[2000] Max. aantal geheimen overschreden bij copy DVD

Pagina: 1
Acties:

• DrDeathhand
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-03 19:19
Beste Tweakers,

ik zit met het volgende probleem. Ik probeer van een legale dvd, die ik gewoon in de vidtheek gehuurt heb de content op mijn HDD te copieren.

Ik krijg regelmatig als ik dat probeer de volgende melding in windows 2000

Kan VIDEO_TS niet kopiëren: Het maximum aantal geheimen dat op één systeem mag worden opgeslagen, is overschreden.

Ik heb win2000 SP4 met alle laatste updates en stuff. De partitie waar ik deze file naar probeer te copieren is 80 gig waarvan nog 16 gig over, en ingedeeld in fat32. Ik heb al meerdere dvd's op deze schijf gezet in de afgelopen jaar zo maar elke keer krijg ik deze shit, ik los het dan op door een clean OS image terug te plempen en dan daarna weer mijn bijgewerkte image weer terug te zetten maar het is toch wel vreemd dat ik zone melding krijg.

Ik heb dit probleem verders ook met geen enkel ander iets, ik kan super grote dingen, maps die totaal 5 gigs of meer zijn zo zonder problemen op de hdd zetten, behalve de inhoud van een dvd die direct dus van een dvd af komt. En hij blijft ook alleen maar zo ver bij video_ts hangen.

Weet iemand wat hier aan gedaan kan worden, behalve een OS upgrade of een clean image installen??

Hier nog even mijn sys specs

CAse: Thermaltake Xaser 2 6000A plus
PSU : Enermax EG465P-VE 431Watt
Motherboard = Asus P4S533 Bios version 1010
Processor: p4 2.53 ghz 533 with Thermaltake Vulcano 7+ Cooler
RAM : PC2700 Samsung with heatsinks from Thermaltake 1024MB
Graphics card: Gainward 6800GT 2400GS GLH
Soundcard: Creative Labs audigy2 Platium
DVD drive= Nec 5800A
CDWriter= Plextor Premium
Monitor = Dell 21 inch Triniton P1100 100mhz refreshrate 1024 768 rez
network card= 2x 3com 3c905B-Tx
Harddisk = 2x Western Digital WD800JB ( 80 gigs both )
Internet connection = ADSL 8 mbit down, 1024kbs up

OS = Win2000 with SP4 and all recent patches and updates from windows update
DirectX version = 9c
Chat programs = MSN messenger ( Ver 6.2 )
Anti Virus program = Norton Anti Virus 2003 professional, Anti virus tool kit pro
Vid card drivers = Detonator 77.77 WHQL
Soundcard drivers = latest version
Internet explorer version = 5.5 Sp2
Mail program used = Outlook Expres
Burning programs used = Easy CD Creator 5 PLat + Nero 6.6 latest version
Games installed at the moment = Elderscrolls3 Morrowind + add on Tribunal,
Baldurs Gate1 + Add on Tales of the Sword Coast, Baldurs Gate2 Shadows of ahm collectors editon + add on Throne of Bhaal, Shogo mobile armored division,
Vietcong, Chaser, Call of Duty + addon , Gothic2, Vampire the Masquerade Bloodlines, Doom 3, Knights of Honor, Dungeon Siege, Ultima Underworld 1 +2, Ultima7 Part1 The Black Gate, Ultima7 part2 The Serpent Isle,Blake Stone 1 + 2 ( all these games are updated to latest version)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

uhm, kon FAT32 niet maximaal een bestand aan van 4GB? misschien dat je daar overheen gaat?
ik zou sowieso overstappen op NTFS... minder last van slackspace en het is ook nog sneller. (en uiteraard niet die 4GB limit op files)

[ Voor 11% gewijzigd door McKaamos op 03-09-2005 21:21 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Installeer Slysoft AnyDVD en je problemen zijn opgelost. ;) Wanneer AnyDVD op de achtergrond draait, worden alle beperkingen op DVD's real-time ongedaan gemaakt. Waarschijnlijk zijn de DVD's die je probeert te kopiëren op een of andere manier beveiligd. Ik heb exact hetzelfde probleem gehad (de "geheimen"-melding) tijdens het kopiëren van een DVD. AnyDVD lost dit op.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 22:51 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit - "Zeer vreemde melding" zegt natuurlijk feitelijk niets over je probleem :)

• DrDeathhand
FireWurX schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:21:
uhm, kon FAT32 niet maximaal een bestand aan van 4GB? misschien dat je daar overheen gaat?
ik zou sowieso overstappen op NTFS... minder last van slackspace en het is ook nog sneller. (en uiteraard niet die 4GB limit op files)
Beste Fireworx,

Hmzzz, het gene is wel zo dat VIDEO_TS.vob bestand maar 1.80 megs is. De rest van de bestanden zijn groter, en dat is in totaal een heleboel gigs, maar dat ene bestand dus niet.

