Leeg hoekje verdwijnt pas bij reload?

Pagina: 1
Acties:

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 23:09

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Topicstarter
Ik heb de volgende site gemaakt: http://www.meubelslogen.nl

Nu zit ik alleen met een super raar probleem! Bij de eerste keer dat je vanaf een pc de site bekijkt is er een klein blokje met wit te zien voor het afgeronden hoekje van het menu de tekst "Menu". Alleen zodra je reload, gaat dit weg zoals het hoort!

Ik heb mijn code tig maal doorgespit, maar ik snap er werkelijk niks van dat bij de eerst keer altijd dat stukje wit ruimte te zien is!

Weet iemand de oplossing?

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

• MRED
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2020

MRED

Carpe diem...

In IE krijg ik idd het witte blokje eerst. In Firefox wordt de site wel meteen goed geladen.

[ Voor 142% gewijzigd door MRED op 04-09-2005 12:57 ]

Mijn weblog

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03 21:27
Bij mij in firefox, opera en dillo werkt ie meteen goed, IE kan ik niet proberen omdat ik deze niet kan installeren.

edit: zelfs in links werkt ie perfect zonder haperen

[ Voor 20% gewijzigd door Emielio op 04-09-2005 13:47 ]

Opleiding Brandveiligheid

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Ik heb zojuist zoals MRED zei een spatie in het <td> veld van "menu" gestopt. Ik heb hier geprobeerd met een lege brouwser allesnog een keer te bekijken en dan komt de fout niet meer voor. Kan er iemand anders met IE nog even een keer kijken?

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

• martin.h

martin.h

Topicstarter
MRED schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:42:
In IE krijg ik idd het witte blokje eerst. In Firefox wordt de site wel meteen goed geladen.
Waarom heb je je suggestie weg gehaald?

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03 21:27

Opleiding Brandveiligheid

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Mmmm, ik had nog niet in mozilla getest, maar zo te zien komt mijn menu daar ook niet helemaal goed naar voren.

Ik zal nog eens goed kijken naar de tabellenstructuur...

Edit: Ik heb de tabellenstructuur voor het menu veranderd, kan iemand nog een keer kijken? Hier ziet het er nu goed uit.

Edit2: ik heb ook even de border=1 gezet, zodat als iemand nog een scheef menu ziet hij kan zien waar het aan ligt.

[ Voor 66% gewijzigd door martin.h op 04-09-2005 14:17 ]

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Mooi zo het werkt nu wel goed :P

Dank je voor je hulp!

Kan iemand nog in IE kijken of het er nu net zo uitziet?

Edit: Ik heb net zelf bij mij ouders thuis gekeken en het witte blokje is weg. Bij deze is het topic dan ook af voor mij.

[ Voor 35% gewijzigd door martin.h op 04-09-2005 18:02 ]

Pagina: 1