Toon posts:

[XP] Servicepack 2 uninstalleren?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers ik heb been redelijk groot probleem.

Ik was de laatste dagen wat aan het overklokken en toen zag ik opeens de update van service pack 2 dus ik dacht die instaleer ik ( ik heb trouwens winxp) nadat ik dat had gedaan starte de pc wat langzamer op dit vond ik al raar.
Windows was geladen en ik kon ook nog mijn wachtwoord invullen maar daarna krijg ik eerst een foutmelding van dat Internet Explorer het niet werkt en daarna doet hij niks meer ik krijg alleen mijn achtergrond te zien en als ik ctrl-alt-delete in druk dan krijg ik hem "dat" en dan krijg ik een foutmelding en word het afgesloten.
Ik heb got en google al onderzocht maar zonder succes.
Ik zou graag niet van die antwoorden krijgen van dan gooi je er Windows van af dit doe ik alleen in het uiterste geval. Dus hoe krijg ik servers pack 2 er van af ik heb al in de bios gekeken maar zonder succes, ik kan hem dus niet in Windows era af gooien en moet dus in de bios of op een ander manier.
Als jullie tips hebben van hoe ik wel in Windows kan komen hoor ik at graag, ik had al gelezen van opstaren in veilige modus maar die kan ik niet vinden in de bios

alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 09:49 ]

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Wat is servers pack 2? Bedoel je service pack 2.
Als jullie tips hebben van hoe ik wel in Windows kan komen hoor ik at graag, ik had al gelezen van opstaren in veilige modus maar die kan ik niet vinden in de bios
veilige modes is van windows dus heeft helemaal niks met de bios te maken. Je moet net na het laden van de bios op f8 blijven drukken dan kun je kiezen of je windows in veilioge modes wil opstarten.

[ Voor 82% gewijzigd door Justifier op 04-09-2005 09:50 ]

Verwijderd

Het is Service Pack2, en je kan niet alles in het bios....opstarten in veilige modes doe je door F8 in gedrukt te houden in de post

De specs van je pc?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 09:53 ]

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44

-ET-

Phone Home

heb je je pc al weer naar normale waardes geclocked?

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-03 12:59
opstarten in veilige modus doe je door F8 te drukken tijdens het opstarten. dan kan je veilige modus selecteren. heb je al geprobeert, om alles weer op standaard settings te zetten..? ik kan niet geloven dat jouw windows instabiel is geworden door SP2.. niemand heeft dat voor zover ik weet ooit gehad. ik vermoed dat er ergens iets fouts is geinstalleerd. een virus zou kunnen of iets in die richting. verder kan ik je helaas niet helpen..

succes

Verwijderd

Topicstarter
ik hem mijn overklok al terug gezet door dat batterijtje uit mijn mobo te wippen. dus daar denk ik niet dat het aan licht

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan aangezien een servers pack niet bestaat - verder, over welke Windows gaat het hier? Zoals je in de Windows Operating Systems Policy kan lezen zouden we die graag in je topictitel willen zien :)

Wat we ook leuk vinden is als je even verteld waar je zoal al op gezocht hebt - [google=uninstall service pack] bijvoorbeeld? :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:52:
ik hem mijn overklok al terug gezet door dat batterijtje uit mijn mobo te wippen. dus daar denk ik niet dat het aan licht
Als je je bios reset gaat hij terug naar standaard waardes, dat klopt, maar dat zijn niet de waardes die overeenkomen met jouw processor. Ik zou dus eerst proberen om je bios instellingen helemaal goed te hebben.

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-03 17:50

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Servicepack 2 maakt een herstelpunt aan zodra je dat installeert dus in veilige modus via (f8) even naar bureau acc. en dan systeemwerkset en dan systeem herstel / restore kiezen en dan het herstelpunt van sp2 opzoeken en deze dan terugzetten, data backuppen en toch maar een geslipstreamde installeren.

alternativ

Verwijderd

Topicstarter
Ik had volgens mij al verteld dat het hier om windows xp ging.
Ik heb net ook beprobeerd om in veilige modus op te starten maar dit werkt ook niet.
ik heb gezocht naar "Servicepack 2 wegooien" en "hoe gooi in Servicepack 2 weg" en nog wat ander. maar zonder sucses

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:56:
[...]

