Beste Tweakers,
ik zit met het volgende probleem. Ik probeer van een legale dvd, die ik gewoon in de vidtheek gehuurt heb de content op mijn HDD te copieren.
Ik krijg regelmatig als ik dat probeer de volgende melding in windows 2000
Kan VIDEO_TS niet kopiëren: Het maximum aantal geheimen dat op één systeem mag worden opgeslagen, is overschreden.
Ik heb win2000 SP4 met alle laatste updates en stuff. De partitie waar ik deze file naar probeer te copieren is 80 gig waarvan nog 16 gig over, en ingedeeld in fat32. Ik heb al meerdere dvd's op deze schijf gezet in de afgelopen jaar zo maar elke keer krijg ik deze shit, ik los het dan op door een clean OS image terug te plempen en dan daarna weer mijn bijgewerkte image weer terug te zetten maar het is toch wel vreemd dat ik zone melding krijg.
Ik heb dit probleem verders ook met geen enkel ander iets, ik kan super grote dingen, maps die totaal 5 gigs of meer zijn zo zonder problemen op de hdd zetten, behalve de inhoud van een dvd die direct dus van een dvd af komt. En hij blijft ook alleen maar zo ver bij video_ts hangen.
Weet iemand wat hier aan gedaan kan worden, behalve een OS upgrade of een clean image installen??
Hier nog even mijn sys specs
CAse: Thermaltake Xaser 2 6000A plus
PSU : Enermax EG465P-VE 431Watt
Motherboard = Asus P4S533 Bios version 1010
Processor: p4 2.53 ghz 533 with Thermaltake Vulcano 7+ Cooler
RAM : PC2700 Samsung with heatsinks from Thermaltake 1024MB
Graphics card: Gainward 6800GT 2400GS GLH
Soundcard: Creative Labs audigy2 Platium
DVD drive= Nec 5800A
CDWriter= Plextor Premium
Monitor = Dell 21 inch Triniton P1100 100mhz refreshrate 1024 768 rez
network card= 2x 3com 3c905B-Tx
Harddisk = 2x Western Digital WD800JB ( 80 gigs both )
Internet connection = ADSL 8 mbit down, 1024kbs up
OS = Win2000 with SP4 and all recent patches and updates from windows update
DirectX version = 9c
Chat programs = MSN messenger ( Ver 6.2 )
Anti Virus program = Norton Anti Virus 2003 professional, Anti virus tool kit pro
Vid card drivers = Detonator 77.77 WHQL
Soundcard drivers = latest version
Internet explorer version = 5.5 Sp2
Mail program used = Outlook Expres
Burning programs used = Easy CD Creator 5 PLat + Nero 6.6 latest version
Games installed at the moment = Elderscrolls3 Morrowind + add on Tribunal,
Baldurs Gate1 + Add on Tales of the Sword Coast, Baldurs Gate2 Shadows of ahm collectors editon + add on Throne of Bhaal, Shogo mobile armored division,
Vietcong, Chaser, Call of Duty + addon , Gothic2, Vampire the Masquerade Bloodlines, Doom 3, Knights of Honor, Dungeon Siege, Ultima Underworld 1 +2, Ultima7 Part1 The Black Gate, Ultima7 part2 The Serpent Isle,Blake Stone 1 + 2 ( all these games are updated to latest version)
ik zit met het volgende probleem. Ik probeer van een legale dvd, die ik gewoon in de vidtheek gehuurt heb de content op mijn HDD te copieren.
Ik krijg regelmatig als ik dat probeer de volgende melding in windows 2000
Kan VIDEO_TS niet kopiëren: Het maximum aantal geheimen dat op één systeem mag worden opgeslagen, is overschreden.
Ik heb win2000 SP4 met alle laatste updates en stuff. De partitie waar ik deze file naar probeer te copieren is 80 gig waarvan nog 16 gig over, en ingedeeld in fat32. Ik heb al meerdere dvd's op deze schijf gezet in de afgelopen jaar zo maar elke keer krijg ik deze shit, ik los het dan op door een clean OS image terug te plempen en dan daarna weer mijn bijgewerkte image weer terug te zetten maar het is toch wel vreemd dat ik zone melding krijg.
Ik heb dit probleem verders ook met geen enkel ander iets, ik kan super grote dingen, maps die totaal 5 gigs of meer zijn zo zonder problemen op de hdd zetten, behalve de inhoud van een dvd die direct dus van een dvd af komt. En hij blijft ook alleen maar zo ver bij video_ts hangen.
Weet iemand wat hier aan gedaan kan worden, behalve een OS upgrade of een clean image installen??
Hier nog even mijn sys specs
CAse: Thermaltake Xaser 2 6000A plus
PSU : Enermax EG465P-VE 431Watt
Motherboard = Asus P4S533 Bios version 1010
Processor: p4 2.53 ghz 533 with Thermaltake Vulcano 7+ Cooler
RAM : PC2700 Samsung with heatsinks from Thermaltake 1024MB
Graphics card: Gainward 6800GT 2400GS GLH
Soundcard: Creative Labs audigy2 Platium
DVD drive= Nec 5800A
CDWriter= Plextor Premium
Monitor = Dell 21 inch Triniton P1100 100mhz refreshrate 1024 768 rez
network card= 2x 3com 3c905B-Tx
Harddisk = 2x Western Digital WD800JB ( 80 gigs both )
Internet connection = ADSL 8 mbit down, 1024kbs up
OS = Win2000 with SP4 and all recent patches and updates from windows update
DirectX version = 9c
Chat programs = MSN messenger ( Ver 6.2 )
Anti Virus program = Norton Anti Virus 2003 professional, Anti virus tool kit pro
Vid card drivers = Detonator 77.77 WHQL
Soundcard drivers = latest version
Internet explorer version = 5.5 Sp2
Mail program used = Outlook Expres
Burning programs used = Easy CD Creator 5 PLat + Nero 6.6 latest version
Games installed at the moment = Elderscrolls3 Morrowind + add on Tribunal,
Baldurs Gate1 + Add on Tales of the Sword Coast, Baldurs Gate2 Shadows of ahm collectors editon + add on Throne of Bhaal, Shogo mobile armored division,
Vietcong, Chaser, Call of Duty + addon , Gothic2, Vampire the Masquerade Bloodlines, Doom 3, Knights of Honor, Dungeon Siege, Ultima Underworld 1 +2, Ultima7 Part1 The Black Gate, Ultima7 part2 The Serpent Isle,Blake Stone 1 + 2 ( all these games are updated to latest version)