Toon posts:

Bluetooth Carkit i.c.m. amp+sub

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een bluetooth carkit aangeschaft en zit nu met het volgende probleem. Ik heb 4 speakers aangesloten op mijn radio en een subwoofer op een versterker. Wanneer ik gebeld word worden de 4 speakers wel gemute maar de sub blijft doorklinken. De speakers worden via een mute-box gemute en er zit nog een losse kabel bij dis laag-ohmig wordt op het moment dat ik gebeld wordt, maar deze is niet sterk genoeg om de versterker te muten.

Iemand hier ervaring mee? Hoe krijg ik ook de sub stil?

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 21:08 ]

Verwijderd

Goede avond, verder nog iets te melden?

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02 23:49

ralpje

Deugpopje

Zit er geen mute ingang op je autoradio? Als die in mute, zou ook de uitgang naar de amp gemute moeten worden.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:07:
Goede avond, verder nog iets te melden?
:) moest even testen of mijn login gegevens nog klopte, anders zou ik het hele vergaal typen om vervolgens erachter te komen dat mijn account niet klopt. Vandaar de edit!

Verwijderd

Topicstarter
ralpje schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:09:
Zit er geen mute ingang op je autoradio? Als die in mute, zou ook de uitgang naar de amp gemute moeten worden.
ja klopt, maar die is niet sterk genoeg schijnbaar om de sub de muten.

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Maar sluit je die mute (van je carkit) dan aan op je radio of op je sub? Geef anders even de specs van de carkit en de radio :)

Verwijderd

Topicstarter
ralpje schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:11:
Maar sluit je die mute (van je carkit) dan aan op je radio of op je sub? Geef anders even de specs van de carkit en de radio :)
die sluit ik op de radio aan. Die kan toch nergens op de sub? op de amp zie ik geen mogelijkheid behalve dan op de remote, maar dan is het effect niet sterk genoeg.

Specs van de radio: JVC KD-S743R 4x 45W

Carkit geen idee, een of ander vaag merk wat nu bij de halfords in de aanbieding is.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een Parrot Evol5.05A

• ralpje

ralpje

Deugpopje

De mute-draad van de carkit sluit je aan op de (in dit geval) bruine draad van de autoradio (zie http://www.service.jvc.be...anpdf/pdf1/GET0118inl.pdf).

Waarschijnlijk moet je dan nog in het menu van de radio instellen welk mute type je gebruikt, dit is een kwestie van even uit proberen.

Op het moment dat je gaat muten, meld het display van je radio dan ook dat je mute? (MUTE of TEL in het display)?

Verwijderd

Topicstarter
ralpje schreef op zondag 04 september 2005 @ 10:35:
De mute-draad van de carkit sluit je aan op de (in dit geval) bruine draad van de autoradio (zie http://www.service.jvc.be...anpdf/pdf1/GET0118inl.pdf).

Waarschijnlijk moet je dan nog in het menu van de radio instellen welk mute type je gebruikt, dit is een kwestie van even uit proberen.

Op het moment dat je gaat muten, meld het display van je radio dan ook dat je mute? (MUTE of TEL in het display)?
Hoi, sorry van de late reactie. Ik kan op de radio zelf geen mute optie in het menu vinden en op het display verschijnt geen melding.

Ik ga de handleiding eens bekijken (de nederlands was ik kwijt nl.)

bedankt voor de informatie.
Pagina: 1