Toon posts:

Mijn beeld trilt!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt wel iets met de refresh instellingen.

Ik heb hem op 1024*768
En op 75 Hz
Hij kan ook op 65Hz maar dan heb ik nog steeds het probleem.

Verwijderd

ik heb het probleem ook, maar dit komt omdat m'n monitor 3 jaar oud is :(, en ik heb een GForce 2 MX, zet ik m'n oudere Diamond Speedstar erin, nix aan de hand, dus ik denk dat aan je monitorje kan ligge. Hoe oud is ie eigelijk??

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Kan ook aan je videokaart liggen. Geforce MX kaartjes hebben niet zo'n goeie 2d. Een vriend van mij heeft zelfs op 800*600 een onscherp, trillend beeld.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus GeForce2 GTS 32mb
En een Targa Monitor 17 inch
GeForce is spiksplinter nieuw
En die monitor is zo een 3 jaartjes oud.

Maar vorige week deed hij het nog perfect.

Verwijderd

Heb je je monitor verplaatst? Had ik ook, bleek dat de adapter van mijn ff-stuurtje er voor zorgde dat mijn beeld trilde.
Dus gewoon je monitor ff verplaatsen en kijken of er wat gebeurd...

Verwijderd

Mijne trilt ook, handig hoor. Kan ik precies zien wanneer er een SMS aan zit te komen. (5sec na beeldtrilling)

:+

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:26
Heb hetzelfde probleem gehad met m'n +/- 3 jaar oude 21" IIyama en Asus 7700 GTS-32.

Probleem was opgelost toen ik in de Horizontal synchronization op negative ('-') heb gezet (default Horizontal synchronization is positive )

(display properties -> Advanced -> Display -> Horizontal Synchronization -> '-')

(Dit alles onder Win2k met Asus AGP-V7700 DDR SGRAM v5.33 drivers, maar ik mag aannemen dat deze settings in alle nvidia/asus drivers mogelijk zijn)

Mvg,

Simon

Verwijderd

Topicstarter
OK het probleem is opgelost.

Ik had een infrarode draadloze koptelefoon aangesloten. En de ontvangbox die storde het.

Nu is het over.
Pagina: 1