Maar daar krijg ik wel dus die ene foutmelding op.

Zeer vreemd dus nog steeds.

• DrDeathhand
elevator schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:06:
Kleine titel edit - "Zeer vreemde melding" zegt natuurlijk feitelijk niets over je probleem :)
Beste Big Brother,

Wel vreemd dat je een apart programmatje nodig hebt om normaal een dvd te copyeren, trouwens, ik zat net eens te kijken naar die VIDEO_TS.vob bestand en zag dat die maar 1.80 megs is. Wat dus betekend dat eigenlijk de grote er niks mee te maken heeft. De andere vobs zijn natuurlijk wel allemaal groter enzo, maar dit ene bestand is het gene wat de melding geeft.

Dus ik vind het nog steeds vreemd en het lijkt me dat er toch een andere oplossing voor moet zijn.

Maar ik zal eens kieken naar dat programmatje waar jij het over hebt

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als je alleen wilt rippen, kijk dan zeker ook eens naar DVD Decrypter (Freeware), dit werkt echt fantastisch
Één knop, en hij begint meteen met rippen.
http://tweakers.net/meuktracker/8875

Verwijderd

DrDeathhand schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 23:25:
[...]

Wel vreemd dat je een apart programmatje nodig hebt om normaal een dvd te copyeren,
Behalve als de DVD niet "normaal" is. Die dingen zijn tegenwoordig praktisch allemaal beveiligd.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

kan dan niemand mijn nick goed spellen? :X

anyway, zo raar is het niet dat je een tooltje nodig hebt om een DVD te kopieren... DVD's kunnen net als CD's beveiligd zijn as far as i know...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-03 22:43

ThaHandy

Discovery Channel

zoals ik het lees copieer jij de inhoud op de DVD gewoon naar de HD, zonder een appart programmatje?

• DrDeathhand
Yup dat klopt, gewoon rechts klik op de dvd drive, openen, CTRL A CTRL C dan ga ik naar L:\DVD\Chronicles of Riddick (deze probeer ik er nu in te copieren) en dan CTRL V.

En dan gaat ie lopen, en zo heb ik al meerdere keren dvd's gecopieerd maar ook meerdere keren deze melding gekregen, ik ging om die melding heen door of een andere OS te installen of een clean win2000 image terug te ghosten. Maar jah het lijkt me toch dat het mogelijk moet zijn om een dvd te kunnen copieren zonder deze moeilijkheden

Verwijderd

DrDeathhand schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:01:
Maar jah het lijkt me toch dat het mogelijk moet zijn om een dvd te kunnen copieren zonder deze moeilijkheden
Dat kan ook, als je de uitgevers van films vriendelijk verzoekt hun DVD's niet meer te beveiligen.

• DrDeathhand
Allright,

Pfff stomme beveiligings shit ook, is echt niet leuk meer, maar jah, dan maar op de software matige manier er om heen zeilen eh.

Verwijderd

DrDeathhand schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:10:

Pfff stomme beveiligings shit ook, is echt niet leuk meer, maar jah, dan maar op de software matige manier er om heen zeilen eh.
Precies, en gelukkig is AnyDVD niet zo'n nadrukkelijk aanwezig programma. Het staat in je system tray en je merkt er niets van. Laat het even weten als het werkt. Bij mij in elk geval wel.

• DrDeathhand
Hmm ik zal het programmatje eens uitproberen,

Misschien zijn er ook programmas die je alleen maar hoeft te starten, en zeggen van, copy content to bla bla bla en dan klaar programma sluiten en done. Meer wil ik ook nie, is klote dat je anders weer iets extras op je systeem hebt mee draaien.

Verwijderd

Da's AnyDVD in principe ook. Je start het programmaatje en je kunt alles met de (beveiligde) DVD doen wat je wilt (via de Verkenner kopiëren, DVD-verkleinprogramma gebruiken, DVD met een brandprogramma overkopiëren, etc.). Daarna sluit je het programmaatje weer af.

• DrDeathhand
Owwwkies, Anydvd HERE I COME!!!

hehe anyways thanks guys voor al uw hulp. Ik hoop dat dit gaat werken.
Pagina: 1