If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..
Persoonlijk zou ik zeggen Plextor, maar er zullen wel meer replies komen die andere merken aanbevelen 
DiscJuggler is inderdaad uitermate geschikt om met meerdere branders tegelijk te werken.
DiscJuggler is inderdaad uitermate geschikt om met meerdere branders tegelijk te werken.
Verwijderd
Hahaha... 3 VERSCHILLENDE images branden??? 
Moet wel kunnen, maar gaat HEEL VEEL geld kosten.
Mijn aanpak zou zijn:
4 SCSI-kaarten (1 voor U2W-SCSI HD en 1 voor iedere Recorder)
Maarreh, dan moet je ook 3 keer een Branderproggie starten.
DiscJuggler kan volgens mij alleen 3x dezelfde image bakken.
Moet wel kunnen, maar gaat HEEL VEEL geld kosten.
Mijn aanpak zou zijn:
4 SCSI-kaarten (1 voor U2W-SCSI HD en 1 voor iedere Recorder)
Maarreh, dan moet je ook 3 keer een Branderproggie starten.
DiscJuggler kan volgens mij alleen 3x dezelfde image bakken.
Verwijderd
je zal inderdaad drie x een programma moeten starten, waarbij je iedere keer d ebrander apart slecteerd voor een aparte image wat wel eens een probleem ken worden omdat de meeste engines van die programma's dat niet aankunnen, je moet ff experimenteren welk brand prog dat kan en welke niet. En alle drie die branders moeten wel op dezelfde controller kunnen volgens mij omdat al die branders een eigen id hebben
Je hebt toch ook van die kasten, geen pc, die alleen maar cd's kopieeren. Heb je maar een brander nodig die de "master" maakt en dan met die kast de rest verder kopieerd. Je hebt ze tot 8 branders dacht ik.
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
Verwijderd
waarom in 's hemelsnaam 4 SCSI kaarten? het is geen IDE! gewoon 1 SCSIkaart (u160) en dan een setje fatsoenlijk writers. als je 3 images tegelijk wil, dan kan een flinke SCSI schijf best wel genoeg zijn denk ik. Maar ik heb er geen ervaring in, dus check het eerst ff.
Ok, dit dacht ik allemaal al... ik kijk nog even verder want het is nog allemaal niet zeker maar het zullen wel 3 plextors worden met een Adaptec UW card...
3 SCSI kaarten is vet overkill ...
al kan het nooit kwaad.
En natuurlijk een scsi schijf erbij al denk ik dat een snelle 7200 tpm U66 schijf dit ook wel aardig kan trekken.
3 SCSI kaarten is vet overkill ...
En natuurlijk een scsi schijf erbij al denk ik dat een snelle 7200 tpm U66 schijf dit ook wel aardig kan trekken.
teac 
ik dacht trouwens dat er wel software bestond ( geen nero maar oudere enzo ) die twee cd recorders tegelijk kon aansturen maar is het inderdaad niet makkelijker om een copybox aan te schaffen ?
ik dacht trouwens dat er wel software bestond ( geen nero maar oudere enzo ) die twee cd recorders tegelijk kon aansturen maar is het inderdaad niet makkelijker om een copybox aan te schaffen ?
.
IDE natuurlijk....
Pagina: 1