Als je je bios reset gaat hij terug naar standaard waardes, dat klopt, maar dat zijn niet de waardes die overeenkomen met jouw processor. Ik zou dus eerst proberen om je bios instellingen helemaal goed te hebben.
dat klopt wel want ik was nog de bios in gegaan en alles klopte nog met voordat ik ging oc,en

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

elevator schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:54:
Ik pas even je topic titel aan aangezien een servers pack niet bestaat - verder, over welke Windows gaat het hier? Zoals je in de Windows Operating Systems Policy kan lezen zouden we die graag in je topictitel willen zien :)
Maar dit zal er later wel bij ge-edit zijn geweest denk ik ;) :9

Wat je trouwens ook nog kan proberen, opstarten met F8 en dan kiezen voor "Laatste bekende werkende configuratie" of iets dergelijks.

Als je een bootable CD hebt van XP, dan kan je die er in gooien. Dan adviseer ik je om de Recovery Console te starten en dan systeem herstel te doen. Of dit moet via setup en dan optie 'R' voor Repareer, om vervolgens Systeem Herstel te (kunnen) doen.
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:56:
Die zoeken de meeste BIOS'en van tegenwoordig wel op (auto detect) ;)

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 04-09-2005 10:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
De boot cd van windows is dat de cd waarmee je ook winxp mee instaleerd?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:16

_Ernst_

Mark It Zero!

elevator schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:54:

Wat we ook leuk vinden is als je even verteld waar je zoal al op gezocht hebt - [google=uninstall service pack] bijvoorbeeld? :)
Mag ik ff mierenneuqen? :P

Hij draait windows xp, dit heeft ie er op zijn laatst om 09:49 bij geedit, en jij post om 09:54, dus dat had je kunnen zien ;)

Service Pack 2 schrijf je volgens mij niet aan elkaar

En uninstalleren is geen bestaand woord volgens mij; of uninstallen of deïnstalleren :P

Last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat te denken ik kan wel gewoon in windows komen en dan kan je kiezen naar welk gebruiker je kunt gaan en dan gaat het mis.
Kan ik niet iets daarvoor doen windows terug in de tijd zetten ( weet niet meer hoe dat heet :P ) met een bepaalde knop.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:59:
Ik had volgens mij al verteld dat het hier om windows xp ging.
Ik heb net ook beprobeerd om in veilige modus op te starten maar dit werkt ook niet.
ik heb gezocht naar "Servicepack 2 wegooien" en "hoe gooi in Servicepack 2 weg" en nog wat ander. maar zonder sucses
Mag ik je aanraden om goed gespelde en relevante woorden te gebruiken in Google, maar ook op Tweakers. Als je zoekt op "wegooien" zul je niet veel vinden want het goede woord is "weggooien". Hiernaast is "weggooien" ook niet handig aangezien je het niet weggooit maar "verwijderd".
Probeer ook eens combinaties zoals "service pack verwijderen xp" of "servicepack verwijderen xp".
Met goed duidelijk Nederlands komt je echt een stuk verder. Het is wat moeite, maar het resultaat is een stuk beter en sneller!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:13:
Ik zat te denken ik kan wel gewoon in windows komen en dan kan je kiezen naar welk gebruiker je kunt gaan en dan gaat het mis.
Kan ik niet iets daarvoor doen windows terug in de tijd zetten ( weet niet meer hoe dat heet :P ) met een bepaalde knop.
Lees je de antwoorden hier wel?
Servicepack 2 maakt een herstelpunt aan zodra je dat installeert dus in veilige modus via (f8) even naar bureau acc. en dan systeemwerkset en dan systeem herstel / restore kiezen en dan het herstelpunt van sp2 opzoeken en deze dan terugzetten, data backuppen en toch maar een geslipstreamde installeren.
De help van Windows XP verteld overigens hoe je dit moet starten:
U kunt de wizard Systeemherstel op drie manieren openen.

