Toon posts:

batch bestand maken voor switchen scherm.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen om een batch bestand te maken die tijdens het opstarten van mijn laptop de optie (Fn + F10) maakt

Als ik mijn laptop namelijk uit mijn dockingstation heb gehaald herkend mijn extern scherm hem niet automatisch. Dus wil ik graag dat hij dit tijdens het opstarten doet.

Verwijderd

Meestal worden de Fn toetsen niet door software gestuurd. Dus ik vrees dat het lastig wordt een batchbestand daarvoor te gebruiken.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:41
^^ wat Bart-Man zegt, verder hebben batch-bestanden weinig met non-windows operating systems te maken.

Maar welk OS je ook gebruikt, dit kan dus hoogstwaarschijnlijk niet.

Verder nog een paar dingen voor de volgende keer dat je een topic opent op dit forum:

- Crossposten (Batch bestand voor opstarten extern scherm) is niet de bedoeling. 1 topic is echt genoeg.
- Vermeldt erbij om wat voor hardware het gaat en om wat voor software. In dit geval zou het handig zijn geweest om te weten met welk OS je werkt. De term 'batch-bestand' suggereert DOS of Windows, iig hebben beide weinig met dit subforum te maken....dus check ook even waar je een topic opent.

Dit topic is gesloten.