Toon posts:

[XP] Professional over Home editie installeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop die steeds maar reboot als hij bij het opstarten al bij het bureaublad de programma's aan het laden is. Ik kan het probleem maar niet achterhalen, dus wil ik Windows overnieuw er overheen gooien. Nou zit er op de laptop een Home editie, is het mogelijk de professional editie er overheen te gooien met behoud van eigen bestanden en instellingen?

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik heb de laptop zover dat hij niet meer reboot, maar nu krijg ik wel de melding dat het systeem hersteld is van een ernstige fout :?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat wil je nou precies?

Het lijkt me dat je eerste vraag gewoon heel makkelijk uit te proberen is? :)
Je andere probleem kunnen we wel bekijken, maar als jij dan na 10 replies en 5 uur later meld dat je geherinstalleerd hebt is het natuurlijk verloren tijd voor iedereen :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:23:
Wat wil je nou precies?

Het lijkt me dat je eerste vraag gewoon heel makkelijk uit te proberen is? :)
Je andere probleem kunnen we wel bekijken, maar als jij dan na 10 replies en 5 uur later meld dat je geherinstalleerd hebt is het natuurlijk verloren tijd voor iedereen :)
Ik wil weten of ik Professional kan gooien over een Home installatie. Zonder dat dingen zoals bv internetinstelingen (adsl) opnieuw gedaan moeten worden :)

Verwijderd

Dat kan. Zie http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/upgrading/matrix.mspx. Omdat dit met een beetje zoekwerk makkelijk te vinden is, ga ik dit topic sluiten :)

Dit topic is gesloten.