U kunt de wizard Systeemherstel openen vanuit het menu Start. U opent de wizard Systeemherstel als volgt: klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset en klik vervolgens op Systeem herstellen.

U kunt Systeemherstel openen via het Configuratiescherm. U opent de wizard Systeemherstel als volgt: klik op Start, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Systeem. Klik op de tab Systeemherstel en klik vervolgens op Meer informatie over Systeemherstel. Klik in Help en ondersteuning achtereenvolgens op Prestaties en onderhoud, Wijzigingen ongedaan maken met Systeemherstel en De wizard Systeemherstel uitvoeren.

U kunt Systeemherstel openen via Help en ondersteuning. U opent de wizard Systeemherstel als volgt: klik op Start en vervolgens op Help en ondersteuning. Klik achtereenvolgens op Prestaties en onderhoud, Wijzigingen ongedaan maken met Systeemherstel en De wizard Systeemherstel uitvoeren.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik kan niet bij ze komen (zeg het als ik het fout heb) want dan moet je in windows zitten dus na dat je ingelogd bent, ik kan dus niet naar menu komen en ook niet naar eigenschappen en dus ook niet naar Help en ondersteuning. Dus ik wil graag een andere manier om dit te doen.

Verwijderd

Als je in veilige modus kunt komen lukt het wel. Volg dan dezelfde handelingen.
Heb je trouwens al gecontrolleerd of je OC instellingen weg zijn? Als je het backup batterijtje eruit jast terwijl er nog spanning op je voeding staat heeft deze actie geen resultaat.
Ook heb je in je bios ëen optie zoals "reset to default values". Dit doet hetzelfde als het batterijtje...

Verwijderd

Topicstarter
Als je een beetje terug had gelezen had je kunnen lezen dat alle setting hezelfde zijn als toen ik begonn met ocen.
Ik kan ook niet in veilig modus in winows komen dat had ik ook al een keertje gezecht denk ik.
maar omdat jij het graag wilt brobeer ik het nog wel een keertje. :P

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 15:47
Probeer eens met F8 op te starten, dan kom je op dat scherm om te kiezen hoe je Windows wil opstarten (normaal, veilige modus enz.). Daar staat ook de functie 'laatst bekende werkende configuratie' of iets dergelijks. Probeer die eens zou ik zeggen. Anders zit er weinig anders op dan Windows opnieuw te installeren, want als dit niet werkt zul je nooit meer een 100% goedwerkende Windhoos krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb dit nu gebrobeert maar werkt ook niet.
In dit topic had iemand gezecht dat je de boot cd van xp er in moet werkt dit wel ( de boot cd is toch de cd waarmee je win xp instaleerd?) Meneer de virus zegt als het niet werkt wat hij zij dat ik moest doen, dat ik win xp opnieuwe moet instaleeren kan iemand dit bevestiggen.

Verwijderd

Ik wil maar een ding kwijt... leer nederlands... of ben ik de enige die me er enorm aan irriteert?

