Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CMOD] Iets unieks?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na wat te hebben gezocht kwam ik een bericht van iemand tegen.
Samengevat: bijna elke tweaker heeft de standaard casemods.

Nu wil ik dat mn case natuurlijk uniek word, of iig met dingen die je niet vaak tegenkomt :P

Ik heb wel een paar ideeen zoals een HDD openmaken en er pexiglas op gooien (oke, niet zo uniek, maar et idee)

Iemand die unieken stuff heeft ofzo? :P
Verzinnen in ook goed :P

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

Tsja, wat als wij wat voor je gaan verzinnen is het al niet origineel meer he ;)

Het best kun je gewoon een paar casemod sites afgaan (casejunkies, bit-tech, maar ook hier op GoT is zat leuks te vinden :)). Hier kun je in ieder geval ideeën opdoen :).

Een goeie casemod is een combinatie van goede ideeën, aangevuld met eigen creativiteit.. Dus laat je fantasie de vrije loop, maak er wat moois van, en show je resultaat hier! :9

Succes d:)b

en zo is het voorspeld!

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 22:49

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

Als je iets echt unieks wil, moet je dat toch echt zelf verzinnen... Gebruik je fantasie! :)

Plexiglas, neon, water, vissen, hout, 19" racks, flightcases en prefab spul kun je beter niet als trefwoorden gebruiken! :z

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 22:05
Is het nog wel uniek als je het hier vandaan haalt?

Het kan wel uniek zijn, maar niet echt zelf bedacht :P (Beetje moeilijk formuleren dit :p)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 13:56

chromeeh

the Gnome

Ik maak liever iets dat ik zelf mooi vind, dan iets wat een ander mooi vind :)
In de zin van, ik wil geen kast met een window, want dan moet ik teveel kabels bundelen etc wat ik weer irritant vind als ik een keertje hardware moet wisselen etc.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het kenmerk van iets unieks is dat niemand dat nog heeft. Als iemand je hier "stuff" kan geven zoals jij het noemt is het al niet meer uniek.

Verwijderd

Topicstarter
adoy schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 23:15:
Als je iets echt unieks wil, moet je dat toch echt zelf verzinnen... Gebruik je fantasie! :)

Plexiglas, neon, water, vissen, hout, 19" racks, flightcases en prefab spul kun je beter niet als trefwoorden gebruiken! :z
Ik heb guppen :D

@

Overigens zijn er wel de oude voor alvast zoals ledjes vervangen, hdd open en plexi erop en de voedingmod :) (plexi met neon :P, is dat wel veilig? :D)

Verder heb ik wel gaatjes is mn frontpanel voor een fannetje of neon :D

ik heb een zeer geniaal idee, alleen zit ik met het signaal en de stroom :'(
Zou een waanzinnig idee zijn :P

EDIT: Ik dacht, k ga es kijken:
http://www.x-modding.co.uk/

HUMOR! 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 23:56 ]

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

een vette mod zoeken. en daar dingen van rippen.

vervolgens compleet aanpassen.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 12:21
Wat dacht je van bijvoorbeeld 2 kasten in elkaar verwerken in een kruisvorm (zodat je dus van bovenaf een soort + krijgt). Verder vraag ik me af of deze thread zo lang open blijft, maar ik wens je iig succes (en ik ben het wek eens dat je cmod bijzonder moet worden)

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:15

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

adoy schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 23:15:

...of slangen :Y)

De Nederbelg !

Verwijderd

Topicstarter
Overigens kan ik wel bij de bouwmarkt terecht na een hoop pics te hebben gezien :).
Maar die hou ik voor mezelf :P.

PS: Mn cpu fan is omgekeerd, blaast eruit ipv erin |:( 8)7
Moet je nog nagaan dat ie 35 graden idle is en 54 stressed (nog wel overgeclocked 8)7 )

We kunnen hier ook de geweeste unieke mods bespreken :). Dus wat al oud is mar toch weinig tegenkomt :)

EDIT:
Zoals dit: Afbeeldingslocatie: http://www.freenet.de/freenet/computer_und_technik/bildershows/crazy_casemods/bilder_gross/011.jpeg

Das toch vet!? :D _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2005 00:23 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sja, als iemand een uniek idee heeft houdt 'ie het meestal voor zichzelf :) Verder word dit een opsomtopic, vandaar dat ik 'm sluit. Wees zelf creatief en verbaas ons ;)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.