Ik heb een Maxtor onetouch 250GB HDD die via USB wordt aangesloten. Als ik alles aansluit en aanschakel treedt het volgende probleem op: windows herkent de schijf, installeert de nodige bestanden enz. en dan zegt hij dat ze klaar is voor gebruik maar in explorer is ze onvindbaar, zelf met schijfletters of dergelijke. Dan krijg ik een kader van autoplay die oneindig lang blijft gaan tot ik de hdd afleg. Als ik ze weer aanleg wordt de schijf nog steeds niet gevonden. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen. Als ik naar hardware ga werkt het apparaat goed volgens windows maar merk daar niet echt wat van
heb je als een gereboot?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
meerdere keren, is al eindje dat ze niet meer werkt en nog steeds niet gevonden aan wat het kan liggen
welke windows heb je?
bij windows 98 moet je bv nog dirvers installeren vanaf de cd die je bij de HD kreeg
bij windows 98 moet je bv nog dirvers installeren vanaf de cd die je bij de HD kreeg
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
probeer schijfbeheer eens... Denk dat je de schijf nog moet formatteren etc.
Windows XP, schijf formatteren is wss het probleem niet want de schijf is al eindje in gebruik geweest en dit is eerste maal dat dit probleem voorkomt
Maar wordt het ding nog wel herkent in schijfbeheer? wellicht dat de partiteie corrupt is ofzo.
heb schijfbeheer geopend maar blijft gewoon bij connecting to local storage manager en verandert in still connecting, kortom het blijft duren.
Schijfbeheer heeft uiteindelijk gereageerd en kon dan de externe zien en heb ze geformatteerd, zoals Terw_dan zei was er corruptie opgetreden ergens en is nu weer werkende. ty iig
Pagina: 1