Ik maak ook geregeld spelfouten, maar kom op... We hebben toch allemaal de basisschool doorlopen?

nfi :)

Verwijderd

Ten eerste beweer ik niet dat ik alles weet, en wat ik niet weet daar blijf ik van af.
Als ik het goed heb zou mijnheer Tijmennnnn beter overal van af blijven zeker in de bios enz... Hij sprigt van service pack 2 naar bios enz... Service pack 2 kun je niet in de bios gaan zoeken! Hardware instellingen gebeuren in de bios!
Software instellingen gebeuren in het software programma!
Waarom vanaf blijven?
Omdat men toch een beetje van pc kennis moet gegeten hebben om zomaar in de bios te gaan prutsen!
Een pc kenner moet zeker hardware kennis hebben en niet te vergeten software kennis!
De pc winkels staan alle dagen overvol van mensen die hun eigen pc ontregeld hebben. Ik zeg beter naar de vaantjes geholpen.
En wanneer dan uiteindelijk niets meer werkt dan weten ze niet waar naar toe.
Dan zien de winkels zo een iemand graag binnenkomen en dit is dan de geschikte kans om iemand die meestal zijn pc ergens anders gekocht heeft en volledig ontregeld heeft bij de neus te nemen kwazie kosten.
Vriendelijke groetjes ;)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:48:
In dit topic had iemand gezecht dat je de boot cd van xp er in moet werkt dit wel ( de boot cd is toch de cd waarmee je win xp instaleerd?) Meneer de virus zegt als het niet werkt wat hij zij dat ik moest doen, dat ik win xp opnieuwe moet instaleeren kan iemand dit bevestiggen.
Als op F8 rammen om in de veilige modus te komen niet meer werkt (wat ik me niet voor kan stellen, maar goed, misschien moet je eens uitleggen HOE jij dat precies doet), dan zou ik ook windows opnieuw installeren.. Of misschien kun je'm beter naar de computerwinkel brengen ;)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-03 06:18

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Ben ook best wel benieuwd naar de exacte foutmelding dat Internet Explorer niet werkt, terwijl hij niet eens op het bureaublad zegt te komen...

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

offtopic:
Je bent niet de enige nee :) En wat minder warrig zou ook wel mogen.

[ Voor 0% gewijzigd door grhmpf op 04-09-2005 11:06 . Reden: @beesiks dus ]

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

axis schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:02:
[...]

Als op F8 rammen om in de veilige modus te komen niet meer werkt (wat ik me niet voor kan stellen, maar goed, misschien moet je eens uitleggen HOE jij dat precies doet), dan zou ik ook windows opnieuw installeren.. Of misschien kun je'm beter naar de computerwinkel brengen ;)
Dat F8 rammen niet werkt, kan ik me nog wel voorstellen (USB ipv PS/2), alleen gaat dat verhaal bij hem niet op. Hij komt per slot van rekening ook in de BIOS.

Krijg het idee dat hij bij het opstarten zowel de F als de 8 ingedrukt houdt. 8)7

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-03 13:02
Wat toch ook moet werken om het bootmenutje van Windows XP tevoorschijn te toveren, is je CTRL toetst ingedrukt houde vlak nadat je pc is aangezet.

Wellicht helpt dat wat meer dan de F8 toets. (of hij drukt gewoon op het verkeerde moment op de F8 toets)

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

SandeR schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:11:
Wat toch ook moet werken om het bootmenutje van Windows XP tevoorschijn te toveren, is je CTRL toetst ingedrukt houde vlak nadat je pc is aangezet.

Wellicht helpt dat wat meer dan de F8 toets. (of hij drukt gewoon op het verkeerde moment op de F8 toets)
Snapt hij "rammen" (als in herhaaldelijk indrukken) niet dan :X

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-03 13:02
Coach4All schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:13:
[...]

Snapt hij "rammen" (als in herhaaldelijk indrukken) niet dan :X
Wie weet :P
Veilige modus werkt niet zegt ie...
Maar wat werkt er precies niet ?
Komt er geen keuze menu, of wat ..

[ Voor 26% gewijzigd door Hoyden op 04-09-2005 11:15 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*uche*

============dienstmededeling==========================

Topicstarter heeft eerder al aangegeven dyslectisch te zijn, dus gaarne niet al te veel letten op brakke spelling en interpunctie op dit moment.

Wat de topicstarter alleen niet moet vergeten is dat hij geen misbruik moet maken van zijn taalprobleem.

