10.4 compatible USB switch

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views sinds 30-01-2008

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
Vanmiddag kocht ik een Belkin 2x1 USB switch; deze switch maakt het mogelijk een USB apparaat (in mijn geval een toetsenbord) tussen 2 computers te delen d.m.v. een toetsencombinatie:

http://catalog.belkin.com...ant_Id=&Product_Id=162177

Na aansluiten bleek echter dat de switch niet werkte; switchen op de PC ging goed, maar op de Mac niet. De documentatie geeft aan 'Mac OSX or higher', maar Belkin vermeldt op haar site dat de switch echter NIET werkt met 10.3 of hoger. Leuk dat dit niet op de verpakking staat.

Is iemand op de hoogte van een USB switch in deze prijsklasse die ook d.m.v. een toetsencombinatie kan switchen en wél werkt onder 10.4? Ik heb er al een met een knop, die zoek ik dus niet.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Deze wordt op de apple store als accesoire aanbevolen, (als goedkopere van de 2 beschikbare kvm switches van Belkin):

http://catalog.belkin.com...ath=%2FRoot%2FPeripheralS

pricewatch
pricewatch: Belkin 2-poorts KVM-switch met ingebouwde bekabeling, USB

(ja het zijn wel veel kabels voor jouw doel... ;) )
weet niet of het met een toetsenbord combi werkt check dat zelf even

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
Er staat in de beschrijving bij dat de switch software alleen met Windows werkt...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
In Mac Toetsenbord wil niet via KVM Switch? staan ook wat ervaringen, misschien kun je daar even kijken

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 09:30
Heeft iemand ervaring met dit apparaat voor het delen van een USB toetsenbord/muis set (bluetooth, Logitech diNovo Laser) op 2 windowsmachines?
Ik wil namelijk gemakkelijk kunnen schakelen tussen mijn laptop en mijn computer, heb geen KVM voor videonodig aangezien mijn monitor genoeg aansluitingen en een makkelijke inputwijziginsknop heeft.

Of kan ik hier beter een apart topic voor aanmaken in plaats van deze te recyclen? :)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:39
Dat is echt een andere vraag. Dus dan kun je beter even een nieuw topic maken. Dan kunnen andere mensen je topic ook makkelijk vinden en je hopelijk helpen. Zet er dan wel even bij, wat je zelf evt. al aan oplossingen hebt gevonden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.