What the heart requires may never be understood by the mind!
Ik gebruik trouwens Adobe Premier Elements.
Waarom zou je de-interlacen? Als je van plan bent een DVD te maken die op een TV moet worden afgespeeld dan zou ik niet de-interlacen.
Ik snap het nut van deinterlacen ook niet zo; meer van toepassing als je vreemd - lees: amerikaans ofzo - beeldmateriaal gebruikt.
In premiere pro kan je als je je montage af hebt je tijdlijn als een nieuwe clip importeren op een tweede tijdlijn. Premiere behandelt hem dan als één clip en je kan dus in één keer alles deinterlacen, mocht je dat perse willen.
Of dat trouwens in elements ook kan (meerdere sequences) weet ik niet....
In premiere pro kan je als je je montage af hebt je tijdlijn als een nieuwe clip importeren op een tweede tijdlijn. Premiere behandelt hem dan als één clip en je kan dus in één keer alles deinterlacen, mocht je dat perse willen.
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Ik zal dat eens proberen.Aesculapius schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:13:
Ik snap het nut van deinterlacen ook niet zo; meer van toepassing als je vreemd - lees: amerikaans ofzo - beeldmateriaal gebruikt.
Over de vraag van deinterlacen, als ik dat namelijk niet doe heb ik dat vervelende streepjes effect bij bewegend beeld.
streepjes effect.... check http://www.100fps.com/
daar staat exact uitgelegd wat dat is.
daar staat exact uitgelegd wat dat is.
Pagina: 1