[Scriptfouten] Op de Frontpage

Pagina: 1
Acties:

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Ik krijg op de FP, bij nieuwsartikelen, soms scriptfouten gepresenteerd, dan weer wel, dan weer niet.

Dit is de inhoud:
code:
1
2
3
4
5
Line: 344
Char: 54
Error: Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object.
Code: 0
URL: [URL=http://www.tweakers.net/nieuws/38801]nieuws: Hitachi komt met kleine 8GB microdrive[/URL]

Ik gebruik IE7 beta 1 op Windows XP SP2.

Hopelijk meld ik een nieuwe bug, deze kreeg ik eergisteren en daarvoor nog niet...

We are shaping the future

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De servers van zowel GoT als de FP hebben het vandaag een beetje moeilijk :+

Zulke fouten worden nogal 'ns getriggerd doordat een scriptbestand niet of niet helemaal mee wordt geleverd, en vandaag is de kans daarop 'wat' groter dan anders. Even afwachten is het devies, maar ik denk niet dat het aan de code ligt, en ik ga er vooralsnog vanuit dat het probleem opgelost is als kees en de zijnen uitgespeeld zijn :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Wat is er dan allemaal aan de hand? Zijn kees, ACM en moto-moi (zij zijn toch de serveradmins) bezig met de userdb merge ofzo?

We are shaping the future

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nope, dat zouden we willen :P . Als dat het geval zou zijn, dan zou er wel een melding gemaakt zijn. Op de FP staat in een .Plan dit:
Wegens problemen met de fileserver ligt het forum er op het moment uit. Ook de frontpage is al gedurende enkele uren traag en niet goed te bereiken. We hopen het zo snel mogelijk opgelost te hebben zodat iedereen weer als vanouds snel over Tweakers.net kan browsen