Ik ken genoeg mensen hier @ GoT die ook dyslectisch zijn maar wel moeite besteden aan hun schrijfwerk, inclusief hoofdletters, komma's en punten.

Daar heb je als dyslectisch persoon echt geen problemen mee, dat kan je prima doen met behulp van grammatica + spellingscontrole in bijvoorbeeld Word of OOwriter.

=============einde dienstmededeling=======================

[ Voor 12% gewijzigd door alt-92 op 04-09-2005 11:38 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:58:
Ik wil maar een ding kwijt... leer nederlands... of ben ik de enige die me er enorm aan irriteert?

Ik maak ook geregeld spelfouten, maar kom op... We hebben toch allemaal de basisschool doorlopen?

nfi :)
ik ben dyslexties en soms gaat het mis ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle opmerkingen maar ik zal wel uitleggen wat ik nou precies doe.
Als de pc opstart dan wacht ik heel even en dan druk ik f8 en niet F en 8 dan kan ik kiezen uit een boel keuzen, dat klopt allemaal.
maar na windows is geladen (jeweetwel met dat laadbalkje) kan ik kiezen op welk gebied ik wil gaan
werken dat gaat ook goed maar als ik me dan aanmeld bij mijn gebied gaat het mis.
Dan krijg ik eerts een foutmelding en dan niks meer, ik zie alleen mijn achtergron en voor de rest niks.

ps. Ik heb nog een vraag ik denk dat opnieuw ga insataleren want ik denk dat ik er niet anders uit kom (ik volg wel al jullie raad op en heb ook alles geprobeerd) Maar hoe devragmenteer ik de schijf. want in widows weet ik het wel maar niet ergens anders.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 11:44 ]

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03 14:21
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:23:
[...]

ik ben dyslexties en soms gaat het mis ;)
dat weten we inmiddels , maar zoals Backlash-32 al zegt: probeer je zinnen wel in een logische volgorde neer te plempen en daarbij ook nog punten en komma'te gebruiken.

LinkedIn
BlackIntel

• axis
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:33:
Bedankt voor alle opmerkingen maar ik zal wel uitleggen wat ik nou precies doe.
Als de pc opstart dan wacht ik heel even en dan druk ik f8 en niet F en 8 dan kan ik kiezen uit een boel keuzen, dat klopt allemaal.
Welke opties uit dit menu heb je allemaal al geprobeerd?
maar na windows is geladen (jeweetwel met dat laadbalkje) kan ik kiezen op welk gebied ik wil gaan
werken dat gaat ook goed maar als ik me dan aanmeld bij mijn gebied gaat het mis.
Dan krijg ik eerts een foutmelding en dan niks meer, ik zie alleen mijn achtergron en voor de rest niks.
Wat is die EXACTE foutmelding dan?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

En wat gebeurt er als je op het "gebied" administrator inlogt?

Verwijderd

Topicstarter
De foutmelding heeft met widows explorer.EXE te maken hij zegt dat er een fout is opgetreden en moet worden afgesloten en dan de rest van rapport verzenden.

Welke ik allemaal heb geprobeert zowiezo is veilige modus, veilige modus met opdrachtprompt, laatste bekende juiste configuratie en foutopsporingsmodus.

Verwijderd

Topicstarter
Coach4All schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:49:
En wat gebeurt er als je op het "gebied" administrator inlogt?
Dan krijg ik precies hezelfde als bij mijn iegen gebied maar dan met een zwar achtergrond.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

tijmennnnn,

Even wat regels voor je reacties, want we komen echt geen steek verder op deze manier:
  • Als je zelf als laatste gereageerd hebt, bewerk dan je laatste bericht. Ga geen twee reacties plaatsen.
  • Als je ergnes op reageer, quote dan de context en bouw je zinnen helder en logisch op. Controleer ook je spelling (dat je dyslektisch bent betekent gewoon dat je wat meer moeite zal moeten doen)
Op deze manier in je topic doorgaan heeft in ieder geval geen zin :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:53:
[...]

