin vond ik nog deze twee Carmageddon dingen:
stoer v8 geluid voor de amerikaanse bakken
Volvo 850 skin

Ik weet alleen niet meer of ze voor Carmageddon 1 of 2 zijn, dus of je er iets aan hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:55
Chevy454 schreef op zondag 11 september 2005 @ 01:41:
* Chevy454 gaat morgen (eerst slapen) maar eens Carmageddon 2 zoeken...
Allang niet meer gespeeld maar nooit uitgespeeld, kwam niet voorbij het level waarbij je bepaalde personen moest omverrijden waarbij de laatste op een berg zat :|
Daar had je de spring-powerup voor nodig.Dan kon je op die berg komen.
Je kon natuurlijk ook de veer-powerup gebruiken om het mannetje omver te schieten. Maar dit persoon op de berg was idd vervelend.

Dit was ook de laatste missie die ik zelf heb uitgespeeld. De rest heb ik allemaal met cheat gedaan.

Oh, behalve dan die grote truck (wereld 6?) en de politie auto's wasten (wereld 8?).

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Ik ben nu weer even bezig maar er doet zich een irritant probleem voor: ik kan geen spellen laden. Elke keer als ik in het Load menu kom loopt het spel vast. Is hier iets aan te doen?

Ik ben de oplossing gevonden: ik heb hem op auto-load gezet. Om die manier ontloop ik het "Load menu". En het spel begint elke keer weer waar ik gestopt ben.

[ Voor 31% gewijzigd door Tigertje op 11-09-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:02
:offtopicmode: Geweldig spel, toen ik de topictitel zag ben ik het meteen weer gaan installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Freezer schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:36:
[...]

Daar had je de spring-powerup voor nodig.Dan kon je op die berg komen.
Je kon natuurlijk ook de veer-powerup gebruiken om het mannetje omver te schieten. Maar dit persoon op de berg was idd vervelend.

Dit was ook de laatste missie die ik zelf heb uitgespeeld. De rest heb ik allemaal met cheat gedaan.

Oh, behalve dan die grote truck (wereld 6?) en de politie auto's wasten (wereld 8?).
nooit problemen mee gehad. gelijk eerste keer gehaalt. gwoon egen berg oprijden. grote truck was ook easy. gewoon achter bomen blijven wachten en dan hope dat die tegen de bomen aanrijd dan is die al bijna helemaal kapot 8) . level met die verkeerstoren is ook easy. pak die rode truck en rijd niet al te hard tegen die stundheuvel ding op. als goed is begint die truck te spinnen en slaat die zo door die ruiten van die toren :*) (level van dat vliegdekschip zelfde prinsiepe. easy :) Politie auto's wasten doe je met die grote bulltruck. supereasy >:)

zorg dat je zo snel mogelijk die orange ferrari krijgt. (zelfde als eagle maar dan beter) speel heele lange tijd door tot paar levels met die bulltruck. in dat level met die riolen zo lang spelen tot je 9 miljoen poen hebt.(liefst nog meer ). die bulltruck verslaan en kopen. level met de checkpoint race doe je met de ferrari. speel de volgende paar levels met de bulltruck. zo rag je er lekker snel doorheen. als je in het level zit waar de rode truck zit moet je die kopen. als je dat vuilnis geval met 6 wielen en een schep aan voorkant kan kopen is dat mooi meegenomen. (kleiner als de bulltruck, lekker sterk. Het eindlevel doe je ook met de rode truck :>

[ Voor 29% gewijzigd door HStyles op 11-09-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
HStyles schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 21:10:
Volgens mij ligt dat meer aan je 3dkaart. en het is normaal dat die cpu load 100% is. denk je soms dat als je 2Ghz hebt dat je load maar voor 50% zou zijn? :o
Heb een PowerColor Radeon 9600 Pro (256mb, 128-bit) in een AGP 4X slot zitten. Lijkt me dat die dat toch moet trekken?

Ik ben nog steeds in het eerste level bezig, ik wil alle poppetjes dood hebben :P In het eerste level kun je trouwens al aardig je auto upgraden. Er liggen zowel een powerup voor armor als voor je engine (armor in de wasstraat, engine ergens op een dak) en ook nog en item welke al je items verdubbelt.
Vind t t leukst om over daken te springen en de antennes naar beneden te gooien :P Zo zie je ook hoe veel er eigenlijk over maps is nagedacht

Ik heb m jaren geleden overigens al eens uitgespeelt. Ik meen dat er dan ook een veld met 2 politieauto's is welke je achterna zitten? Was echt prachtig :)

Wie gebruikt no gmeer de mine-shitting powerup om de anderen te sloten? Probeer ze altijd in mn achteruit klem te rijden tegen de muur. Ook de opponent bouncer is prachtig als je hard aan komt rijden :D

[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 11-09-2005 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 21:53
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:23:
Ik speel laatste tijd weer veel Carmageddon II (via glidewrapper! op 1280*980!)
Zou je eens een voor mij duidelijke beschrijving kunnen maken hoe je zo'n glide wrapper werkend krijgt? Het is mij nog noooooit gelukt namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Sierra-NL schreef op zondag 11 september 2005 @ 18:21:
[...]

Zou je eens een voor mij duidelijke beschrijving kunnen maken hoe je zo'n glide wrapper werkend krijgt? Het is mij nog noooooit gelukt namelijk..
een glidewrapper downloadern, installeren. en vaak heb je nu bij games die glide ondersteunen de keuze om glide te kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Inderdaad
Ik had Glidewrapper geinstalleerd, en na een [recheck] in de launcher van Carma kon ik nu ook Glide aanvinken.

[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 11-09-2005 20:41 ]

Pagina: 1