Toon posts:

Problemen met internetverbinding Sitecom router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al die tijd heeft mijn Sitecom wireless router het gedaan. Wireless network ADSL router 54M met nieuwste firmware nodig omdat ze de lijn voorbereid hebben op ADSL2. Je raad het al…zonder maar iets aangepast te hebben ik heb nu problemen. KPN- en Planet helpdesk geven aan dat de lijn goed is, echter op mijn router gaat het WAN lampje af en toe uit of knippert. Mijn internet hapert daardoor. Geeft dit aan de er geen constante verbindingslijn is of kan ik nog wat anders proberen? Even ter info; Windows XP (SP2) met een goede kabelverbinding van pc naar router. Wireless werkt ook niet. :'( Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Ik vrees dat je dan toch bij de KPN moet zijn, als je al een firmwareupgrade e.d. hebt geprobeerd. Maar de vraag is of het aan de KPN ligt, Sitecom staat niet echt bekend als een fabrikant van de meest geweldige apparatuur.... Zonder hiermee je router af te willen kraken, informeer eerst bij Sitecom of het een bekend probleem is.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, we gaan weer even bellen. Jammer genoeg geven ze alleen 100% support als je KPN apparatuur hebt, maar laten we het maar proberen met hun 50% support die nog is overgebleven.