Toon posts:

Hp Pavilion ZD8290

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben van plan om binnen korte tijd een laptop aan te schaffen.
Deze laptop zal hoofdzakelijk voor school gebruikt worden, maar ook voor vrije tijd.
Ik doe een multimedia opleiding dus mag wel wat grafische power hebben.

Nu heb ik mijn ogen op deze HP laten vallen.
http://h10010.www1.hp.com...49-12200046-55211107.html

Ik neem aan dat ik hier een tijd mee door kan.
Echter hoor ik welleens mensen klagen over dat hp naar een bepaalde tijd steeds gaat uitvallen en dat ze erg traag worden. De verkoper zegt echter dat ze van alle laptops die ze verkopen de hp het minst vaak terug zien. Nu wil ik graag weten wat jullie ervaring is met hp laptops.

Of kan ik voor dit geld beter een ander laptop kopen? Zo ja, Welke?
Het budget ligt tusen de 1600 en 1800 euro maximaal .
(de laptop op hp site is 1800 maar is te krijgen voor 1600).

Ook heb ik gehoord dat wanneer je een opleding doet die met computers te maken heeft. Dat je dan van de overheid 5 of 10 procent terug krijgt van de kosten van een nieuwe laptop/desktop pc. Ik heb hier in het verleden al naar gezocht maar net die pagina van de overheid site was down. Weet iemand hier meer van?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 14:47:
Beste Tweakers,

Ik ben van plan om binnen korte tijd een laptop aan te schaffen.
Deze laptop zal hoofdzakelijk voor school gebruikt worden, maar ook voor vrije tijd.
Ik doe een multimedia opleiding dus mag wel wat grafische power hebben.

Nu heb ik mijn ogen op deze HP laten vallen.
http://h10010.www1.hp.com...49-12200046-55211107.html

Ik neem aan dat ik hier een tijd mee door kan.
Echter hoor ik welleens mensen klagen over dat hp naar een bepaalde tijd steeds gaat uitvallen en dat ze erg traag worden. De verkoper zegt echter dat ze van alle laptops die ze verkopen de hp het minst vaak terug zien. Nu wil ik graag weten wat jullie ervaring is met hp laptops.

Of kan ik voor dit geld beter een ander laptop kopen? Zo ja, Welke?
Het budget ligt tusen de 1600 en 1800 euro maximaal .
(de laptop op hp site is 1800 maar is te krijgen voor 1600).

Ook heb ik gehoord dat wanneer je een opleding doet die met computers te maken heeft. Dat je dan van de overheid 5 of 10 procent terug krijgt van de kosten. Ik heb hier in het verleden al naar gezocht maar net die pagina van de overheid site was down. Weet iemand hier meer van?
Wat verkopers zeggen moet je sowieso niet geloven. Klinkt beetje lullig, maar zóveel van die gasten lullen uit hun nek dat je daar niets meer aan hebt.

Of HP goed is kan ik verder niet echt zeggen. Zakelijk gezien geloof ik wel, want dan hebben ze ook super service en maar dáár betaal je natuurlijk voor!

Voor de rest vind ik je keuze een beetje aan de prijzige kant. Er zit maar een 4200rpm HDD in en ook de grafische kaart (een X600) vind ik voor deze prijs onder de maat. Althans, voor mij. Game je veel op je computer? Dan zou ik voor deze prijs wat anders opzoeken...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze laptop is bedoeld om te gebruiken voor school met programma's als photoshop. 3d max etc.
Ook wil ik welleens een spelletje op de laptop spelen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 09:56

mindcre8r

Tradepedia

Als je een laptop wil die tilbaar is moet je voor een kleine gaan en evt een 15.4 scherm.

Wil je veel power,gamen,grafisch hoogstandje kijk dan even naar de fujitsu siemens amilio 3438g zie topic op dit forum..voor 1899 heb je het topmodel met alle wensen die je maar kan hebben,voor 1699 heb je een iets mindere maar evengoed met hele dikke specs en zeker voor dat geld.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
mindcre8r bedoelt deze link http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1037322/0
De 1899 versie is idd een toppertje (zie signature). Voor 1699 heb je er eentje met 1024MB en 2*60GB. (Ik dacht ook een pm 740 ipv 750, maar das niet zeker). Je hebt ook nog goedkopere versies met 512 en 1*60. Maar wat ze gemeen hebben is de geforce go6800 + 17inch widescreen @ 1440*900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie net pas dat er gereageerd is. Heb al een niew topic geopend. Laptop school/gaming/films etc.

Deze kan een slotje op!
Pagina: 1