Probleem: ik kan niet met de bijgeleverde software van Linksys mijn wireless-g access point beveilingen omdat hij vanaf de pc niet te vinden is. (er zijn ook geen nieuwe versies op de site)
Opstelling: adsl-splitter-modem/router met op poort 1 de wireless Access point en op poort 2 van de modem/router de pc. Laptop en pc allebei win xp sp2 updated
Internet op pc werkt prima, internet op de laptop werkt ook prima via het acces point maar onbeveiligd!
Misschien handig om te weten (weet niet op het van belang is, mij lijkt dat het probleem daar zit)
pingen vanaf de pc lukt niet, tewijl er wel internet is.
Ik heb wel toegang tot de modem/router
Pingen vanaf de laptop werkt wel goed.
Wat zie ik over het hoofd, na een halve dag lezen, zoeken en proberen weet ik het echt niet meer.
Opstelling: adsl-splitter-modem/router met op poort 1 de wireless Access point en op poort 2 van de modem/router de pc. Laptop en pc allebei win xp sp2 updated
Internet op pc werkt prima, internet op de laptop werkt ook prima via het acces point maar onbeveiligd!
Misschien handig om te weten (weet niet op het van belang is, mij lijkt dat het probleem daar zit)
pingen vanaf de pc lukt niet, tewijl er wel internet is.
Ik heb wel toegang tot de modem/router
Pingen vanaf de laptop werkt wel goed.
Wat zie ik over het hoofd, na een halve dag lezen, zoeken en proberen weet ik het echt niet meer.
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.