Dan krijg ik precies hezelfde als bij mijn iegen gebied maar dan met een zwar achtergrond.
Probeer es het volgende...

1. Start Windows normaal op.
2. Wacht op de foutmelding van explorer.exe, en klik deze gewoon weg.
3. Druk en houdt de windows toets ingedrukt en ram op R.
4. Als je nu het uitvoeren scherm krijgt, vul in de lege regel explorer.exe in en ram op enter.

verschijnt daarna de foutmelding nog steeds?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga winxp opnieuw installeeren want volgens mij komen we er anders niet uit.
Maar ik heb dan nog een laatste vraag hoe defragemteer ik mijn harde schijf, want ik weet wel hoe ik het moet doen in winxp maar niet ergens anders.

Als ik dat antwoord heb gekregen mogen jullie er wel een slotje op gooien.

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-03 09:55
Je hebt het over formateren en dat kan in een nieuwe windows installatie ook tijdens de installatie, dus dat hoef je niet van te voren te doen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:07:
Ik ga winxp opnieuw installeeren want volgens mij komen we er anders niet uit.
Maar ik heb dan nog een laatste vraag hoe defragemteer ik mijn harde schijf, want ik weet wel hoe ik het moet doen in winxp maar niet ergens anders.

Als ik dat antwoord heb gekregen mogen jullie er wel een slotje op gooien.
Zoek zelf maar even. We zijn echt geen helpdesk hier, zoals elevator al aangeeft ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap niet hoe ik winxp opnieuw instaleer ik stop de cd er in en start de pc op is dit de goede manier?

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-03 09:58
Zou je hem niet naar de computerwinkel brengen dan gebeurt het ook gelijk goed. Want nu stel je wel erg " simpele" vragen. Of zoek iemand die je wilt helpen met het installeren.

• axis
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:24:
Ik snap niet hoe ik winxp opnieuw instaleer ik stop de cd er in en start de pc op is dit de goede manier?
Klopt inderdaad, en van daar uit volg je gewoon de instructies op het scherm (er wordt ook gevraagd of je de schijf of partitie wilt formatteren)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dat je het niet snapt is geen ramp zoals hierboven al gezegd wordt. Je stelt nu echter al een paar keer een vraag waarop het antwoord letterlijk in de FAQ te vinden is. Het is wel de bedoeling dat je wat doet met de tips die we je geven, en dat je zelf op zoek gaat naar een oplossing. Zonder die actieve inzet van jouw kant heeft dit topic weinig nut :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Ook gehad

Veilig modus opstarten en dan een herstel punt laden die automatisch in installatie is aangemaatk.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 15:47
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:48:
Wat ik denk wat jij bedoelt (ik kan er iig geen zeer duidelijke dingen uithalen door gebrekkig Nederlands) is dat je in de recovery console kan komen. Je zou in theorie dan handmatig de aangepaste bestanden kunnen vervangen door de originelen en de nieuwe bestanden verwijderen. Maar ik denk dat dat heel lastig gaat worden, je zult helemaal uit moeten zoeken welke bestanden erbij komen en welke er vervangen zijn!

• axis
The__Virus schreef op zondag 04 september 2005 @ 19:53:
[...]

Wat ik denk wat jij bedoelt (ik kan er iig geen zeer duidelijke dingen uithalen door gebrekkig Nederlands) is dat je in de recovery console kan komen. Je zou in theorie dan handmatig de aangepaste bestanden kunnen vervangen door de originelen en de nieuwe bestanden verwijderen. Maar ik denk dat dat heel lastig gaat worden, je zult helemaal uit moeten zoeken welke bestanden erbij komen en welke er vervangen zijn!
Ja, maak de topicstarter helemaal in de war, hij had gisteren om 12:07 al besloten dat hij een schone installatie wilde doen ;)

Pagina: 1