Toon posts:

K8N SLI Platinum UV-gevoelig!?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand toevallig of de sloten op dit moederbord, net zoals bij de landpartymoederboarden, UV-gevoelig zijn !?

http://www.msi.com.tw/pro...ro_mbd_detail.php?UID=641

thnx,
Bram

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-05 20:23

link_mario

Ofwa?

Volgens mij niet, staat nergens aangegeven en heb er ook nog nooit iemand over gehoord.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Zo te zien niet, maar wat is je eigenlijke vraag? :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
eigelijk zoek ik dus een moederboard met:
- AMD socket 939 (3500 +)
- duel channel geheugen (400 mhz)
- sound onboard (min. 5.1)
- lan
- 2 x 16 pci express
- min. 3 pci sloten

Dat had deze dus....

Maar eigenlijk zou ik dit graag op een " DFI-lanparty" moedebord willen hebben. Aangezien ik aan het casemodden ben denk ik dat dit een mooi en leuk effect geeft. Moederboatden zijn vaak saai .....
Het probleem is natuurlijk dat ik dit niet kan vinden (heb al uren gezocht :( )

groetjes,
Bram

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:58:
- lan
- 2 x 16 pci express
- min. 3 pci sloten
Mag ik vragen wat de reden is dat je minimaal 3 PCI-sloten wilt hebben?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:58:
- lan
- 2 x 16 pci express
- min. 3 pci sloten

Dat had deze dus....

Maar eigenlijk zou ik dit graag op een " DFI-lanparty" moedebord willen hebben.
koop dan een dfi-lanparty! zowel de "nf4-sli D" en de "nf4-sli DR" voldoen aan je eisen.

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 23:08:
[...]
koop dan een dfi-lanparty! zowel de "nf4-sli D" en de "nf4-sli DR" voldoen aan je eisen.
Nee, want die hebben maar 2 PCI-sloten. Dat was ook de reden waarom ik naar zijn motivatie vroeg ;)

Verwijderd

Ik kan je vertellen, het onderste slot gloeit wel oranje op. Ik heb een tijd terug ook een MSI gehad met zo'n oranje slot en dat is het enige wat 'opgloeit' :)

Verwijderd

Topicstarter
nee dat klopt dus nie, deze moederborden hebben dus maar 2 pci poorten. Het klinkt misschien dom, maar ik heb er echt minimaal 3 nodig. Ik zal proberen het een beetje kort uit te leggen.

Ik ben een eigen computer kast aan het bouwen. Hierbij heb een een soort bakjes gemaakt (hout) voor de HDD's. Uiteraard heb ik aan de voorkant van deze bakjes 2 vrij grote vierkante gemaakt zodat hij zijn warmte kwijt kan... Probleem is nu (ben ik pas achter gekomen) dat niet voldoende is. Geen probleem, koop ik ven's. Probleem is dus dat dat bakje al over het moederbord hangt ... Hals hier dan ook weer een van van 3cm dik bij komt neem dit al 2 pci-sloten in beslag. Om toen de mogelijkheid open te kunnen houden een pci kaartje te kunnen gebruiken, moet ik er dus minmaal 3 hebben. Als ik deze dan zou gebruiken, zou de pci kaart de toe stroom van lucht naar mijn ven's belemmeren, maar dat zien we dan wel weer....
snappen jullie het een beetje!?

Het is me niet gelukt een foto hierbij te zetten :S

Verwijderd

ah verrek, jullie hebben gelijk. Ging er gewoon van uit dat alleen m-atx planken of kleiner minder dan 3 pci-sloten kunnen hebben. Maar dat is dankzij sli ff anders geworden.

Verwijderd

Topicstarter
jah precies dat is dus het probleem :S leek me wel handing om later eventueel nog de mogelijkheid te hebben een 2de videokaart er bij te zetten...
Weten jullie of dat wel bestaat van Lanparty !? ZOu jullie ff kunnen kijken :+

Mensen zeggen trouwens ook dat je om SLI-mode te kunne gebruiken, je minimaal 4000 + processor moet hebben ..... Ik ben van plan een 3500+ te halen, kan het hier ook mee!?

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 07:44

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

het licht eraan. Voor een 7800GT(X) is de FX-57 nog geeneens genoeg, bij tragere kaartjes (6800/6600/Ultra/GT) gaat het wel, alleen op hogere kwaliteitsinstellingen worden de prestaties ernstig gelimiteerd door de processor.

Logius | Somda | Twitter

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:57

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

http://www.bit-tech.net/m...4/wcg2005_casemod/11.html

als je die link volgt zie je hoe zo'n bord er uit ziet in een case met uv verlichting ;)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:42

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 01:30:
jah precies dat is dus het probleem :S leek me wel handing om later eventueel nog de mogelijkheid te hebben een 2de videokaart er bij te zetten...
Weten jullie of dat wel bestaat van Lanparty !? ZOu jullie ff kunnen kijken :+

Mensen zeggen trouwens ook dat je om SLI-mode te kunne gebruiken, je minimaal 4000 + processor moet hebben ..... Ik ben van plan een 3500+ te halen, kan het hier ook mee!?
SLI werkt in gewoon met elke processor. Alleen is het zo dat één van de twee de bottleneck wordt. In een SLI opstelling is de processor eigenlijk altijd de bottleneck. Maar dat is totaal geen probleem hoor. 3500+ of een 4000+ zit wel performence verschil in. Maar de 4000+ is 2x zo duur als een 3500+. Als je geld over hebt kun je een 4000+ halen, maar ik zou mooi een 3500+ halen. En vind je het ooit niet snel genoeg performen dan upgrade je dan toch gewoon je processor naar een veel sneller model :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

* BalusC ziet nul inzet vanuit de kant van de topicstarter. En dat kan nooit goed zijn ;) Dicht dus.

Aangezien je al hier eerder op bent gewezen, raad ik je aan om bij een volgend topic 2x te nadenken voordat je het start. Herlees mijn mailtje, vorige sluitmessages en de registratievoorwaarden, mocht je vergeten te zijn wáárom.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.